Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smiley
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by Smiley »

en je weet waar je uit komt met plek 11 ...

Go for it Apology 8)
Image
breakdown
Team President

Post by breakdown »

apology240 wrote:Godmiljaar... Hoe geraak ik van die 11e plek af als de random blijft tegenzitten ???

Tegen Blsany en Bizone heb ik in 3 van de 4 matchen de random tegen gehad, dan hier en daar nog eens.
Nu vandaag weer tegen Montecore : 140 - 143 en t wordt 1-1. 't scheelt me 2 punten of te wel plek 9 ipv 11...
Ik speel met mijn bploeg morgen.
Al hun moraal is laag + ik win toch niet van je.
Ik denk dat de situatie een beetje uitzichtloos is aan het worden. Ik kan bijna geen punten meer pakken, of het moet tegen Blsany (uit) & Bizone (uit) geberuen
T-man

Post by T-man »

[quote="breakdown]Ik speel met mijn bploeg morgen.
Ik denk dat de situatie een beetje uitzichtloos is aan het worden. Ik kan bijna geen punten meer pakken, of het moet tegen Blsany (uit) & Bizone (uit) geberuen[/quote]

Nooit de moed laten zakken en d'r vol voor gaan !!
Zij kunnen het mss ook niet meer zien zitten, de random kan meezitten en/of wie weet willen ze wel zakken :mrgreen:
Team = AC ManU (B2)
apology240

Post by apology240 »

breakdown wrote:
apology240 wrote:Godmiljaar... Hoe geraak ik van die 11e plek af als de random blijft tegenzitten ???

Tegen Blsany en Bizone heb ik in 3 van de 4 matchen de random tegen gehad, dan hier en daar nog eens.
Nu vandaag weer tegen Montecore : 140 - 143 en t wordt 1-1. 't scheelt me 2 punten of te wel plek 9 ipv 11...
Ik speel met mijn bploeg morgen.
Ik denk dat de situatie een beetje uitzichtloos is aan het worden. Ik kan bijna geen punten meer pakken, of het moet tegen Blsany (uit) & Bizone (uit) geberuen
Jep, ik had het via BS ook al gezien dat m'n linierating morgen een stuk hoger ligt...
Tis een beetje wikken en wegen voor u he... Ofwel er morgen tegen mij toch voor gaan en hopen op de random, ofwel (wat mij het beste uitkomt en ook wel voor u de beste oplossing is :lol:) morgen uw beste spelers laten rusten zodat die allemaal op maandag tegen Bizone kunnen aantreden (geen schorsingen).

Bizone en Blsany zijn te pakken, al hedde na wel pech da Blsany uit de SP cup ligt...
Tegen de Zoeloe's heb je wel thuisvoordeel, ik heb daar ook een punt kunnen pakken he...

Veel succes, we gaan proberen om bizone of blsany eraan te spelen he !
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

Smiley wrote:en je weet waar je uit komt met plek 11 ...

Go for it Apology 8)
Jep, en daar wil ik nooit meer heen :-)

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
breakdown
Team President

Post by breakdown »

Verloren van Bizone met 2-1 (146-143)
Bizone speelde met 195 agressie en kreeg geen rode kaart, dus kon ik niet winnen.
TWSB verliest van cartus, mede door pech wel...
geeft mij nog een sprankeltje hoop wel, maar veel verwacht ik er niet van

profi aan nvdb met zijn titel, dat er nog vele mogen volgen ;)
apology240

Post by apology240 »

Eerst profi aan NVDB. Knappe prestatie !

Ben vandaag verloren van Cartus... Onvoorstelbaar.
Moet morgen tegen de nr 5 en m'n plannetje was om vandaag met B team te spelen tegen cartus (B team presteert ook goed) zodat ik op m'n compleet A team kan rekenen morgen.
Cartus speelde de laatste matchen toch nooit voluit en verloor altijd mee 5-0 7-0 8-1 etc.
De matchen ervoor speelde hij wel met B team aangevuld met enkele zeer zwakke C spelers.

Vandaag besloot hij dus om even met allemaal goei mannen te spelen.

Neem daar nog is bij da'k dan ook een directe rode kaart kreeg en dan is de match naar de knoppen.

Cartus zal eindigen mee 9 punten : 6 van RIP Ferda (die 16e staat) en 3 van tegen mij... Miljaarde toch !

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
nvdb
Assistant Coach

Post by nvdb »

Alvast bedankt voor de felicitaties, maar ik vrees dat er de eerste jaren geen nieuwe titels in A meer zullen bijkomen voor mij. Als je de ploeg van de kampioen van B2 bekijkt, weet je direct waarom. Ik vermoed dat de Widlaks de A reeks (en mogelijk de beker ook) de eerst volgende 4 jaar gaan beheersen.
Voor jullie beiden is het wel een spijtige situatie. Aangezien Blsany niet meer kan afzakken wegens meer gewonnen wedstrijden en Juvenardus morgen wel zal mogen winnen van Cartus gaat de degradatiestrijd tussen jullie beiden. Het is vooral spijtig omdat ik vermoed dat na dit seizoen het mogelijk iets gemakkelijker zal worden om in A te blijven. Blsany, Juvenardus, Bunicci,... en ikzelf hebben een ploeg op leeftijd die het niet zolang meer zal uithouden.
apology240

Post by apology240 »

Allez het behoud is verzekerd na een overwinning tegen de nummer 5.
Spijtig genoeg is dit dan ook de doodsteek voor Royal Wolves...

