Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie B
Nek-aan-nek snellen we naar de eindstreep.
Vandaag moesten we naar Cartus, de 2e in de stand.
Dankzij een goed uitgestippelde tactiek hebben we daar een puntje kunnen wegkapen na een 147-147 !
De voorsprong blijft 2 punten en meer nog, Lion Team staat nu samen met Cartus op de 2e plek, Nike staat met 2 puntjes minder op de 4e plek.
Morgen ontvangt Nike Lion team en volgende week ontvangt Nike Cartus, alles is dus nog mogelijk.
Ondertussen slepen we ons naar het einde, we hopen om 1ste te kunnen bliijven, het zou fantastisch zijn !
Donderdag ontvangen we Silversun Kaisers en vrijdag moeten we naar FC Kolikov.
Maandag ontvangen we Cosi fan Tutte.
Nog 3 zeer zware wedstrijden dus, ik hoop dat de strijd eerlijk zal verlopen.
Als we deze 3 wedstrijden goed doorkomen, dan is de titel normaal gezien binnen want eindigen doen we tegen SAT en Echipa lui alin.
Vandaag moesten we naar Cartus, de 2e in de stand.
Dankzij een goed uitgestippelde tactiek hebben we daar een puntje kunnen wegkapen na een 147-147 !
De voorsprong blijft 2 punten en meer nog, Lion Team staat nu samen met Cartus op de 2e plek, Nike staat met 2 puntjes minder op de 4e plek.
Morgen ontvangt Nike Lion team en volgende week ontvangt Nike Cartus, alles is dus nog mogelijk.
Ondertussen slepen we ons naar het einde, we hopen om 1ste te kunnen bliijven, het zou fantastisch zijn !
Donderdag ontvangen we Silversun Kaisers en vrijdag moeten we naar FC Kolikov.
Maandag ontvangen we Cosi fan Tutte.
Nog 3 zeer zware wedstrijden dus, ik hoop dat de strijd eerlijk zal verlopen.
Als we deze 3 wedstrijden goed doorkomen, dan is de titel normaal gezien binnen want eindigen doen we tegen SAT en Echipa lui alin.
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
- Team Manager
2-1 gewonnen. Blijven 8st maar zit dicht opelkaar. Morgen makkelijk 3p tegen fc team. Vrijdag weer aan de bak.
-
geen puntje kunnen pakken tegen Cosi omdat de scheids tegenzat
donderdag 3 ptn binnen tegen Echipa en dan vrijdag proberen alsnog een puntje te pakken vooraleer de laatste week begint

donderdag 3 ptn binnen tegen Echipa en dan vrijdag proberen alsnog een puntje te pakken vooraleer de laatste week begint

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
21% beter op verplaatsing en slechts 3-3
Daar gaat mijn top-5 plaats

