Je bedoelt uit een jeugdcentrum ? Als dat het geval is ;JasperM wrote:Kun je zelf kiezen wat voor type speler je krijgt?
Nee, dat is pure random

Moderator: Moderator
Je bedoelt uit een jeugdcentrum ? Als dat het geval is ;JasperM wrote:Kun je zelf kiezen wat voor type speler je krijgt?
3%Wikke wrote:Een tijdje terug is er eens vergeleken hoeveel de makelaar vraagt bij een uitgaande transfer.
Ik herinner me dat Badbuffalo een hele goedkope had, of was het Bats?
Dat percentage 'kosten van de makelaar' hangt af van de scout, dacht ik??? Ik heb nu ene die 7% vraagt.
Ik wilde eens vergelijken met die van anderen, zodat ik kan beslissen of ik hem vervang.
5%Wikke wrote:Een tijdje terug is er eens vergeleken hoeveel de makelaar vraagt bij een uitgaande transfer.
Ik herinner me dat Badbuffalo een hele goedkope had, of was het Bats?
Dat percentage 'kosten van de makelaar' hangt af van de scout, dacht ik??? Ik heb nu ene die 7% vraagt.
Ik wilde eens vergelijken met die van anderen, zodat ik kan beslissen of ik hem vervang.
Had je misschien "Notify me when a reply is posted" aangevinkt? Ik denk dat je dit anders kunt aanpassen in je control center?Kangaroo wrote:Ik weet niet hoe ik van die automatische berichten afkom, dus ik typ dit even zodat ik dat vinkje kan afvinken, maar kan dat ook op een andere manier?