Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Ik begrijp het allemaal, maar vindt het wel gewoon ontzettend jammer, leuker zou zijn om iedereen in de waan te laten en af en toe eens een knal-team het veld in sturen, zodat ook de tegenstanders elke wedstrijd weer full-power moeten gaan.
Nu is er niet alleen het voordeel van die ene wedstrijd tegen jouw team, maar ook het voordeel van de wedstrijden erna. Geen schorsingen, perfecte fitheid etc.
Nogmaals, ik weet dat het zo werkt, neem het niemand kwalijk. Maar baal er af en toe gewoon van.
Neem nu RIP Ferda, die laat het vannacht lopen. Zal ie nu donderdag tegen mij weer gaan knallen?
Ik weet het niet, ik zal van eigen kracht uit moeten gaan en zal dus gewoon mijn beste team de wei in sturen.
Nu is er niet alleen het voordeel van die ene wedstrijd tegen jouw team, maar ook het voordeel van de wedstrijden erna. Geen schorsingen, perfecte fitheid etc.
Nogmaals, ik weet dat het zo werkt, neem het niemand kwalijk. Maar baal er af en toe gewoon van.
Neem nu RIP Ferda, die laat het vannacht lopen. Zal ie nu donderdag tegen mij weer gaan knallen?
Ik weet het niet, ik zal van eigen kracht uit moeten gaan en zal dus gewoon mijn beste team de wei in sturen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Zelfs zonder knal-team rapen we puntjes:Noppp wrote:leuker zou zijn om iedereen in de waan te laten en af en toe eens een knal-team het veld in sturen, zodat ook de tegenstanders elke wedstrijd weer full-power moeten gaan.
Zelfs met een 137er op verplaatsing, op een maandag

D'r gebeuren rare dingen dit seizoen.
Straks ga ik me nog bij de eerste 10 spelen, terwijl ik mijn A-team al half verkocht heb???
BTW, vandaag laatste dag voor RF Van Driel, bp74, 22 agresie, is (nog een paar dagen) 28 jaar. Hoogste bod nu 2.3M
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Member of the Soccer Project Association
Zoals je al zegt Noppp's het is jammer maar van alle tijden.
ik kan me nog herinneren toen ik in de A speelde in seizoen 12, gebeurde precies hetzelfde. In de hoge divisies houd je altijd mensen die voor andere dingen spelen dan de competitie, met de reden dat ze toch geen kans maken voor de titel. En om meerdere seizoenen doelloos net boven degradatie te eindigen is sportief en financieel niet echt aantrekkelijk en levert niks op.
Ik had zelf ook het doel om gewoon te zorgen dat ik mezelf 1 seizoen in de A kon handhaven ( wat lukte ik werd geloofijk 8e of 9e ). Maar zoiets houd je niet meerdere seizoenen achter elkaar vol. Wil je hoger eindigen zal je team nog beter moeten zijn en is het afzakken naar B vaak makkelijker.

ik kan me nog herinneren toen ik in de A speelde in seizoen 12, gebeurde precies hetzelfde. In de hoge divisies houd je altijd mensen die voor andere dingen spelen dan de competitie, met de reden dat ze toch geen kans maken voor de titel. En om meerdere seizoenen doelloos net boven degradatie te eindigen is sportief en financieel niet echt aantrekkelijk en levert niks op.
Ik had zelf ook het doel om gewoon te zorgen dat ik mezelf 1 seizoen in de A kon handhaven ( wat lukte ik werd geloofijk 8e of 9e ). Maar zoiets houd je niet meerdere seizoenen achter elkaar vol. Wil je hoger eindigen zal je team nog beter moeten zijn en is het afzakken naar B vaak makkelijker.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
Als er dan toch geholpen moet worden... GK Marc Downing (er zijn maar 3 keepers met een BP van 76, hij is er één van ) staat te koop.
Hopelijk haalt Bunicii hem niet binnen, ik hoop hem te kunnen kopen en dat Bunicii geen deal heeft met BartSimpson.
Zou ook al blij zijn als iemand anders hem zou kopen.
Wordt even spannend wie hem krijgt.
Hopelijk haalt Bunicii hem niet binnen, ik hoop hem te kunnen kopen en dat Bunicii geen deal heeft met BartSimpson.
Manager of Nop's Heroes.
Wikke wrote:Zelfs zonder knal-team rapen we puntjes:Noppp wrote:leuker zou zijn om iedereen in de waan te laten en af en toe eens een knal-team het veld in sturen, zodat ook de tegenstanders elke wedstrijd weer full-power moeten gaan.
Zelfs met een 137er op verplaatsing, op een maandag.
D'r gebeuren rare dingen dit seizoen.
Straks ga ik me nog bij de eerste 10 spelen, terwijl ik mijn A-team al half verkocht heb???
BTW, vandaag laatste dag voor RF Van Driel, bp74, 22 agresie, is (nog een paar dagen) 28 jaar. Hoogste bod nu 2.3M
Het was inderdaad een verrassende uitslag!! Toppie!
Manager of Nop's Heroes.
-
ik zie dat je hem hebt... mooi zoNoppp wrote:Als er dan toch geholpen moet worden... GK Marc Downing (er zijn maar 3 keepers met een BP van 76, hij is er één van ) staat te koop.
-
blijkbaar heeft Nopp hem binnegehaald 

Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408
Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2
Now playing: F.149
-
wou hem ook maar mer 300k kom je niet verbuffalo_rulez wrote:blijkbaar heeft Nopp hem binnegehaald

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Ik ben echt enorm blij met hem, het scheelt me bijna 3 volle punten op de GK positie.
Hopelijk is het genoeg om de titel binnen te halen!
Hopelijk is het genoeg om de titel binnen te halen!
Manager of Nop's Heroes.
-
Het lijkt erop dat HoriaciLes er de brui aan geeft. Hij is nu sinds vrijdag niet meer online geweest en dat is toch niet van de gewoonte voor een A-er.
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Nu was ik eens beter, heb ik random tegen...
Het doet me niks
.
Morgen toch nog eens proberen.
Het doet me niks

Morgen toch nog eens proberen.
Helaas heb ik een dramatische week achter de rug, dinsdag 2 rode kaarten.
Door schorsingen een slechtere prestatie op donderdag, 144-145 en verliezen.
Tja, denk dat het kampioenschap is gelopen. Maandag moet ik thuis tegen Bunicii.
Denk niet dat die wedstrijd het verschil nog gaat maken.
Tja, denk dat het kampioenschap is gelopen. Maandag moet ik thuis tegen Bunicii.
Manager of Nop's Heroes.
Spijtig voor je.Noppp wrote:Helaas heb ik een dramatische week achter de rug, dinsdag 2 rode kaarten.
Maar Buni heeft zo al een paar seizoenen tegenslag, random zal beslist hebben dat het bekertje voor hem is dit seizoen

Ah, en zelf gewonnen

-
Vanaf hier Buni gefeli. Ooik heel mooi dat Horiciales er uit ligt 

Teamnaam :Heracles
-
Een laatste post als A-er
Buni gefeliciteerd en Noppp pakt de titel gewoon volgend jaar
Ik zal de komende twee seizoenen waarschijnlijk weer degraderen, dus ik kom hier voorlopig niet meer terug. Alle Belgen die hier volgend seizoen te bewonderen zijn: veel succes!

Buni gefeliciteerd en Noppp pakt de titel gewoon volgend jaar