Daar gaat mijn top-5 plaats

Team = AC ManU (B2)
blijft dus knokken om plek 10 in B.3 , ook al zakt echipa er denk ik met 36 pnt wel uit wat 1 plek ruimte geeft
3-2 winst op HORNET was tof, eindelijk weer een 142 gedaan
morgen uit Lion , scheids 36% .. niets te doen daaro
v. week walk over , uit naar el stino en dan thuis skull hunters
die skull hunters hebben de wind echt mee.. 1% minder en winnen bij Cosi .. damn
3-2 winst op HORNET was tof, eindelijk weer een 142 gedaan
morgen uit Lion , scheids 36% .. niets te doen daaro
v. week walk over , uit naar el stino en dan thuis skull hunters
die skull hunters hebben de wind echt mee.. 1% minder en winnen bij Cosi .. damn
-
Mooie overwinning vandaag geboekt : 147 - 118 -> 3-0.
En we doen een schitterende zaak in het klassement :
Cartus en Lion Team pakken allebei 0 punten, daardoor wipt Nike Itegem van plek 4 naar plek 2.
De kloof tussen 1 en 2 is nu 4 punten.
Met nog 2 moeilijke wedstrijden te gaan en 2 Walk-overs kan ik bij winst morgen een serieuze optie op de titel nemen...
Onderaan is het eveneens superspannend. Met 5 ploegen vechten ze voor die 10e plek, al is Westel ook nog niet zeker op de 9e plek.
8ste staat Echipa, 6 punten meer dan de 14e. Ik zie Echipa nog wel zakken, dus het wordt een battle om zo snel mogelijk meer dan 36 punten te behalen.
Ik ben benieuwd !
En we doen een schitterende zaak in het klassement :
Cartus en Lion Team pakken allebei 0 punten, daardoor wipt Nike Itegem van plek 4 naar plek 2.
De kloof tussen 1 en 2 is nu 4 punten.
Met nog 2 moeilijke wedstrijden te gaan en 2 Walk-overs kan ik bij winst morgen een serieuze optie op de titel nemen...
Onderaan is het eveneens superspannend. Met 5 ploegen vechten ze voor die 10e plek, al is Westel ook nog niet zeker op de 9e plek.
8ste staat Echipa, 6 punten meer dan de 14e. Ik zie Echipa nog wel zakken, dus het wordt een battle om zo snel mogelijk meer dan 36 punten te behalen.
Ik ben benieuwd !
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
SKull Hunters doet idd een schitterende zaak door daar te gaan winnen
Westel is gered hoor Apology.
hij krijgt nog 9ptn cadeau in de laatste 4 wedstrijden. en echipa zal ook zakken. maar ten koste van wie...
zelf staan we er ronduit slecht voor eigenlijk
we hebben geen cadeau-punten na vandaag en de andere ploegen hebben er elk nog zoiezo 3 dat ze erbij krijgen. even op een rijtje:
8. Echipa - 36
9. Westel - 35
10. Silversun - 33
11. Skull - 32
12. Ebaiba - 32
13. Kolikov - 31
14. Royal FC - 30
Westel krijgt zoiezo nog 9ptn erbij
silversun, Skull, ebaiba en kolikov: +3
ik krijg niks meer
dat geeeft al deze stand (als alle ploegen enkel deze punten pakken. wat ik betwijfel, want er staan nog enkele onderlinge confrontaties op het programma in de laatste week
8. Westel - 44
9. Silversun - 36
10. Echipa - 36
11. Skull - 35
12. Ebaiba - 35
13. Kolikov - 34
14. Royal FC - 30
(damn, tis simulatie net om de onderlinge confrontaties te bekijken
)
dinsdag staat er ook nog eens Royal FC - Ebaiba op het menu en nog enkele andere leuke onderlinge duels die het zullen beslissen
het is nog moeilijk om nu al uit te rekenen hoeveel punten ik nog moet halen, omdat je blijkbaar nooit weet met de random en ploegen die op het einde de competitie toch links laten liggen en met hun B-team spelen...
maar zelfs dan zou het betekenen dat we eigenlijk minstens 9/12 moeten halen om aan 39ptn te geraken (dat mssn nog net te weinig zal zijn...)
gaan voor de 12/12 dan? morgen het onderste uit de kan persen dan maar. wel tegen Nike die net de 2e plek heeft kunnen innemen. de scheids zit mee, dus we kunnen beiden 100% spelen
nu eens kijken of het verlies/gelijkspel of winst wordt
bij verlies weten we meteen ook waar we staan eigenlijk denk ik...

Westel is gered hoor Apology.

zelf staan we er ronduit slecht voor eigenlijk

8. Echipa - 36
9. Westel - 35
10. Silversun - 33
11. Skull - 32
12. Ebaiba - 32
13. Kolikov - 31
14. Royal FC - 30
Westel krijgt zoiezo nog 9ptn erbij
silversun, Skull, ebaiba en kolikov: +3
ik krijg niks meer

dat geeeft al deze stand (als alle ploegen enkel deze punten pakken. wat ik betwijfel, want er staan nog enkele onderlinge confrontaties op het programma in de laatste week

8. Westel - 44
9. Silversun - 36
10. Echipa - 36
11. Skull - 35
12. Ebaiba - 35
13. Kolikov - 34
14. Royal FC - 30
(damn, tis simulatie net om de onderlinge confrontaties te bekijken

dinsdag staat er ook nog eens Royal FC - Ebaiba op het menu en nog enkele andere leuke onderlinge duels die het zullen beslissen

het is nog moeilijk om nu al uit te rekenen hoeveel punten ik nog moet halen, omdat je blijkbaar nooit weet met de random en ploegen die op het einde de competitie toch links laten liggen en met hun B-team spelen...
maar zelfs dan zou het betekenen dat we eigenlijk minstens 9/12 moeten halen om aan 39ptn te geraken (dat mssn nog net te weinig zal zijn...)
gaan voor de 12/12 dan? morgen het onderste uit de kan persen dan maar. wel tegen Nike die net de 2e plek heeft kunnen innemen. de scheids zit mee, dus we kunnen beiden 100% spelen

