Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
Morgen is't dag van de waarheid in B.1. Ik sta 1 punt achter den eerste en ga er morgen op visite. 't Zal er gaan stuiven.
Zolang het maar geen random-gelijkspelletje wordt. De derde staat op 5 punten, en kan theoretisch nog over mij wippen.
Moest ik morgen verliezen, zal ik er toch eens over denken om voor de derde plek te gaan, en volgend seizoen voor het bekertje te spelen. In de A reeks kan ik toch niet veel beginnen, dus ik ga er liefst heen met een trofee, dan is het de moeite waard geweest.
Zolang het maar geen random-gelijkspelletje wordt. De derde staat op 5 punten, en kan theoretisch nog over mij wippen.
Moest ik morgen verliezen, zal ik er toch eens over denken om voor de derde plek te gaan, en volgend seizoen voor het bekertje te spelen. In de A reeks kan ik toch niet veel beginnen, dus ik ga er liefst heen met een trofee, dan is het de moeite waard geweest.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Member of the Soccer Project Association
Yves ontving een interessant gastenboekbericht van metal...
Prince88, proud manager of Fresh
Aiai! Tijdens de 22u sim is mijn A-cm geblesseerd. De B-cm is geschorst...
In totaal nu 7 spelers onbeschikbaar voor de topmatch.

EDIT: Fieuw! Dat was close.
De eerste plek is nu van ons, en promotie staat vast.
Nu donderdag nog even vasthouden tegen RSCAPrince.

De eerste plek is nu van ons, en promotie staat vast.

Maar dat zal centjes kosten hoorWikke wrote:Aiai! Tijdens de 22u sim is mijn A-cm geblesseerd. De B-cm is geschorst...
![]()
![]()
De eerste plek is nu van ons, en promotie staat vast.![]()

F37 : 7th - 2nd
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
E13 : 4th - 1st
D5 : 1st
C2 : 8th - 5th - 1st
B1 : 8th - 9th - 5th - 6th - 2nd
A : 3rd - 5th - 10th - 6th - 9th - 13th
B1 : 4th - 5th - 3rd - 3rd - 8th - 6th - 8th -10th
C?? :
-
Hoera op de valreep op de tweede plek beland, na een 1-0 overwinning op Westel. Praha gaat thuis onderuit tegen mijn vriend Metal
en Nike Itegem Football Club verliest met 3-2 van The Silversun Kaisers. Donderdag tegen de Miami Gepards (13e). Ze beginnen op volle oorlogsterkte dus ik zal nog vol aan de bak moeten. A en B-CM gaan die pot in ieder geval niet meemaken
.
Mocht ik niet winnen, dan is er misschien geen man overboord. Praha speelt een hele lastige uit pot tegen Lion Team (6e) en The Silversun Kaisers moeten naar Calzone dat MOET winnen, anders is het gedegradeerd.
1: Metal United 67
2: FC Bagger United 60
3: AFC Temosa Praha 58
4: The Silversun Kaisers 58
5: Nike Itegem Football Club 56

Mocht ik niet winnen, dan is er misschien geen man overboord. Praha speelt een hele lastige uit pot tegen Lion Team (6e) en The Silversun Kaisers moeten naar Calzone dat MOET winnen, anders is het gedegradeerd.
1: Metal United 67
2: FC Bagger United 60
3: AFC Temosa Praha 58
4: The Silversun Kaisers 58
5: Nike Itegem Football Club 56
Spanning troef !! We winnen zelf van de nr 2 (3-2) en de leider verliest dus promo kan nog steeds !!
1 FK Bystrcké Ivanovice 60 29 18 6 5 58 18 +40
2 Hardy Team 60 29 18 6 5 50 25 +25
3 AC ManU 58 29 18 4 7 66 31 +35
4 TJ Sokol Branov 57 29 18 3 8 65 32 +33
FK Bystrcké Ivanovice ??-?? Zaporozhiye (nr 11 en kan zich ng redden dus zeer moeilijk)
Hardy Team ??-?? SPC Czech Tigers (nr 16 dus makkie en promo vr Hardy)
TJ Sokol Branov ??-?? AC ManU (scheids is soft dus het thuisvoordeel zal het halen)
Daar komt nog bij dat ik 3 belangrijke schorsingen heb (GK,LB en RF) maar ik ben fier dat ik tot de laatste speeldag heb meegedaan voor promo in mijn 1e jaar B
FK Bystrcké Ivanovice ??-?? Zaporozhiye (nr 11 en kan zich ng redden dus zeer moeilijk)
TJ Sokol Branov ??-?? AC ManU (scheids is soft dus het thuisvoordeel zal het halen)
Daar komt nog bij dat ik 3 belangrijke schorsingen heb (GK,LB en RF) maar ik ben fier dat ik tot de laatste speeldag heb meegedaan voor promo in mijn 1e jaar B

