Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by el stino »

T-man wrote:Vandaag gewonnen en officieel gered :D
Lol :D

op naar de A gij 8)
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Wat is dit toch een raar seizoen. :?
Promoveren was nog geen ambitie, en hier staan we, nog steeds op een promotieplaats.
Ik heb een match of 3 niet ingesteld dit seizoen, en daar maar 1 keer punten mee verspeeld: thuis teggen de eerste :cry: .
Gisteren weer van datte, veel te agressief gespeeld naar mijn normen, niet afgestraft. Vandaag alles proper ingesteld, 10% beter en gelijk. :cry:
Random heeft blijkbaar beslist dat ik 2e zal eindigen, no matter what.

5 speeldagen te gaan, en ik heb 6 punten voor op de 3e. Dat lijkt me beslist, hoewel ik nog enkele lastige matchen moet spelen. Ik moet ze allemaal winnen om nog over AC Milan te geraken. Hij heeft nog 2 lastige afspraken: naar Dillesteam, en thuis tegen ons.
Zelf nog naar de leider, en thuis teggen Dillesteam en RSCAPrince.
Als ik dan toch promoveer, zou ik toch liefst het bekertje in de kast hebben. Want in de A-reeks zal het de ene na de andere afgang worden :lol: .

Ik zou het wel appreciëren dat er nog een of meer Belgen (of RJ natuurlijk) zouden stijgen. Op een gegeven moment stonden we met 4 op promotieplaatsen...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
T-man

Post by T-man »

4-3 gew tgn BB, we staan 3e op 2p van de beide leiders. Indien we morgen bij Bats de 3p kunnen pakken staan we voor de belangrijkste week in ons leven !!
We spelen tgn onze rechtstreekse concurrenten om te promoveren nl tgn de nrs 1 - 2 en 4 8)
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Na de dinsdag is ook de donderdag een slagveld geworden in B.3 :o

Zelf met 2-1 gewonnen tegen concurrent Praha met 2-1 (147-143). De rode kaart maakte het verschil groot, maar Praha speelde dan ook over de schreef...

Koploper Metal verliest met 1-0 van reuzendoder Lion
Nummer 3 NIFC gaat op eigen veld met 0-1 onderuit tegen Lundomet
Nummer 4 Silversun Kaisers speelt uit 0-0 tegen Cosi fan tutte.

De FC is de absolute winnaar van de 26e speelronde :D

Stand:
Metal United 58 (17 overwinningen +46)
Praha 54 (16 +56)
FC Bagger United 54 (15 +59)
Silversun Kaisers 53 (16 +63)
Nike IFC 52 (16 +48)

Vrijwel iedere pot is lastig omdat alle tegenstanders aan elkaar gewaagd zijn, maar er staan nog wat toppers op de rol:

vr Metal United - Nike IFC
ma Nike IFC - FC Bagger United
di Praha - Metal United
di Nike IFC - Silversun Kaisers

Nike heeft duidelijk het zwaarste programma. Aan de andere kant is het wel de enige ploeg die promotie in eigen hand heeft. Wat een finale week gaat het worden, als je dan ook nog bedenkt dat een gerenomeerde ploeg als Westel in degradatiegevaar is op dit moment. Calzone is met 40 punten ook niet veilig en krijgt nog tegenstanders uit de top 5 (ter verduidelijking: Calzone schudt moeiteloos een dikke 145-er uit de mouw :shock: )
apology240

Post by apology240 »

Ron Jeremy wrote:Na de dinsdag is ook de donderdag een slagveld geworden in B.3 :o

Zelf met 2-1 gewonnen tegen concurrent Praha met 2-1 (147-143). De rode kaart maakte het verschil groot, maar Praha speelde dan ook over de schreef...

Koploper Metal verliest met 1-0 van reuzendoder Lion
Nummer 3 NIFC gaat op eigen veld met 0-1 onderuit tegen Lundomet
Nummer 4 Silversun Kaisers speelt uit 0-0 tegen Cosi fan tutte.