Blsany heeft dit seizoen meermaal geluk gehad met de linieratings en daardoor zal hij dan ook 9e eindigen. Zonder dat geluk hadden we hem zeker allebei achter ons kunnen houden en konden de 3 Belgen in A blijven strijden.

@Breakdown, als ik je ploeg zie, dan kan ik niet anders dan geloven dat je volgend seizoen terug kan promoveren naar A.

Volgend jaar zal idd makkelijker worden, er zijn een hoop teams die dit seizoen mee veel moeite hun topteam nog in leven kon houden, in S31 zal dit niet meer lukken en zullen ze onvermijdelijk zakken.
Daarnaast komt dan wel dat er geen maat staat op Widlaks, wat gaan we daar tegen kunnen beginnen ?? Topteam, stadion helemaal uitgebouwd en veel geld in kas...
Tzal Widlaks tegen de rest worden...

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
breakdown
Team President

Post by breakdown »

ik zal volgend seizoen niet terugkomen naar A
Ik ga nu mijn team verkopen en verjongen en hopen dat ik veel geld in kas hou

proficiat apology btw, 148 op dinsdag is zeker A waardig :)
Noppp
Team President

Post by Noppp »

Widlaks was voor mij ook de reden om een stapje terug te doen.
Blijven hangen in de A levert me minder speelplezier op dan wat handelen en straks in de C of B weer strijden om promotie.

Hopelijk mag ik me over een seizoen of 5 hier weer melden, tot die tijd zal Widlaks hier gaan domineren ben ik bang.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
apology240

Post by apology240 »

Tja, er zal altijd wel een topper zijn die A zal domineren... Denk maar terug aan FrrFrr, Maccbi Natanya, SAT enzo...
Maar mee Widlaks is het gewoon nu al zeker dat die alles en iedereen achter zich zal laten...

Voor mij was dit het eerste seizoen A en ook al had ik geen kans op Top5, ik wilde toch graag een seizoen overleven in A.
Dat is nu gelukt, mijn spelers zijn weer wat beter geworden (want niet allemaal zijn 100% exp.) dus volgend seizoen gaan we er eens een lap opgeven se.

Met nog een paar goei aankopen en een bikke sjans is prijzengeld volgend jaar misschien wel mogelijk.

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

Tot nu toe een zeer goede start gemaakt :
Eerst gaan winnen op het veld van Babelki, toch een niet te onderschatten speler en daarna de punten thuis gehouden tegen Cetatea Rapid.
Sta nu op de 2e plek, maar had Sparta Pameras z'n veld in orde geweest, dan had ik zeker en vast op de 1ste plek gestaan (want indien Totema zou winnen tegen Sparta, dan zou dat toch maar met 1 goal verschil geweest zijn).
Spijtig want het was mooi geweest om in te kaderen. Zeker met Widlaks in de reeks.

Morgen ontvangen we de Zoeloe's, de huidige kampioen. Ik heb m'n huiswerk al gemaakt en ga voor de 3 punten.

Vrijdag tenslotte speel ik op het veld van Bunicii. Ik hoop daar ook een kans te maken omdat Bunicii momenteel m'n z'n hoofd ergens anders zit => Stapt nu zaterdag in het huwelijksbootje !
Week 2 en 3 van S31 zal ik dan ook zijn ploeg overnemen terwijl hij op honneymoon is. 8)

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
breakdown
Team President

Post by breakdown »

apology240 wrote:Tot nu toe een zeer goede start gemaakt :
Eerst gaan winnen op het veld van Babelki, toch een niet te onderschatten speler en daarna de punten thuis gehouden tegen Cetatea Rapid.
Sta nu op de 2e plek, maar had Sparta Pameras z'n veld in orde geweest, dan had ik zeker en vast op de 1ste plek gestaan (want indien Totema zou winnen tegen Sparta, dan zou dat toch maar met 1 goal verschil geweest zijn).
Spijtig want het was mooi geweest om in te kaderen. Zeker met Widlaks in de reeks.

Morgen ontvangen we de Zoeloe's, de huidige kampioen. Ik heb m'n huiswerk al gemaakt en ga voor de 3 punten.

Vrijdag tenslotte speel ik op het veld van Bunicii. Ik hoop daar ook een kans te maken omdat Bunicii momenteel m'n z'n hoofd ergens anders zit => Stapt nu zaterdag in het huwelijksbootje !
Week 2 en 3 van S31 zal ik dan ook zijn ploeg overnemen terwijl hij op honneymoon is. 8)
zalige start :shock:
B e n

Post by B e n »

FC Widlaks pakt het toch niet goed aan ze. Hij laat veel moralen maar wat naar beneden gaan, echt dom :roll:. Als hij een invaller nodig heeft, heeft die mss maar een moraal van 85 of 90...
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”