Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Team Manager
Re: Divisie B
Ik ook eindelijk weer eens gewonnen. Sta nog wel 11de 

Ah ok, ik dacht dat je van mij verwachtte dat ik ging winnen op Widlaks.T-man wrote:Ben al in vakantiestemming blijkbaar, kmoet naar RJ zijn Bagger UtdWikke wrote:Tuurlijk.T-man wrote:0-0: deze week al 's gewonnen, verloren en nu dus gelijk![]()
Morgen, normaal gezien, een overwinning bij K&R![]()
90 punten zou er toch wat over zijn, niet?
Toch maar een gelijkspelletje gaan stelen. Em zal niet blij zijn...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Team Manager
Onverwacht gewonnen bij de nummer 2 met 3-1 

1-2 verloren van Wikke, B-ploeg heeft gespeeld want strax speel ik een halve en finale die ik beiden wil winnen maar 't zal ni gemakkelijk worden 

Team = AC ManU (B2)
1-0 verloren, kga precies nog spijt krijgen dat ik de laatste week van de beker wil halen 

Team = AC ManU (B2)
hallo,
heeft u zin om een Nederlandse of Belgische competitie te spelen. het topic http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 0&t=138248 dan hebben wij een goed idee. Kom kijken in het topic en doe mee. Spelplezier verzekerd! U kunt op de site aanmelden. Graag alle vragen beantwoorden. En als je nog vragen hebt kan dat in het topic gesteld worden.
Groeten,
de organisatoren.
heeft u zin om een Nederlandse of Belgische competitie te spelen. het topic http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 0&t=138248 dan hebben wij een goed idee. Kom kijken in het topic en doe mee. Spelplezier verzekerd! U kunt op de site aanmelden. Graag alle vragen beantwoorden. En als je nog vragen hebt kan dat in het topic gesteld worden.
Groeten,
de organisatoren.
Teamnaam: Dennis United
Managernaam: dennisg
gestart op 11-3-2014
Managernaam: dennisg
gestart op 11-3-2014
-
- Member of the Soccer Project Association
FC Widlaks een 151-er op een dinsdag, lol 

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ben terug na een weekje weg te zijn geweest, 4/12 is niet al te best maar gezien mijn programma moet de redding een feit worden 

Team = AC ManU (B2)