tnxmeangreen wrote:met zo'n linierating is er maar 1 favoriet!!dangelolo wrote:2-0 winst met 128 linnies
tegen DE titelkandidaat zalig gewoon

vandaag 3-1 winst tegen een prutsteampje :p
Moderator: Moderator
tnxmeangreen wrote:met zo'n linierating is er maar 1 favoriet!!dangelolo wrote:2-0 winst met 128 linnies
tegen DE titelkandidaat zalig gewoon
altijd promoveren als je kan vind ik!erwiinz wrote:0-4 winst haha, onmiddelyk 2e plaats ^^. Maar wil tog niet promoveren dit seizoen.
hangt ervanaf op welke termijn je het bekijkt he,meangreen wrote:altijd promoveren als je kan vind ik!erwiinz wrote:0-4 winst haha, onmiddelyk 2e plaats ^^. Maar wil tog niet promoveren dit seizoen.
je promoveert niet voor niets natuurlijk!
sorry hoor, maar de h is toch geen serieuze pool?Smiley wrote:hangt ervanaf op welke termijn je het bekijkt he,meangreen wrote:altijd promoveren als je kan vind ik!erwiinz wrote:0-4 winst haha, onmiddelyk 2e plaats ^^. Maar wil tog niet promoveren dit seizoen.
je promoveert niet voor niets natuurlijk!
ploeg A is kamp in H en gaat naar G
Ploeg B blijft in H
seizoen 2: ploeg A degradeert in G en ploeg B kamp in H
Ploeg B is financieel beter af ( moest hij top 5 gespeeld hebben in H) en zit een divisie hoger
Ik deed iets niet goed, ik werd 15e in G (eindigden zelfs 2 Sp-teams boven mij :p)Smiley wrote:Bij mij zou dat het geval kunnen zijn, ga jij mij zeggen dat ik het niet goed doe? Sommige mensen hebben gwn meer spelers onder de 50 GK dan erboven door hervormingen en weet ik veel
Wat een verrassingdangelolo wrote:5-1 winst
en ik sta eerste
HahaB e n wrote:Wat een verrassingdangelolo wrote:5-1 winst
en ik sta eerste