Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

roelie3417
Team President

Re: Divisie D

Post by roelie3417 »

roelie3417 wrote:We sluiten de heenronde af op de 3e plaats op 1 puntje van de leider,wat gezien de omstandigheden een puike prestatie is 8)
Maar liefst 7 keer slaagden we erin om de tegenstanders te overklassen,op papier,maar toch moesten we telkens tevreden zijn met een gelijkspel :!: 1 keer presteerden we 1% slechter en mochten we blij zijn met een gelijkspel :oops:
Op 15 wedstrijden 14 keer duidelijk beter zijn en toch tevreden moeten zijn met 29 punten komt hard aan,zeker als je het seizoen start met als doelstelling kampioen te worden :evil:
In plaats van de terugronde aan te vangen met een ruime voorsprong,zal het nog hard knokken worden om een top 5 plaats te behalen als het zo blijft doorgaan :?
Onze doelstelling is behaald na de 0-1 winst vandaag :D
De terugronde verliep heel wat vlotter,slechts 1 keer moesten we tevreden zijn met een gelijkspel.Tot hiertoe nog geen enkele liga wedstrijd verloren dit seizoen ondanks de veele blesurres weeral :?
Volgend seizoen verder sleutelen aan de ploeg en proberen om niet te degraderen,heel wat aangekochte jeugd is erin geslaagd om zwaar te floppen en zijn reeds verkocht,andere zullen nog volgen,daardoor verloopt de verjonging iets moeizamer en trager dan verwacht.Ook nog een paar A-spelers die 29 worden en waar nog niet echt een vervanger voor is...we zien wel hoe het loopt...
De Top 5 voor de laatste speeldag
1 De Vlammers 69 29 20 9 0 88 39 +49
2 The Dork Busters 63 29 20 3 6 75 45 +30
--------------------------------------------------------------------------------
3 Rotors Motors 58 29 17 7 5 66 43 +23
4 a&j 56 29 17 5 7 52 25 +27
5 100 Anni Inter 54 29 16 6 7 73 40 +33

De leider na de heenronde,waar we 1 puntje achterstonden,staat nu op een 4e plaats met 13 punten achterstand :P
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
B e n
Member of the Soccer Project Association

Post by B e n »

FC Widlaks heeft 90/90 :shock: :P.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

Het forum van divisie D is precies niet zo actief. Volgend seizoen zal ik hier ook posten. De seizoenen daarna zal terug in E zijn want ik zie absoluut niet hoe ik met mijn ploeg het behoud ga kunnen verzekeren zonder 6 FC ploegen in de reeks :D Ik had er ook voor kunnen kiezen om in E te blijven maar een mens moet ambitieus zijn.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Prince88

Post by Prince88 »

Ik kom ook weer lekker actief posten hier :D
Prince88, proud manager of Fresh
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Wij hebben het seizoen afgesloten op een 3e plaats, ik ben dik tevreden omdat afgelopen woensdag de teamspirit voor het eerst 100% was, de rest van het seizoen was het meestal onder de 90% door alle transfers die we hebben gedaan om onze selectie te verjongen. Enig baalpuntje is dat we evenveel punten hebben als nr.2 en dus al naar 1 seizoentje D weer naar C konden terugkeren. Maar nu kunnen we ons volledig focussen op de titel in D die we nog niet hadden en zullen we ons ook weer proberen te plaatsen voor de Uefa Cup.
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Den Uier

Post by Den Uier »

Met een TS van 79% 1-0 gewonne met 136 ratings. Niet slecht voor te beginnen dit seizoen. :wink: Morgen tegen de nr. 6 ben benieuwd.
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Den Uier

Post by Den Uier »

Pfff, valt mijn CM uit met een blessure en heb met een jeugdspeler moeten spelen die maar 35 haalde :roll: Toch nog 2-2. Balen als je wist dat je had moeten winnen.
Image

As Bari Sinds season 7 !

