Gefeli Jokke!
Moderator: Moderator
Als er nog 5 teams dat doen, ga ik voor het behoud!el stino wrote:S.A.T gaat een uitverkoop houden met zijn ploeg (zoals jullie mssn al gezien hebben)
eerst vliegen alle oude spelers boven de 30 uit de ploeg, daarna volgt de rest.
ik denk wel dat hij zijn ploeg gaat behouden om later terug te komen eens hij terug in België is en terug meer tijd heeft.
Yay, België is geen vreemd landNivram Ra wrote:Ik hoop dat S.A.T. blijft. Fantastisch spel geleverd!
Was even bang dat de titel weer naar een vreemd land ging, maar toch niet!
Wat een onverwachts, maar zeer verdiend, einde![]()
Enjoy it
Eerst en vooral wil ik el Stino bedanken voor een prachtig seizoen. Ik heb hier steeds minder en minder tijd voor SP. Het komt dus ms eigenlijk goed uit dat ik al mijn spelers moet verkopen. Maar deze titel is eigenijk volledig aan El Stino te danken. Hij heeft het zeer spannend gemaakt en er toch wel alles uitgehaald.el stino wrote:S.A.T gaat een uitverkoop houden met zijn ploeg (zoals jullie mssn al gezien hebben)
eerst vliegen alle oude spelers boven de 30 uit de ploeg, daarna volgt de rest.
ik denk wel dat hij zijn ploeg gaat behouden om later terug te komen eens hij terug in België is en terug meer tijd heeft.
idem.Ron Jeremy wrote:Belabberde start: 2-1 verloren van degradatieconcurrent dardar. Weliswaar een uitmatch, maar wel een 6 puntenwedstrijd en dan ook nog tegen een team dat eigenlijk iets zwakker is. De random heeft mij niet geholpen met 2 rode kaarten, terwijl mijn tegenstander meer over de schreef ging. Desondanks maar 1% minder en dat maakt het extra zuur....