Go for it Apology

Moderator: Moderator
Ik speel met mijn bploeg morgen.apology240 wrote:Godmiljaar... Hoe geraak ik van die 11e plek af als de random blijft tegenzitten ???
Tegen Blsany en Bizone heb ik in 3 van de 4 matchen de random tegen gehad, dan hier en daar nog eens.
Nu vandaag weer tegen Montecore : 140 - 143 en t wordt 1-1. 't scheelt me 2 punten of te wel plek 9 ipv 11...
Jep, ik had het via BS ook al gezien dat m'n linierating morgen een stuk hoger ligt...breakdown wrote:Ik speel met mijn bploeg morgen.apology240 wrote:Godmiljaar... Hoe geraak ik van die 11e plek af als de random blijft tegenzitten ???
Tegen Blsany en Bizone heb ik in 3 van de 4 matchen de random tegen gehad, dan hier en daar nog eens.
Nu vandaag weer tegen Montecore : 140 - 143 en t wordt 1-1. 't scheelt me 2 punten of te wel plek 9 ipv 11...
Al hun moraal is laag + ik win toch niet van je.
Ik denk dat de situatie een beetje uitzichtloos is aan het worden. Ik kan bijna geen punten meer pakken, of het moet tegen Blsany (uit) & Bizone (uit) geberuen
Jep, en daar wil ik nooit meer heenSmiley wrote:en je weet waar je uit komt met plek 11 ...
Go for it Apology
zalige startapology240 wrote:Tot nu toe een zeer goede start gemaakt :
Eerst gaan winnen op het veld van Babelki, toch een niet te onderschatten speler en daarna de punten thuis gehouden tegen Cetatea Rapid.
Sta nu op de 2e plek, maar had Sparta Pameras z'n veld in orde geweest, dan had ik zeker en vast op de 1ste plek gestaan (want indien Totema zou winnen tegen Sparta, dan zou dat toch maar met 1 goal verschil geweest zijn).
Spijtig want het was mooi geweest om in te kaderen. Zeker met Widlaks in de reeks.
Morgen ontvangen we de Zoeloe's, de huidige kampioen. Ik heb m'n huiswerk al gemaakt en ga voor de 3 punten.
Vrijdag tenslotte speel ik op het veld van Bunicii. Ik hoop daar ook een kans te maken omdat Bunicii momenteel m'n z'n hoofd ergens anders zit => Stapt nu zaterdag in het huwelijksbootje !
Week 2 en 3 van S31 zal ik dan ook zijn ploeg overnemen terwijl hij op honneymoon is.