Prince88

Post by Prince88 »

Een goede start gemaakt met 2 overwinningen; gisteren met 1-0 gewonnen tegen Murenka. Of RJ speelde met maar 70% agressie omdat hij vergeten was om de agressie in te stellen, of hij wist dat we toch wel gingen winnen (scheids was maar 34%), maar toch nog een rode kaart dan :P .

Vandaag blij met de uitoverwinning van 2-3 op Klack is Back. De strenge ref heeft hierin wel geholpen, anders was het waarschijnlijk op een gelijkspel uitgelopen.

Nu mogen we donderdag thuis de 3 punten alvast bijschrijven tegen FC Inter Milano om vervolgens vrijdag uit tegen Beringen United te spelen.
The Amazing Spicy

Godver, ik weet dat ik een degradatie moeilijk zal kunnen vermijden maar als je dan nog zoveel pech hebt wordt het echt onmogelijk. Vandaag men match thuis verloren terwijl ik 1 linierating meer had :evil:
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
schuit
Assistant Manager

Post by schuit »

ben begonnen met een overwinning en een gelijkspel. Ratings waren wel aardig. FF kijken of ik dit seizoen eens een keer voor het kampioenschap zal gaan :D Vind het eigenlijk wel lekker spelen hier in de D, je kan tenminste gewoon nog spelers kopen en verkopen zonder al teveel op je ts te letten en zonder alles gelijk te verliezen..
Team: 2bad4u
Divisie D.11
Prince88

Post by Prince88 »

schuit wrote:ben begonnen met een overwinning en een gelijkspel. Ratings waren wel aardig. FF kijken of ik dit seizoen eens een keer voor het kampioenschap zal gaan :D Vind het eigenlijk wel lekker spelen hier in de D, je kan tenminste gewoon nog spelers kopen en verkopen zonder al teveel op je ts te letten en zonder alles gelijk te verliezen..
Het zou natuurlijk wel gezellig zijn volgend jaar samen in C als we allebei kampioen spelen :)

Vandaag het doelsaldo kunnen opkrikken door met 6-1 te winnen van FC Inter Milano. Hierdoor pakken we ook meteen de eerste plaats in de competitie. FC Technics staat tweede en heeft ook nog de volle aantal punten.

Morgen uit tegen Beringen United. Sterk team, maar blijkbaar geeft hij dit seizoen niet zoveel voor de competitie. Of hij moet morgen wel weer volle bak spelen. Het zal dus afwachten worden...
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag thuis een 0-0 aan ons broek. Krijgen we ook nog een rode kaart voor ons neus :x Eigenlijk al twee wedstrijden moeten winnen, maar nu is het maar 2 op 6 en moeten we maar tevreden zijn. Morgen eens benieuwd want moet maar liefst 4 basisspelers missen.
Image

As Bari Sinds season 7 !

Den Uier

Post by Den Uier »

En vandaag toch de winst kunnen pakken op verplaatsing met het missen van 4 basisspelers. Eerste week had volle pot kunnen zijn maar ondanks alles zijn we tevreden en staan we voorlopig 3de plaats. :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

Prince88

Post by Prince88 »

Bij mij is de eerste week wel vollle pot geworden. Vandaag op het veld bij Beringen United met 0-1 kunnen winnen met ratings van 130 tegenover 135. Scheids was 99%, dus dan is het altijd wel een risico'tje met hoeveel agressie je moet spelen, maar rode kaarten bleven uit bij beiden.

FC Technics speelde gelijk tegen Bats, dus hierdoor sta ik nu alleen bovenaan. En dit zal na maandag nog zo blijven, want we mogen tegen een FC-team aantreden maandag :P
The Amazing Spicy

Een ongeluk komt nooit alleen blijkbaar. Ik weet dat ik in D met mijn ploeg weinig kan doen maar ik heb na één week 1 punt en dit terwijl ik in men eerste thuiswedstrijd 1 linierating meer haal en vandaag in men 2de gelijke linieratings. De random zit niet mee spijtig genoeg dus ik kan nu al afscheid nemen :D
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
Post Reply