Nee, inderdaad niet.Smiley wrote:Volgens mij maakt het niet uit of je de io op defensief of offensief zet voor hoe vaak ze gaan scoren?
Maar het zou logisch zijn van wel...
Daarom schrijf ik 'elegant' ipv 'best'.
Moderator: Moderator
Nee, inderdaad niet.Smiley wrote:Volgens mij maakt het niet uit of je de io op defensief of offensief zet voor hoe vaak ze gaan scoren?
jup, daarom zijn spelers boven de 80 agr zo waardeloos. Als je pech hebt met de ref halen ze zwzo Minstens geelDen Uier wrote:Zeg, er zijn toch mensen wat de 180 regel toepassen. Hoe zit het met de mensen die een heel agressief team hebben ? Wat passen die toe voor de agressie in te stellen voor een wedstrijd ?
Bij mij werkt dat vrij goed maar hoe zit bij mensen wat een agressief team hebben die komen bij een strenge scheidsrechter zelfs op - uit met deze regel
Agressieve spelers kosten minder in aankoop dus je kan er meer van kopen, dus een grotere kern (wat wel nodig is met agressieve spelers denk ik (heb er zelf niet al te veel ervaring mee gehad, want met mijn vorige kern (agressie 0-55) heb ik niet heel erg lang serieus gespeeld)). Ieder zijn ding natuurlijkSmiley wrote:jup, daarom zijn spelers boven de 80 agr zo waardeloos. Als je pech hebt met de ref halen ze zwzo Minstens geelDen Uier wrote:Zeg, er zijn toch mensen wat de 180 regel toepassen. Hoe zit het met de mensen die een heel agressief team hebben ? Wat passen die toe voor de agressie in te stellen voor een wedstrijd ?
Bij mij werkt dat vrij goed maar hoe zit bij mensen wat een agressief team hebben die komen bij een strenge scheidsrechter zelfs op - uit met deze regel
Je zoekt dus managers die keer op keer tegen je willen verliezen?dina38 wrote:Wil graag zoveel mogelijk bekers winnen en zoek daarom managers die een privebeker met 4 ploegen en directe uitschakeling en zonder inschrijfgeld willen opstarten met pasopgerichte teams en mijn team (springteam).
Dus als er managers zijn, die toch zelf niet aan bekers meedoen, een privebeker voor mij willen opstarten, dan graag.
dina38
• Parking: ongeveer 33% van het aantal plaatsen.vanessen wrote:Mijn stadion gaat naar 11.000 plaatsen binnenkort. Wat zijn de percentage waar ik me aan moet houden met aantal wc's, kantines etc etc.
Alvast bedankt,
John van Essen
kan je nietvanessen wrote:Dankje!:)
Nog een vraag, hoe kan je zien of een speler voltraind is op bepaalde skills van een ander team. Dus voordat je hem koopt?
b.v.d.! John
meestal zijn alle skills boven de 50 voltraindvanessen wrote:Oke, het dus elke keer spannend of je een voltrainde speler ontvangt of dat je een speler nog verder kan trainen?
Je kan het berekenen met SPMT en ook via een excelbestand (VS en GR van de speler): http://www.freewebs.com/badbuffalo7/Ver ... kening.xlsvanessen wrote:Als je een speler binnen hebt, zou je dan wel kunnen zien hoe goed een speler kan worden? Kan je dat ergens berekenen of heb je daar een programma voor?
Ik hoor het graag,
John van Essen