Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie C
En volgend seizoen zal As Bari ookk weer terug in C.8 spelen. We gaan ons niet versterken om te zien wat we met dit ploegje aankunnen. 

Hier is ook het eerste puntje binnen. Linieratings: 141-141. Terecht gelijkspeld dus.bats1903 wrote:Zo, eerste puntje is binnen.
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
-
Eerste wedstrijd 1-0 verloren. Al direct met een blessure aan het seizoen mogen beginnen. RB lag al in de lappenmand en B-RB haalt maar 67. Wel een sterk team tegen gehad vandaag. Hij haalde ratings van maar liefst 146 en dan heeft hij zijn TS niet eens 100% 

-
Den Uier wrote:Eerste wedstrijd 1-0 verloren. Al direct met een blessure aan het seizoen mogen beginnen. RB lag al in de lappenmand en B-RB haalt maar 67. Wel een sterk team tegen gehad vandaag. Hij haalde ratings van maar liefst 146 en dan heeft hij zijn TS niet eens 100%
Dat belooft voor mij morgen tegen dat team

-
Vandaag gelijkgepeeld met gelijke ratings 136-136 tegen The Silversun Kaisers. Had ik de rode kaart niet gehad waren mijn eerste 3 punten al binnen 

1-0 verloren met linies: 136-134. Dit seizoen word echt overleven maar donderdag moeten we toch proberen om de eerste 3 punten te pakken!
-
- Team President
Gisteren 2-1 gewonnen en vandaag 2-2 gelijk
Tevreden met de 4 punten gezien we gestart zijn met een TS op 60%

Tevreden met de 4 punten gezien we gestart zijn met een TS op 60%
-
Het gaat lekker, nog steend ongeslagen. Morgen tegen mijn mede promovendus die toch wel een maatje te groot is. Maar 7 punten in de eerste week is niet slecht.

-
Vandaag weeral verloren met 1-0 tegn Purple maar mijn team kon geen vuist maken want er viel iemand uit uit met blessure en lap ratings gaan flink omlaag. Had gehoopt op een gelijkspel maar dat zat er duidlijk niet in. Vorige wedstrijd met gelijke ratings een rode kaart erbij en nu een blessure. Ik hoop me de terugronde degelijk te herpakken dat heb ik vorig seizoen ook gadaan en ben 

-
- Team President
3-3 thuis,gelijke ratings dus tevreden.Ts toch al geklommen naar 68%
Morgen gaan we opnieuw voor een gelijkspel(hoogst haalbare
)

Morgen gaan we opnieuw voor een gelijkspel(hoogst haalbare

-
Den Uier wrote:Vandaag weeral verloren met 1-0 tegn Purple maar mijn team kon geen vuist maken want er viel iemand uit uit met blessure en lap ratings gaan flink omlaag. Had gehoopt op een gelijkspel maar dat zat er duidlijk niet in. Vorige wedstrijd met gelijke ratings een rode kaart erbij en nu een blessure. Ik hoop me de terugronde degelijk te herpakken dat heb ik vorig seizoen ook gadaan en ben
Idd jammer van die blessure. Ik kreeg gisteren ook nog een bericht, een blessure van mn A-RF... toeval wil nu dat zijn vervanger de enige goal in de wedstrijd maakte. Ik ben wel gelukkige met mijn eerste 3 punten. Hopenlijk ben ik nu vertrokken. Al zal het morgen knokken worden tegen "FC Stiintza Craiova"(4de). Met een gelijkspel zou ik heel tevreden zijn.
Eerste 3 punten zijn binnen
, 2-1 winst met linieratings: 139-136. Vannacht moeten we uit tegen nr. 9, we gaan voor een gelijkspel. Jammergenoeg is onze TS met 5% gezakt, maar we hebben wel een goede speler ervoor terug: http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1