De FC is de absolute winnaar van de 26e speelronde :D

Stand:
Metal United 58 (17 overwinningen +46)
Praha 54 (16 +56)
FC Bagger United 54 (15 +59)
Silversun Kaisers 53 (16 +63)
Nike IFC 52 (16 +48)

Vrijwel iedere pot is lastig omdat alle tegenstanders aan elkaar gewaagd zijn, maar er staan nog wat toppers op de rol:

vr Metal United - Nike IFC
ma Nike IFC - FC Bagger United
di Praha - Metal United
di Nike IFC - Silversun Kaisers

Nike heeft duidelijk het zwaarste programma. Aan de andere kant is het wel de enige ploeg die promotie in eigen hand heeft. Wat een finale week gaat het worden, als je dan ook nog bedenkt dat een gerenomeerde ploeg als Westel in degradatiegevaar is op dit moment. Calzone is met 40 punten ook niet veilig en krijgt nog tegenstanders uit de top 5 (ter verduidelijking: Calzone schudt moeiteloos een dikke 145-er uit de mouw :shock: )
Jawadde, dat is daar nogal een strijd in B3. Nike IFC heeft het helemaal nog in eigen handen. Als hij de 3 toppers kan winnen dan gaat hij naar A. Doet hij dit niet, dan zet ik m'n geld in op Bagger united en Silversun Kaisers.

Zelf zal ik nog 1 seizoen langer in C blijven. Doel is om met een beker van C naar B te gaan. Vermits Cartus dit seizoen te sterk was ga ik me laten zakken naar de derde stek.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Ron Jeremy wrote:di Nike IFC - Silversun Kaisers
Even opmerken dat ik thuis mag spelen.
Mijn doelstelling is zeker niet om te promoveren, met een derde plaats is dit seizoen geslaagd (al heb ik nog spijt van mijn bekeruitschakeling, toen ik met mijn B-team speelde)
Volgende week speel ik uit tegen nr. 8 en 9 en deze hebben de punten nodig, dus simpel zal het zeker niet worden. Ook geen strenge refs volgende week. ;-(

De eindstand wordt dus (gokje):

1: Metal United 66 (1+3+1+3)
2: FC Bagger United 63 (3 + 0 + 3 + 3)
3: AFC Temosa Praha 62 (3+ 3+ 1 + 1)
4: Nike Itegem Football Club 61 (1+3+1+3)
5: The Silversun Kaisers 58 (3+1+1+1)

Succes!
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
T-man

Post by T-man »

0-3 van Bats gew en een 12/12 deze week :D
Volgende week is het D-week !!
We staan 3e met 2p achterstand op het leidersduo waar we maandag en dinsdag tegen spelen en als toetje donderdag naar nr 4, wat een week :shock:
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

T-man wrote:0-3 van Bats gew en een 12/12 deze week :D
Volgende week is het D-week !!
We staan 3e met 2p achterstand op het leidersduo waar we maandag en dinsdag tegen spelen en als toetje donderdag naar nr 4, wat een week :shock:
den Thierry gaat naar A olé olé :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Yvesiezi

Post by Yvesiezi »

Yvesiezi wrote:
Ron Jeremy wrote:di Nike IFC - Silversun Kaisers
Even opmerken dat ik thuis mag spelen.
Mijn doelstelling is zeker niet om te promoveren, met een derde plaats is dit seizoen geslaagd (al heb ik nog spijt van mijn bekeruitschakeling, toen ik met mijn B-team speelde)
Volgende week speel ik uit tegen nr. 8 en 9 en deze hebben de punten nodig, dus simpel zal het zeker niet worden. Ook geen strenge refs volgende week. ;-(

De eindstand wordt dus (gokje):

1: Metal United 66 (1+3+1+3)
2: FC Bagger United 63 (3 + 0 + 3 + 3)
3: AFC Temosa Praha 62 (3+ 3+ 1 + 1)
4: Nike Itegem Football Club 61 (1+3+1+3)
5: The Silversun Kaisers 58 (3+1+1+1)

Succes!
update ;-)

1: Metal United 68 (3+1+3)
2: FC Bagger United 63 (0 + 3 + 3)
3: AFC Temosa Praha 62 (3+ 1 + 1)
4: Nike Itegem Football Club 60 (3+1+3)
5: The Silversun Kaisers 58 (1+1+1)
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
B e n

Post by B e n »

Totemo Baka is op weg naar B. Hij heeft nu 7 punten voor op de 3e in C.2. Is geen makkelijke tegenstrever want kan verrassend uit de hoek komen.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
T-man

Post by T-man »

Geen A-seizoen voor mij volgend seizoen: 1-0 verloren :(
Blijf wel 3e en speel morgen thuis tgn nr 2 (hij 5p voorsprong) d'r moet gewonne worden want ik kan zelfs nog naast de prijzen pakken dit seizoen (lees pas 6e worden) :?
Team = AC ManU (B2)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

2-1 verloren tegen Nike. Ik had stiekem op Lord Random gehoopt, maar hij gaf niet thuis (147-145 lr). Mijn medelander Calzone hielp mij door Praha op 2-2 te houden, terwijl Lundomet verrassend met 1-0 won van the Silversun Kaisers. Als de rest van de voorspellingen van Yvesiezi kloppen dan zou ik ondanks de nederlaag, vandaag de grote winnaar zijn.

