Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

The Amazing Spicy
Member of the Soccer Project Association

Re: De Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Post by The Amazing Spicy »

Gebruik SPMT voor de opstelling waar je de meeste linieratings haalt? Alhoewel het wel kan zijn dat SPMT geen spelers op andere posities zet dacht ik. Maar je kan wel instellen om spelers met een fitheid van bv. onder de 80 of 90 niet in de opstelling op te nemen.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Kangaroo
Assistant Manager

Post by Kangaroo »

Is er ook ergens een lijst te vinden met alle afkortingen die in 't spel zelf en op het forum veel worden gebruikt? Dat zou wel handig zijn voor de minder ervaren managers (zoals ik :P )
Doel in seizoen 35: Kampioen worden in G 258
robinaa
Coach

Post by robinaa »

Toch nog even een vraag van mijn kant over mijn jeugdcentrum. Zijn al wat topics her en der maar stel mijn eigen vraag ;).

Sinds de promotie van mijn eerste jeugdspeler zijn nu al meer dan 60 dagen verstreken zonder dat ik een bericht heb gehad. Kan het zijn dat er bij die 60 dagen wat speling ofzo zit?
Smiley

Post by Smiley »

robinaa wrote:Toch nog even een vraag van mijn kant over mijn jeugdcentrum. Zijn al wat topics her en der maar stel mijn eigen vraag ;).

Sinds de promotie van mijn eerste jeugdspeler zijn nu al meer dan 60 dagen verstreken zonder dat ik een bericht heb gehad. Kan het zijn dat er bij die 60 dagen wat speling ofzo zit?
idd, ik dacht dat het 3 dagen eerder en 3 dagen later kon zijn.
Image
robinaa
Coach

Post by robinaa »

Okee, nou ik had nog niet goed geteld zie ik, zijn er nu nog maar 62 ;) dacht dat ik op al veel meer zat... Ik wacht nog wel eventjes :)
Smiley

Post by Smiley »

robinaa wrote:Okee, nou ik had nog niet goed geteld zie ik, zijn er nu nog maar 62 ;) dacht dat ik op al veel meer zat... Ik wacht nog wel eventjes :)

morgen krijg je een berichtje dan of je hem al dan niet krijgt ;).
Image
dina38
Assistant Manager

Post by dina38 »

Heb zelf niet veel verstand van computers of internet, maar las op internet dat je gebruik kunt maken van anonieme proxy servers d.w.z. dat je dus op je eigen pc via een ander ip adres kunt inloggen. Als dat zo is dan kunnen valsspelers dus iedere keer, op hun eigen pc, met andere teams inloggen aangezien je dan inlogd via ander ip adres.

klopt dit?
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

dina38 wrote:Heb zelf niet veel verstand van computers of internet, maar las op internet dat je gebruik kunt maken van anonieme proxy servers d.w.z. dat je dus op je eigen pc via een ander ip adres kunt inloggen. Als dat zo is dan kunnen valsspelers dus iedere keer, op hun eigen pc, met andere teams inloggen aangezien je dan inlogd via ander ip adres.

klopt dit?
Dat kan zelfs iedereen die Telenet heeft. Als je de internetverbinding verbreekt en terug aanzet heb je een ander ip-adres. Belgacomgebruikers hebben altijd hetzelfde adres.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
dina38
Assistant Manager

Post by dina38 »

The Amazing Spicy wrote:
dina38 wrote:Heb zelf niet veel verstand van computers of internet, maar las op internet dat je gebruik kunt maken van anonieme proxy servers d.w.z. dat je dus op je eigen pc via een ander ip adres kunt inloggen. Als dat zo is dan kunnen valsspelers dus iedere keer, op hun eigen pc, met andere teams inloggen aangezien je dan inlogd via ander ip adres.

klopt dit?
Dat kan zelfs iedereen die Telenet heeft. Als je de internetverbinding verbreekt en terug aanzet heb je een ander ip-adres. Belgacomgebruikers hebben altijd hetzelfde adres.
Dat is dan lekker zeg. Kan ik het opsporen van valsspelers vanaf nu ook wel gaan staken. Nu snap ik waarom ik die ene manager er niet uit krijg. Lekker 51 spelers verkopen aan teams die je lekker achter je eigen pc-tje kunt managen.
bats1903

Post by bats1903 »

dina38 wrote:
The Amazing Spicy wrote:

klopt dit?
Dat is dan lekker zeg. Kan ik het opsporen van valsspelers vanaf nu ook wel gaan staken. Nu snap ik waarom ik die ene manager er niet uit krijg. Lekker 51 spelers verkopen aan teams die je lekker achter je eigen pc-tje kunt managen.
Zucht. IP adres veranderen heeft niet zo veel zin.
ImageImageImage
dina38
Assistant Manager

Post by dina38 »

Hoezo??
9jantje9

Post by 9jantje9 »

dina38 wrote:Hoezo??
Er word vooral gelet op dingen die worden aangegeven door mensen, zoals verdacht transfer, op elkaar lijkede namen, zelfde stadion enz...
Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9

Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
dina38
Assistant Manager

Post by dina38 »

9jantje9 wrote:
dina38 wrote:Hoezo??
Er word vooral gelet op dingen die worden aangegeven door mensen, zoals verdacht transfer, op elkaar lijkede namen, zelfde stadion enz...

Ga me nu nergens meer mee bemoeien en alleen proberen met mijn jeugd cf's 1000 doelpunten te halen.

als ik tenminste doorga met dit spel :)

ps EVA JINEK is SEXY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AzAlKmAaR

Post by AzAlKmAaR »

Hoi,

Ik heb een aantal jaar geleden in de hogere divisies van Soccerproject gespeeld maar wegens tijdgebrek ben ik er toen mee gestopt. Nu heb ik weer wat tijd over en ben ik weer begonnen met een nieuw team. Ik zag al dat er niet heel erg veel is veranderd maar toch zijn er nog een paar dingen niet helemaal duidelijk..

-Als ik bij mijn cluboverzicht kijk staat er dat mijn doelpuntensaldo 1839 - 1679 is en mijn winst-gelijk-verlies 429 - 75 - 401 is. Hoe kan dit?
- Ik krijg per sponsor maar 9.000 euro. Is dit afhankelijk van de divisie waar je in speelt of is dit voor alle divisies hetzelfde? Ik kan me herinneren dat je vroeger enkele tonnen kon krijgen per sponsorcontract.
- Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden ten opzichte van 2 jaar geleden? Tactieken die drastisch zijn veranderd of dingen op de transfermarkt?
remedy73

Post by remedy73 »

AzAlKmAaR wrote:-Als ik bij mijn cluboverzicht kijk staat er dat mijn doelpuntensaldo 1839 - 1679 is en mijn winst-gelijk-verlies 429 - 75 - 401 is. Hoe kan dit?
Je bent aangesteld als manager van een club. Deze history is het verleden van je club.
AzAlKmAaR wrote:- Ik krijg per sponsor maar 9.000 euro. Is dit afhankelijk van de divisie waar je in speelt of is dit voor alle divisies hetzelfde? Ik kan me herinneren dat je vroeger enkele tonnen kon krijgen per sponsorcontract.
Hoe hoger de divisie, hoe hoger het sponsorgeld per bord. Echter zo'n 2 jaar geleden had je ook nog een lucratieve sponsor Sanmax. Die zijn er helaas niet meer.

Verders niet veel veranderd, behalve dat je het contract van een speler slecht eenmaal per half seizoen mag aanpassen. (Dit seizoen ingegaan.)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”