nu eens kijken of het verlies/gelijkspel of winst wordt

bij verlies weten we meteen ook waar we staan eigenlijk denk ik...
2-3 gewonnen tegen de nieuwe 11e
een mooie 145'er met een mix van A-B-C-ploeg(A->2 ; 7->B ; 2->C)
Mits winst morgen zijn we zeker van promotie (nu alleen op Doelsaldo)
We moeten min 77 punten (Babelki heeft er momenteel 65 en wss +12) halen om de titel te bemachtigen, dus hebben we 7 pts nodig op 4 matchen. Tot nu toe is dat elke week gelukt, we zullen zien.
Resterende matchen: Bohemians Jenikov(6) thuis; Mr. Bungle(13) uit (kan nekken) ; FC Petrovicky(16) thuis & F..C.. STEAUA(4) op de laatste speeldag uit. Ik zou toch graag voor de laatste speeldag zeker zijn van de titel anders wordt het nog stressen ...
@ B.3.: WAUW SPANNEND
-> succes aan apology (4pts voor is genoeg!) & Dominique. gl el stino & EbaIba 
@ T-Man
van pech gesproken :S
een mooie 145'er met een mix van A-B-C-ploeg(A->2 ; 7->B ; 2->C)
Mits winst morgen zijn we zeker van promotie (nu alleen op Doelsaldo)
We moeten min 77 punten (Babelki heeft er momenteel 65 en wss +12) halen om de titel te bemachtigen, dus hebben we 7 pts nodig op 4 matchen. Tot nu toe is dat elke week gelukt, we zullen zien.
Resterende matchen: Bohemians Jenikov(6) thuis; Mr. Bungle(13) uit (kan nekken) ; FC Petrovicky(16) thuis & F..C.. STEAUA(4) op de laatste speeldag uit. Ik zou toch graag voor de laatste speeldag zeker zijn van de titel anders wordt het nog stressen ...
@ B.3.: WAUW SPANNEND

@ T-Man

5-1 gew, maandag thuis tgn de leider.
Top-5 kan nog kampioen spelen, zelf staan we op plaats 8.
Edit: ik heb besloten om de compi te laten voor wat hij is, dus zullen we eindigen op plaats 9.
Edit: ik heb besloten om de compi te laten voor wat hij is, dus zullen we eindigen op plaats 9.
Team = AC ManU (B2)
-
135 - 143 -> 0-0
Penalty gemist in minuut 41. Nu gaat de random nog tegenzitten ook... Eergisteren valt CF uit voor 6d, nu dit...
Doordat Nike verloren heeft zakt hij terug van 2 naar 4 en is m'n voorsprong op Cartus en Lion Team nog 3 punten.
Maandag speel ik tegen de 5e uit de stand.
Bij winst of gelijkspel win ik de titel omdat de 2 laatste matchen geen probleem mogen vormen.
Bij verlies komen we met 3 op gelijke hoogte.
Lion Team heeft dan wel een match minder gewonnen, dus die blijft 3e. Cartus heeft er dan evenveel als mij maar zijn doelsaldo is iets slechter (+45 bij mij tegenover +42 bij hem).
Terwijl ik dus nog 2 easy games heb en hij slechts 1, zou ik mijn doelsaldo harder moeten kunnen aandikken dan Cartus.
'T gemakkelijkste zou gewoon zijn da'k maandag vollen bak win ! Daar gaan we dan ook voor !
To be continued...

Penalty gemist in minuut 41. Nu gaat de random nog tegenzitten ook... Eergisteren valt CF uit voor 6d, nu dit...
Doordat Nike verloren heeft zakt hij terug van 2 naar 4 en is m'n voorsprong op Cartus en Lion Team nog 3 punten.
Maandag speel ik tegen de 5e uit de stand.
Bij winst of gelijkspel win ik de titel omdat de 2 laatste matchen geen probleem mogen vormen.
Bij verlies komen we met 3 op gelijke hoogte.
Lion Team heeft dan wel een match minder gewonnen, dus die blijft 3e. Cartus heeft er dan evenveel als mij maar zijn doelsaldo is iets slechter (+45 bij mij tegenover +42 bij hem).
Terwijl ik dus nog 2 easy games heb en hij slechts 1, zou ik mijn doelsaldo harder moeten kunnen aandikken dan Cartus.
'T gemakkelijkste zou gewoon zijn da'k maandag vollen bak win ! Daar gaan we dan ook voor !
To be continued...
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Door winst vandaag zeker van promotie.
4 punten halen op 3 wedstrijden is voldoende...

