Ik merk het... Maar we wijken weer afIsis wrote:Ik had die post niet gezien, ben nogal een directe van aanpak, zie je

Moderator: Moderator
Het moge duidelijk zijn... Ik heb samen met Pelsen de berekening van de hidden skill kunnen bepalen... We zijn 99,99% zeker van de juistheid, dus daarover discussieren heeft geen zin.Daan.// wrote:begin maar terug in die richting te wandelenOscarCookie wrote:Ik merk het... Maar we wijken weer afIsis wrote:Ik had die post niet gezien, ben nogal een directe van aanpak, zie je
weet je wat, houd het maar voor jezelf...OscarCookie wrote:Het moge duidelijk zijn... Ik heb samen met Pelsen de berekening van de hidden skill kunnen bepalen... We zijn 99,99% zeker van de juistheid, dus daarover discussieren heeft geen zin.Daan.// wrote:begin maar terug in die richting te wandelenOscarCookie wrote: Ik merk het... Maar we wijken weer af
Het dilemma is echter: Wil ik de skill aan iedereen geven en het risico lopen SoccerProject te verpesten? Anderzijds kan het onze tool enorm populair maken, iets wat we op voorhand nastreefden...
Idd, maar Sjarel heeft ook altijd volgehouden dat ze kon gevonden worden... En geloof me Pelsen en ik zijn niet de enigen die de skill-formule hebben...Isis wrote:Ok
Ik zal dus maar als eerste mijn gedacht zeggen. Als iedereen die hidden skill in de toekomst zal kennen, had Sjarel de moeite niet moeten doen om er een hidden skill in te steken.....
Dan had hij ze er even goed kunnen tussen zetten, met een balkje (onder de naam sexy poepeke bijvoorbeeld)
Ik ben dus eerder geneigd te zeggen dat ik het niet wil weten. (Hoewel ik ook wel curieus ben ....) Maar wie ben ik? Ik denk niet dat ik de doorsnee SP'er kan representeren
eigelijk hebben jullie het wel verdiend het te weten, want jullie zullen er waarschijnlijk wat werk ingestoken hebben. dus, hoewel ik het wel zou willen weten, vind ik dat je het niet moet publiceren, tenzij je echt wilOscarCookie wrote:Idd, maar Sjarel heeft ook altijd volgehouden dat ze kon gevonden worden... En geloof me ik en Pelsen zijn niet de enigen die de skill-formule hebben...Isis wrote:Ok
Ik zal dus maar als eerste mijn gedacht zeggen. Als iedereen die hidden skill in de toekomst zal kennen, had Sjarel de moeite niet moeten doen om er een hidden skill in te steken.....
Dan had hij ze er even goed kunnen tussen zetten, met een balkje (onder de naam sexy poepeke bijvoorbeeld)
Ik ben dus eerder geneigd te zeggen dat ik het niet wil weten. (Hoewel ik ook wel curieus ben ....) Maar wie ben ik? Ik denk niet dat ik de doorsnee SP'er kan representeren
Is het eerlijk om ze voor ons te houden?
Ik zou het zeker niet zomaar op het forum laten rondslingeren... Want ergens wil ik ook wel dat onze tool populair wordt, vermits ik er al meer dan 7 maanden elk vrij moment in steek... Dit zou de uitgelezen kans zijn.Daan.// wrote:eigelijk hebben jullie het wel verdiend het te weten, want jullie zullen er waarschijnlijk wat werk ingestoken hebben. dus, hoewel ik het wel zou willen weten, vind ik dat je het niet moet publiceren, tenzij je echt wilOscarCookie wrote:Idd, maar Sjarel heeft ook altijd volgehouden dat ze kon gevonden worden... En geloof me ik en Pelsen zijn niet de enigen die de skill-formule hebben...Isis wrote:Ok
Sorry Isis, de "eerlijkheid" gebied me te zeggen dat het niet volledig zo is. Het gaat ook over eigenbelang... Je weet wel, de onzichtbare hand (cfr. A. Smith) die de ganse economie draaiende houdt...Isis wrote:Gaat het hier over 'eerlijkheid'? Dat is wel nobel van jullie
maar zou je het eigelijk wel op de tool mogen zetten van sjarel?OscarCookie wrote:Ik zou het zeker niet zomaar op het forum laten rondslingeren... Want ergens wil ik ook wel dat onze tool populair wordt, vermits ik er al meer dan 7 maanden elk vrij moment in steek... Dit zou de uitgelezen kans zijn.Daan.// wrote:eigelijk hebben jullie het wel verdiend het te weten, want jullie zullen er waarschijnlijk wat werk ingestoken hebben. dus, hoewel ik het wel zou willen weten, vind ik dat je het niet moet publiceren, tenzij je echt wilOscarCookie wrote: Idd, maar Sjarel heeft ook altijd volgehouden dat ze kon gevonden worden... En geloof me ik en Pelsen zijn niet de enigen die de skill-formule hebben...
De vraag is ook, als ik het er niet in steek, hoelang duurt het dan vooraleer iemand anders een tool maakt die de hidden skill wel geeft?
En hoe populair zal onze tool dan nog zijn?
OscarCookie wrote:Sorry Isis, de "eerlijkheid" gebied me te zeggen dat het niet volledig zo is. Het gaat ook over eigenbelang... Je weet wel, de onzichtbare hand (cfr. A. Smith) die de ganse economie draaiende houdt...Isis wrote:Gaat het hier over 'eerlijkheid'? Dat is wel nobel van jullie
De eerste persoon die ik contacteerde toen we de formule vonden was Sjarel. Ik heb iedereen die ervan wist geboden erover te zwijgen... Sjarel had het er ongetwijfeld ook moeilijk mee, maar als Pelsen en ik de formule kunnen vinden, kan iedereen dat. (in principe)Daan.// wrote:maar zou je het eigelijk wel op de tool mogen zetten van sjarel?OscarCookie wrote:Ik zou het zeker niet zomaar op het forum laten rondslingeren... Want ergens wil ik ook wel dat onze tool populair wordt, vermits ik er al meer dan 7 maanden elk vrij moment in steek... Dit zou de uitgelezen kans zijn.Daan.// wrote:eigelijk hebben jullie het wel verdiend het te weten, want jullie zullen er waarschijnlijk wat werk ingestoken hebben. dus, hoewel ik het wel zou willen weten, vind ik dat je het niet moet publiceren, tenzij je echt wil
De vraag is ook, als ik het er niet in steek, hoelang duurt het dan vooraleer iemand anders een tool maakt die de hidden skill wel geeft?
En hoe populair zal onze tool dan nog zijn?