Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie C
3-4 verloren. Een rode kaart in de 74'ste minuut. En mn A-CM valt uit in de 26'ste minuut met een gebroken neus. Hij is heel de week onbeschikbaar. In totaal waren we maar 1%tje slechter dan onze tegenstander.
Op naar de volgende match.
-
purple_white wrote:3-4 verloren. Een rode kaart in de 74'ste minuut. En mn A-CM valt uit in de 26'ste minuut met een gebroken neus. Hij is heel de week onbeschikbaar. In totaal waren we maar 1%tje slechter dan onze tegenstander.
Jammer van de rode kaart en de blessure

Vandaag wonnen we thuis met 1-0 van FC Teshen. We waren 4% beter maar hij speelde wel met 95% agressie terwijl ik maar 70 speelde. Dus ben wel vrij tevreden over deze wedstrijd. As nu de ratings tegen 140 aan beginnen te komen kunnen we het nog iedereen moeilijk maken denk ik of beter hoop ik

mooie 144 raking bezorgt me een 2-0 winst thuis.
fc bruges en Remedy staan helaas nog ver buiten beeld in C.7
fc bruges en Remedy staan helaas nog ver buiten beeld in C.7
-
- Team President
3-2 verloren,ratings 140-139.Met drie wedstrijden op zondag was het moraal wat teruggevallen en de tegenstander kon met een volledige fitte ploeg aantreden(geen wedstrijden zondag),de TS staat voorlopig op 93% maar zal de komende dagen weer terugvallen. 

-
En 2-3 gewonnen + rode kaart aan mijn broek. Eindelijk beginnen er eens wat punten binnen te stromen 

-
En vandaag de nr.3 op zijn flikker gegeven. Morgen mogen we tegen een rebuilding team dus is dat voor deze week 12/12 

-
Den Uier wrote:En vandaag de nr.3 op zijn flikker gegeven. Morgen mogen we tegen een rebuilding team dus is dat voor deze week 12/12
Schitterend amigo!
Ikzelf heb vandemorgen ook weten te winnen "Waterloo AFC" met 2-1. Met een TS van 81% haalde ik vandemorgen 132% (met 65% agressie, en een rode kaart in de 79'ste minuut). Daardoor komen we terug op de 10de plaats met 14ptn. Het gaat er nog om spannen wie gaat zakken... ik ben zeker een kandidaat denk ik aangezien ik dit seizoen "stevig" verjong. Jij hebt een jongere ploeg en als jouw TS 100% staat ga je niet veel matchen meer verliezen...

Succes morgen. Ik moet op Newcastle Praha

-
En we sluiten mooi af deze week met een overwinning, 2-9 werd het. We staan plots op een 7de plaats en dus niet meer in de degradatiezone. Als we daar eindigen zijn we content maar het is nog een beetje te vroeg daarvoor. Maandag mogen we naar export, een kandidaat wat in de top 5 staat. Zeker niet easy daar iets te gaan rapen...
-
Ik jammer genoeg verloren mer 2-1... 137-133 
Ik vrees dat ik volgend seizoen niet meer te zien zal zijn in C.8
Volgende week moet ik nog naar de 12de, thuis tegen de 1ste en naar de 5de
. Makkelijk is anders om de heenronde af te sluiten.

Ik vrees dat ik volgend seizoen niet meer te zien zal zijn in C.8

Volgende week moet ik nog naar de 12de, thuis tegen de 1ste en naar de 5de

-
En vandaag onverwacht gewonnen bij export 1-2. Tegen de 3de vorige week winst en vandaag tegen de 4de gewonnen. Als de terugronde ook zo meevalt ben ik zeer tevreden. 

-
Ik heb 0-0 gaan spelen tegen "FC Teschen". Op zich is dat niet zo'n slecht resultaat aangezien ik 4% slechter was...
Morgen spelen we thuis tegen de leider. Eens benieuwd wat dat gaat geven met onze TS van 85%

Morgen spelen we thuis tegen de leider. Eens benieuwd wat dat gaat geven met onze TS van 85%

-
purple_white wrote:Ik heb 0-0 gaan spelen tegen "FC Teschen". Op zich is dat niet zo'n slecht resultaat aangezien ik 4% slechter was...![]()
En vandaag weeral gewonnen 1-0 tegen de nr. 10. Amai we zijn niet slecht bezig alleen jammer dat er nog een blessure bijkomt

Jij hebt wel de leider op 0-0 gehouden

-
Pfff Weeral 2-A spelers in de lappenmand. Vandaag spelen we dan maar liefst met 5 B-spelers en de ratings zijn gelijk maar toch kreeg ik verlies en een rode kaart aan men broek. Het zit niet een beetje tegen maar volledig tege, op deze manier