Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by Prince88 »

En overwinning nummer 13. Het gaat nog echt van een leien dakje dit seizoen. :)
Vandaag een 1-2 uitoverwinning. We zaten nog een beetje in over de Ts, omdat deze maar op 86% stond door twee aankopen gisteren, maar de agressie compenseerde voldoende en hij stelde iemand op met maar 50% moraal.

De nummer twee verloor en is gezakt naar de 3e plek. De vorige 3e is opgeschoven naar de 2e plek, maar met een gelukje; hij was 2% slechter en won met 1-2.

Er kan in principe toch niks meer misgaan :P

1 Fresh 39 13 13 0 0 33 9 +24
2 Yambol 31 13 10 1 2 38 18 +20

--------------------------------------------------------------------------------

3 Kłak is Back 30 13 9 3 1 32 11 +21
4 Lion King 26 13 8 2 3 32 22 +10
5 FC Soccer Liberec 23 13 7 2 4 33 19 +14

Morgen mogen we thuis aantreden tegen nummer 5 FC Soccer Liberec.
Prince88, proud manager of Fresh
Den Uier

Post by Den Uier »

Eerste wedstrijd verloren dit seizoen. We waren ongeslagen. 1-0 verloren, ook nog eens door een rode kaart terwijl de tegenstander eigenlijk agressiever was... :?
Maar soit. We zullen wel zien wat gebeurt
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Prince88

Post by Prince88 »

Gelukje vandaag...
Door een vroege rode kaart haalden we slechts 131 aan linieratings thuis, evenveel als de tegenstander, maar wij wonnen toch met 4-3 :P
thank you lord random :)
jona

Post by jona »

1 Fortuna Pleven 33
2 Heracles 33
3 C.A. Peñarol 32
4 BJTeam 24
5 FC Wellen 21
6 kopáči chomutov 21
7 FC Klucí vopálený 20
8 FK lovap 17
9 CF Gaidžin Mimon 17
10 Marshdwellers Albion 17
11 Steaua Galactica 17
12 Redheads 15
13 R Arminius FC 14
14 F.C..PANA 14
15 Greater Flint FC 13
16 CSKA Moss 0

Superspannend. Gelukkig gewonen met 2-1 van Fortuna Pleven met een 140 linierating :)
Onderin ook superspannend. Vandaag winnen Arminius, Pana en Steau even, waardoor degradatie echt pas op de laatste speeldag beslist gaat worden.

Stom van ons is dat we punten op de meest domme plekken hebben laten liggen. Moet wel bij worden gezegt dat de ploegen onderin minder constant zijn, maar niet per se minder goed.

Verloren
Gelijk (2x onterecht)
Moet ik nog tegen
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
jona

Post by jona »

Wat een streek.... Speel je vrij netjes binnen de agressiegrenzen, krijg je ineens 2 rode kaarten waardoor we wel heel dik verliezen...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
:shock:
Prince88

Post by Prince88 »

We gaan de winterstop in als ongeslagen herfst-kampioen :)
Vandaag de uitwedstrijd weten te winnen tegen de nummer 11. Hierdoor hebben we nog steeds het maximum, namelijk 45 punten.
Nummers 2 en 3 speelden vandaag tegen elkaar, waarbij de nummer 2 won. Hierdoor is het verschil met hen respectievelijk 8 en 12 punten :)
Prince88

Post by Prince88 »

Solide overwinning 139'er uit waardoor we 1-2 winnen. Zit nog veel rek in (94% Ts, 90% agressie, blessure in de 18' minuut verliest 12 bp). Dus dat gaat helemaal goedkomen :)

Nummer 3 verliest, waardoor de voorsprong 8 punten blijft op de nummer 2 en maar liefst 15 punten op de nummer 3. Waar tegen we morgen thuis mogen spelen. Frappant detail; nummer 4 Fc Technics haalt maar liefst een rating van 144 thuis met 85% agressie. Het is dat zijn spelers wat oud zijn en zijn manager skills niet zo heel goed zijn, anders was het een serieuze titelkandidaat geweest :P
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Prince88 wrote:Solide overwinning 139'er uit waardoor we 1-2 winnen. Zit nog veel rek in (94% Ts, 90% agressie, blessure in de 18' minuut verliest 12 bp). Dus dat gaat helemaal goedkomen :)
En je hebt ook nog een jong team, je gaat zeker binnen een aantal seizoenen weer naar de A :)

Ik heb 1-0 gewonnen (139-131). Hierdoor stijgen we naar plaats 3 en omdat nr.1 verliest staan we nu 6 punten achter nr.1 en 3 punten achter nr.2.
We hebben nog altijd genoeg kansen om te promoveren :)
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
bats1903

Post by bats1903 »

Prince88 wrote:Solide overwinning 139'er uit waardoor we 1-2 winnen. Zit nog veel rek in (94% Ts, 90% agressie, blessure in de 18' minuut verliest 12 bp). Dus dat gaat helemaal goedkomen :)

Nummer 3 verliest, waardoor de voorsprong 8 punten blijft op de nummer 2 en maar liefst 15 punten op de nummer 3. Waar tegen we morgen thuis mogen spelen. Frappant detail; nummer 4 Fc Technics haalt maar liefst een rating van 144 thuis met 85% agressie. Het is dat zijn spelers wat oud zijn en zijn manager skills niet zo heel goed zijn, anders was het een serieuze titelkandidaat geweest :P
Aardig van mij he dat ik de nummer drie voor je verslagen heb. Als ik de nummer twee ook pak, gun jij mij dan de punten in onze wedstrijd? :lol:
ImageImageImage
Den Uier

Post by Den Uier »

Wij staan op een mooie derde plaats met maar 3 punten van promotie. Maar ik wat gas terug geven want wil nog niet promoveren. Er moeten nog een paar spelertjes voltraind worden en nog wat ervaring opdoen, volgend seizoen MOETEN we promoveren want dan zal de ploeg er pas klaar voor zijn denk ik :wink: Dus morgen gaan we al direct met een halve B ploeg starten voor wat ervaring.
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Prince88

Post by Prince88 »

bats1903 wrote:Aardig van mij he dat ik de nummer drie voor je verslagen heb. Als ik de nummer twee ook pak, gun jij mij dan de punten in onze wedstrijd? :lol:
We zullen zien :P

Dinsdag ook gewonnen tegen diezelfde nummer 3 met 2-1. Vandaag tegen een team in wederopbouw werd het 1-5.
Morgen tegen Beringen United. Hij heeft een prachtteam, maar speelt bijna nooit voluit. Als hij dat wel doet morgen, kan het nog een lastig partijtje wordne :P
jona

Post by jona »

rare divisie D.9

verschil tussen 1 en 3 : 1 punt
verschil tussen 3 en 4 :17 punten
verschil tussen 4 en 11: 4 punten
Smiley

Post by Smiley »

jona wrote:rare divisie D.9

verschil tussen 1 en 3 : 1 punt
verschil tussen 3 en 4 :17 punten
verschil tussen 4 en 11: 4 punten

wilt gewoon zegge da er 3 ploegen bovenuit steken :D succes ;)
Image
Prince88

Post by Prince88 »

De week afgesloten met een 2-0 overwinning, waardoor we nu nog steeds 19 overwinning op rij in de competitie hebben staan dit seizoen :)
B e n

Post by B e n »

Prince88 wrote:De week afgesloten met een 2-0 overwinning, waardoor we nu nog steeds 19 overwinning op rij in de competitie hebben staan dit seizoen :)
Je kan al niet meer degraderen :lol:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”