Team = AC ManU (B2)
En Sokol Branov en Hardy zijn vrienden. Je zal dus op geen cadeaus moeten rekenen, maar wel op Lord Random. Dat Hardy zou kans maken om op te gaan had ik nooit verwacht. Die zijn team is daar immers veel te agressief voor. Ik heb al spijt dat ik er niet voor gegaan ben!T-man wrote:Spanning troef !! We winnen zelf van de nr 2 (3-2) en de leider verliest dus promo kan nog steeds !!

Veel succes! Ik hoop dat je het haalt!
TEAM : Djerba
Zoveel spelers met winstpremies heb ik niet lopenDaPrince wrote:Maar dat zal centjes kosten hoorWikke wrote:Aiai! Tijdens de 22u sim is mijn A-cm geblesseerd. De B-cm is geschorst...
![]()
![]()
De eerste plek is nu van ons, en promotie staat vast.![]()
Nu donderdag nog even vasthouden tegen RSCAPrince.![]()
![]()

Van mij moogt ge uw beste beentje voorzetten. Anders denken ze nog aan vriendjespolitiek. Ik zou liever niet even onpopulair worden als ene Horiaciles.
Ik verwacht zeker geen cadeaus, Sokol moet er ook voor gaan want hij kan ook nog promoveren maar ook pas 6e worden en geen geld verdienenBombay wrote:En Sokol Branov en Hardy zijn vrienden. Je zal dus op geen cadeaus moeten rekenen, maar wel op Lord Random. Dat Hardy zou kans maken om op te gaan had ik nooit verwacht. Die zijn team is daar immers veel te agressief voor. Ik heb al spijt dat ik er niet voor gegaan ben!T-man wrote:Spanning troef !! We winnen zelf van de nr 2 (3-2) en de leider verliest dus promo kan nog steeds !!
Daar komt nog bij dat ik 3 belangrijke schorsingen heb (GK,LB en RF) maar ik ben fier dat ik tot de laatste speeldag heb meegedaan voor promo in mijn 1e jaar B![]()
Veel succes! Ik hoop dat je het haalt!

Vorig seizoen ook totaal onverwacht gestegen op de laatste speeldag dus tijd voor een bisnummer

Team = AC ManU (B2)
-
Pfffffff de spanning neemt toe. Ik ben er duidelijk niet gerust op, omdat ik dit seizoen maar 1 echte uitwedstrijd heb gewonnen. Daar komt nog bij dat de Gepards op en top gemotiveerd zijn voor dit duel, want ze hebben voor het eerst dit seizoen alles op scherp staan, terwijl ze er al het hele seizoen een puinhoop van maken
The Gepards hebben een hele matige selectie. Bij een schorsing of blessure heeft hij op vrijwel geen enkele plek een normale vervanger. Laat zijn selectie nou precies morgen helemaal fit zijn
Maar goed op papier ben ik nog steeds ietsjes beter, dus de random zou wel een mooie dag uitzoeken om te gaan zieken. Op papier heb ik ook nog steeds de minst lastige wedstrijd, want ik ga er vanuit dat criti zijn sportieve plicht doet en Calzone ook.
Helaas heb ik ook nog een Vrb om 10.00uur. Eens kijken of de random nu al gaat narren door er een punt van mijn moraal af te snoepen.... (waar je je al niet druk over maakt
)
Edit: en ja hoor 1% er af
. Tsja die discussie is al bij 'alles sp' aan de gang.....
De volgende angst is hoeveel spelers hun skills terug gaan vallen en vooral hoeveel hoofdskills daarbij zitten.

