Ik heb een klein vraagje!
Mijn jeugdcentrum is over 16 dagen uitgebreid tot Ultramodern jeugdcentrum. Komt daarna nog een niveau en zo'ja hoe duur is dat?
Mvg, John
Moderator: Moderator
17-23 volgens mij zelfsB e n wrote:Om de 18 - 23 dagen krijg je een berichtje.
Idd. Sorry voor het foutjesjoerd wrote:17-23 volgens mij zelfsB e n wrote:Om de 18 - 23 dagen krijg je een berichtje.
De kwaliteit van een speler is niet afhankelijk van het jeugdcentrum waaruit hij komt, de kwaliteit is random. Je moet er wel steeds op letten dat je jeugdcoördinator een hoge rating heeft zodat je meer kans hebt op het krijgen van een jeugdspeler.vanessen wrote:En ik neem aan dat de jeugdspelers met de hoogste jeugdopleiding het beste worden en het meest vaak goed worden bevonden door de jeugdcoordinator neem ik aan?:)
X
Inderdaad.vanessen wrote:Oke, dus de beste centrum heeft alleen als voordeel dat er minder tijd zit tussen het krijgen/getest worden van een jeugdspeler?
Uit het FAQ:Smiley wrote:ik heb in totaal nu 6000 extra borden gekocht dus 10.000 in totaal. moet ik dan normaal niet 8 reclameborden hebben ? Kheb er nu 10..
ow ma khad al is me 1000 uitgebreid en toen kwam er geen bij.. wrs omdat ik onder de 5K panelen zatB e n wrote:Uit het FAQ:Smiley wrote:ik heb in totaal nu 6000 extra borden gekocht dus 10.000 in totaal. moet ik dan normaal niet 8 reclameborden hebben ? Kheb er nu 10..
Onder de 10 000 plaatsen: voor elke 1000 plaatsen die uw stadion telt, krijgt u 1 reclamepaneel. De enige uitzondering hierop is de beginfase van uw stadion, waarbij u 5 panelen hebt voor slechts 4000 plaatsen. Vanaf 10 000 plaatsen: 1 paneel per 2000 plaatsen.
Idd.Smiley wrote:ow ma khad al is me 1000 uitgebreid en toen kwam er geen bij.. wrs omdat ik onder de 5K panelen zatB e n wrote:Uit het FAQ:Smiley wrote:ik heb in totaal nu 6000 extra borden gekocht dus 10.000 in totaal. moet ik dan normaal niet 8 reclameborden hebben ? Kheb er nu 10..
Onder de 10 000 plaatsen: voor elke 1000 plaatsen die uw stadion telt, krijgt u 1 reclamepaneel. De enige uitzondering hierop is de beginfase van uw stadion, waarbij u 5 panelen hebt voor slechts 4000 plaatsen. Vanaf 10 000 plaatsen: 1 paneel per 2000 plaatsen.