1: Metal United 64 (1+3)
2: AFC Temosa Praha 58 (1+1)
3: FC Bagger United 57 (3+3)
4: Nike Itegem Football Club 56 (1+3)
5: The Silversun Kaisers 55 (1+1)

Westel is gelukkig na vandaag veilig, maar Sjarel zal zijn sportieve plicht doen en dat betekent dat ik weliswaar iets beter ben, maar onze randomvriend wel degelijk een rol kan spelen. Hetzelfde geldt donderdag uit tegen de Miami Gepards.

Praha heeft nog 2 knoeperds voor de boeg: morgen thuis tegen Metal dat officieel kampioen kan worden (maar door een zekere overwinning donderdag dat eigenlijk al is). Ik hoop dat Metal met zijn sterkste elf op komt dagen. Donderdag moet Praha uit tegen Lion Team. Het bosje bloemen is al naar manager criti gestuurd voor het afsnoepen van de punten. De voltallige selectie dames van Yab Yum is al besteld. Mocht Lion Team de promotie van de FC bewerkstelligen, dan zullen de dames per direct naar het Ras Tafari stadion afreizen om de selectie van criti eens flink te verwennen :mrgreen:

Nike Itegem Football Club zal morgen waarschijnlijk punten verspelen bij The Silversun Kaisers, die op hun beurt op donderdag een lastige uit pot tegen Calzone op het programma hebben staan.

Spanning stijgt voor de FC. Nog nooit waren we zo dichtbij het sp-walhalla :o
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Ron Jeremy wrote:2-1 verloren tegen Nike. Ik had stiekem op Lord Random gehoopt, maar hij gaf niet thuis (147-145 lr). Mijn medelander Calzone hielp mij door Praha op 2-2 te houden, terwijl Lundomet verrassend met 1-0 won van the Silversun Kaisers. Als de rest van de voorspellingen van Yvesiezi kloppen dan zou ik ondanks de nederlaag, vandaag de grote winnaar zijn.

1: Metal United 64 (1+3)
2: AFC Temosa Praha 58 (1+1)
3: FC Bagger United 57 (3+3)
4: Nike Itegem Football Club 56 (1+3)
5: The Silversun Kaisers 55 (1+1)

Westel is gelukkig na vandaag veilig, maar Sjarel zal zijn sportieve plicht doen en dat betekent dat ik weliswaar iets beter ben, maar onze randomvriend wel degelijk een rol kan spelen. Hetzelfde geldt donderdag uit tegen de Miami Gepards.

Praha heeft nog 2 knoeperds voor de boeg: morgen thuis tegen Metal dat officieel kampioen kan worden (maar door een zekere overwinning donderdag dat eigenlijk al is). Ik hoop dat Metal met zijn sterkste elf op komt dagen. Donderdag moet Praha uit tegen Lion Team. Het bosje bloemen is al naar manager criti gestuurd voor het afsnoepen van de punten. De voltallige selectie dames van Yab Yum is al besteld. Mocht Lion Team de promotie van de FC bewerkstelligen, dan zullen de dames per direct naar het Ras Tafari stadion afreizen om de selectie van criti eens flink te verwennen :mrgreen:

Nike Itegem Football Club zal morgen waarschijnlijk punten verspelen bij The Silversun Kaisers, die op hun beurt op donderdag een lastige uit pot tegen Calzone op het programma hebben staan.

Spanning stijgt voor de FC. Nog nooit waren we zo dichtbij het sp-walhalla :o
Ziet er zeker goed uit voor promotie! Hebben we eindelijk weer een nederlander in de A-Divisie :)

@ T-man: Balen, hopelijk volgend jaar!
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Prince88

Post by Prince88 »

Was ik nu de laatste Nederlander in de A-divisie? Dat is inderdaad echt te lang geleden...
Je kansen zien er wel goed uit RJ, het is denk ik inderdaad erg belangrijk wat Metal doet morgen.

Het is je Nederlandse plicht om te promoveren!

But hey, no pressure 8)

edit: alvast een beetje goodwill kweken door hem alvast te feliciteren, goede strategie hoor :)
Prince88, proud manager of Fresh
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

:mrgreen:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”