4 punten halen op 3 wedstrijden is voldoende...
Last edited by breakdown on Fri Jun 19, 2009 12:57 pm, edited 1 time in total.
-
- Team Manager
ik niet meer dan als nummer 6? in theorie kan ik nog kampioen worden kan nog 9p halen en moet er 8 inlopen. Maar zal niet gebeuren. Ben wel benieuwd hoe hoog ik nog kan eindingen.T-man wrote:5-1 gew, maandag thuis tgn de leider.
Vandaag 4-0 gewonnen. Maandag 3 gratis punten en dan nog 2 moeilijke wedstrijden oa tegen de nummer 2.
-
146 gehaald op een vrijdag
en hiermee 1-0 winst tegen Nike die 2e stond
sorry Nike
met 33ptn staan we dus nog even op een 11e stek, dicht bij behoud. maar of we uiteindelijk boven de streep gaan eindigen of niet is nog maar de vraag.
zoals in het persbericht van Yves te zien is, wordt het een very close-call voor alle ploegen
het zou schitterend zijn mochten we alsnog behoudt kunnen pakken om daarna uitverkoop te houden. mssn ook vervelend omdat er sommige ploegen die strijden om behoud hun ploeg niet verkopen en dus meer kunnen uitrichten volgend seizoen in B.3.
maar het scheelt hem toch wel een extra seizoen dat je kan winnen door in B uitverkoop te houden ipv alsnog naar C te gaan en daar uitverkoop te houden.
hoe het ook zei, we sluiten de week dus prachtig af met deze knalprestatie.
of we volgende week het kunnen uithouden tot het einde is maar de vraag...
de scheidsen zitten niet super mee voor onze hoge bp-spelers. en enkele belangrijke spelers liggen in de lappenmand en zijn bijna geschorst..
we hebben het weekend om er even over te denken hoe we het gaan aanpakken

sorry Nike

met 33ptn staan we dus nog even op een 11e stek, dicht bij behoud. maar of we uiteindelijk boven de streep gaan eindigen of niet is nog maar de vraag.
zoals in het persbericht van Yves te zien is, wordt het een very close-call voor alle ploegen

het zou schitterend zijn mochten we alsnog behoudt kunnen pakken om daarna uitverkoop te houden. mssn ook vervelend omdat er sommige ploegen die strijden om behoud hun ploeg niet verkopen en dus meer kunnen uitrichten volgend seizoen in B.3.
maar het scheelt hem toch wel een extra seizoen dat je kan winnen door in B uitverkoop te houden ipv alsnog naar C te gaan en daar uitverkoop te houden.
de scheidsen zitten niet super mee voor onze hoge bp-spelers. en enkele belangrijke spelers liggen in de lappenmand en zijn bijna geschorst..

-
Niiceel stino wrote:146 gehaald op een vrijdagen hiermee 1-0 winst tegen Nike die 2e stond
![]()
![]()
sorry Nike![]()
zoals in het persbericht van Yves te zien is, wordt het een very close-call voor alle ploegen![]()

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Idd, zeer spijtig voor Nike... Het was mooi geweest om met 2 Belgen naar A te promoveren.B e n wrote:Niiceel stino wrote:146 gehaald op een vrijdagen hiermee 1-0 winst tegen Nike die 2e stond
![]()
![]()
sorry Nike![]()
zoals in het persbericht van Yves te zien is, wordt het een very close-call voor alle ploegen![]()
we hebben het weekend om er even over te denken hoe we het gaan aanpakken, wel spijtig voor Nike maar je kan de punten goed gebruiken
.
Maar doordat ik vandaag gelijkgespeeld heb is dit beter want nu heb ik 3pt voorsprong op nr 2 ipv 2punten.
Nike kan nog altijd over Cartus wippen. En niet vergeten, Lion Team is ook Belgisch, al speelt die wel met een ander vlaggetje.
Hopelijk verandert hij z'n vlag als hij naar A moest promoveren.
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A