Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie B
doelsaldo lichtjes opgekrikt met men B-ploeg. hierdoor terug even uit de gevarenzone met 11ptn.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
2-1 gewonnen van RSCA Prince in een zwakke wedstrijd (139-128 met een scheids van 81%).
Mijn RB viel uit in de 1e minuut, en een CB moest als vervanger optreden en presteerde daardoor slechts 64.
Morgen dé topper tegen Babelki (uit scheids is veeeeel te licht)
Het zal wss niks worden, maar kan mss een gelijkspel uit de brand slepen met stijl 0%
Winnaar van dat duel staat op de nr. 1 in B.1
Mijn RB viel uit in de 1e minuut, en een CB moest als vervanger optreden en presteerde daardoor slechts 64.
Het zal wss niks worden, maar kan mss een gelijkspel uit de brand slepen met stijl 0%

-
met 0 % stijl zou een gelijkspel wel moeten lukkenbreakdown wrote:2-1 gewonnen van RSCA Prince in een zwakke wedstrijd (139-128 met een scheids van 81%).
Het zal wss niks worden, maar kan mss een gelijkspel uit de brand slepen met stijl 0%![]()

Ja, ik had het ook al gezien, doelstelling is toch promoveren. Babelki zal uiteindelijk toch te sterk zijn denk ik, en F.C. STEAUA (ofzoiets xD) moet ik wel aankunnen als de scheids niet te licht is...Smiley wrote:met 0 % stijl zou een gelijkspel wel moeten lukkenbreakdown wrote:2-1 gewonnen van RSCA Prince in een zwakke wedstrijd (139-128 met een scheids van 81%).
Het zal wss niks worden, maar kan mss een gelijkspel uit de brand slepen met stijl 0%![]()
Winnaar van dat duel staat op de nr. 1 in B.1Je bent echt goed bezig man
de 4de staat al op 7 punten
Als je Steua wat wil pesten: hij heeft het hoogste bod op mijn RFbreakdown wrote:Ja, ik had het ook al gezien, doelstelling is toch promoveren. Babelki zal uiteindelijk toch te sterk zijn denk ik, en F.C. STEAUA (ofzoiets xD) moet ik wel aankunnen als de scheids niet te licht is...Smiley wrote:met 0 % stijl zou een gelijkspel wel moeten lukkenbreakdown wrote:2-1 gewonnen van RSCA Prince in een zwakke wedstrijd (139-128 met een scheids van 81%).

team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
Vandaag tegen de nr.2 een mooie 147 met 85% agressie gespeeld, en zo van 11 naar 10 gewipt. Ben er nog altijd niet uit wat dit seizoen wordt...
hahaWikke wrote: Als je Steua wat wil pesten: hij heeft het hoogste bod op mijn RF(hint, hint)

toch goed geprobeerd

Badbuffalo wrote:Vandaag tegen de nr.2 een mooie 147 met 85% agressie gespeeld, en zo van 11 naar 10 gewipt. Ben er nog altijd niet uit wat dit seizoen wordt...

jammer dat je spelers zo agressief zijn, anders speelde je los door de reeks uit

Wel jammer voor diegenen die tegen je moeten spelen met een slappe scheids

dikke chance gehad
0-1 gewonnen dankzij blessure id achtste minuut + rode kaart in de 74e minuut. =D
Volgens battle strategy ging het 148-143 worden, en uiteindelijk werd het 141-144.
3 punten los, omdat F..C.. STEAUA(3) gewonnen had van de 5e.
1 Royal Wolves 28
2 F..C.. STEAUA 27
3 Bąbelki 24
4 Cetatea Rapid 21
0-1 gewonnen dankzij blessure id achtste minuut + rode kaart in de 74e minuut. =D
Volgens battle strategy ging het 148-143 worden, en uiteindelijk werd het 141-144.
3 punten los, omdat F..C.. STEAUA(3) gewonnen had van de 5e.
1 Royal Wolves 28
2 F..C.. STEAUA 27
3 Bąbelki 24
4 Cetatea Rapid 21
-
verlies zoals verwacht...
ge moet hier dus echt verdomme elke speeldag minstens 143 halen ofzo om kans te maken op winst. zo zot
ge moet hier dus echt verdomme elke speeldag minstens 143 halen ofzo om kans te maken op winst. zo zot

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team Manager
Uit 2% beter maar toch 2-2 gespeelt
jammer hoop nu nog 6 of 4 punten te halen deze week. Gat met de nummer 2 is maar 2 punten en ik sta 8ste
gat tussen de nummer 2 t/m is maar 3 punten dus alles is mogelijk in de B2. Dus
misschien zit er stiekem wel een promotie in 

Yep, 't staat close allemaal, d'r is slechts 5p tss plaats 2 en 11super steger wrote:Uit 2% beter maar toch 2-2 gespeeltjammer hoop nu nog 6 of 4 punten te halen deze week. Gat met de nummer 2 is maar 2 punten en ik sta 8ste
gat tussen de nummer 2 t/m is maar 3 punten dus alles is mogelijk in de B2. Dus
misschien zit er stiekem wel een promotie in

Team = AC ManU (B2)
-
Ik moet je teleurstellen. Scheids thuis tegen steaua is 28 procentbreakdown wrote:Ja, ik had het ook al gezien, doelstelling is toch promoveren. Babelki zal uiteindelijk toch te sterk zijn denk ik, en F.C. STEAUA (ofzoiets xD) moet ik wel aankunnen als de scheids niet te licht is...Smiley wrote:met 0 % stijl zou een gelijkspel wel moeten lukkenbreakdown wrote:2-1 gewonnen van RSCA Prince in een zwakke wedstrijd (139-128 met een scheids van 81%).