The Gepards hebben een hele matige selectie. Bij een schorsing of blessure heeft hij op vrijwel geen enkele plek een normale vervanger. Laat zijn selectie nou precies morgen helemaal fit zijn

Maar goed op papier ben ik nog steeds ietsjes beter, dus de random zou wel een mooie dag uitzoeken om te gaan zieken. Op papier heb ik ook nog steeds de minst lastige wedstrijd, want ik ga er vanuit dat criti zijn sportieve plicht doet en Calzone ook.
Helaas heb ik ook nog een Vrb om 10.00uur. Eens kijken of de random nu al gaat narren door er een punt van mijn moraal af te snoepen.... (waar je je al niet druk over maakt

Edit: en ja hoor 1% er af

De volgende angst is hoeveel spelers hun skills terug gaan vallen en vooral hoeveel hoofdskills daarbij zitten.
Zie maar dat je wint want:Ron Jeremy wrote:Pfffffff de spanning neemt toe. Ik ben er duidelijk niet gerust op, omdat ik dit seizoen maar 1 echte uitwedstrijd heb gewonnen. Daar komt nog bij dat de Gepards op en top gemotiveerd zijn voor dit duel, want ze hebben voor het eerst dit seizoen alles op scherp staan, terwijl ze er al het hele seizoen een puinhoop van maken![]()
The Gepards hebben een hele matige selectie. Bij een schorsing of blessure heeft hij op vrijwel geen enkele plek een normale vervanger. Laat zijn selectie nou precies morgen helemaal fit zijn![]()
Helaas heb ik ook nog een Vrb om 10.00uur. Eens kijken of de random nu al gaat narren door er een punt van mijn moraal af te snoepen.... (waar je je al niet druk over maakt)
Edit: en ja hoor 1% er af. Tsja die discussie is al bij 'alles sp' aan de gang.....
a) ik denk te gaan winnen op FC Calzone, dat een bekermatch in de schoenen heeft
b) ik wil niet terug naar A

Succes morgen Ron Jeremy!
Silversun Kaisers (B3)
The future is everything!
The future is everything!
2-1 verloren waardoor we van 3 naar 5 tuimelen
Maar niet tegenstaande hebben we een schitterend seizoen gedraaid

Team = AC ManU (B2)
-
The Miami Gepards had niet alles 100% gezet om tegen mij te knallen, maar voor een VrB er na. Daarom een 'makkelijke' 1-3 overwinning.
Na een kleine 15 seizoenen en met heel veel geduld is het dan zover: Gepromoveerd naar A
Ik ben benieuwd wat me te wachten staat, maar het geeft wel voldoening met al het werk dat er in gestoken is. Ik wil in ieder geval de managers bedanken voor de tips en trucs de afgelopen seizoenen en met name Prince, Stino, Bunicii, X-tenzo en ik zal er vast nog een bups vergeten zijn
Volgend jaar samen met Wikke (feli
) posten in A!!!!!!!!!!!
Na een kleine 15 seizoenen en met heel veel geduld is het dan zover: Gepromoveerd naar A

Ik ben benieuwd wat me te wachten staat, maar het geeft wel voldoening met al het werk dat er in gestoken is. Ik wil in ieder geval de managers bedanken voor de tips en trucs de afgelopen seizoenen en met name Prince, Stino, Bunicii, X-tenzo en ik zal er vast nog een bups vergeten zijn

Volgend jaar samen met Wikke (feli

-
gefeliciteerdRon Jeremy wrote:The Miami Gepards had niet alles 100% gezet om tegen mij te knallen, maar voor een VrB er na. Daarom een 'makkelijke' 1-3 overwinning.
Na een kleine 15 seizoenen en met heel veel geduld is het dan zover: Gepromoveerd naar A![]()
![]()
![]()
Ik ben benieuwd wat me te wachten staat, maar het geeft wel voldoening met al het werk dat er in gestoken is. Ik wil in ieder geval de managers bedanken voor de tips en trucs de afgelopen seizoenen en met name Prince, Stino, Bunicii, X-tenzo en ik zal er vast nog een bups vergeten zijn![]()
Volgend jaar samen met Wikke (feli) posten in A!!!!!!!!!!!

-
een schitterend seizoen. ik had er vooraf niet veel geld op gezet dat je zolang tot het einde ging meedingen voor promotieT-man wrote:2-1 verloren waardoor we van 3 naar 5 tuimelen![]()

een paar goeie inkopen en mssn zit er volgend seizoen weer iets leuk in

ook proficiat aan Ron en Wikke

Royal FC (el stino) - Manager since season 8