Maak het nog maar wat erger...breakdown wrote:Strakapud is een Slovaak of Tsjech, hij had zijn land in Palestina veranderd uit solidariteit voor de mensen daar (denk ik)
Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
en op nvdb zijn team zul je volgend seizoen niet moet tellen, die gaat uitverkoop houden.
jammer dat ik er voor nvdb geen 2e stek heb kunnen uithalen. ik dacht nochtans dat ik de ploeg had opgezet dinsdag, maar blijkbaar vergeten om op te slaan ofzoiets...
blessures in het begin van de terugronde deden Zoeloe's de das om, anders had hij hoogstwaarschijnlijk langer kunnen meestrijden om de titel.
jammer dat ik er voor nvdb geen 2e stek heb kunnen uithalen. ik dacht nochtans dat ik de ploeg had opgezet dinsdag, maar blijkbaar vergeten om op te slaan ofzoiets...

blessures in het begin van de terugronde deden Zoeloe's de das om, anders had hij hoogstwaarschijnlijk langer kunnen meestrijden om de titel.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
apology240 wrote:Maak het nog maar wat erger...breakdown wrote:Strakapud is een Slovaak of Tsjech, hij had zijn land in Palestina veranderd uit solidariteit voor de mensen daar (denk ik)

-
Na een kort bezoek neem ik afscheid van A
De motivatie was een beetje een probleem met dat mijn doel behaald was.
Ik probeer een nieuwe uitdaging te zoeken, eventueel tot F laten zakken?
De motivatie was een beetje een probleem met dat mijn doel behaald was.
Ik probeer een nieuwe uitdaging te zoeken, eventueel tot F laten zakken?
-
Allez, we staan op de vooravond van een nieuw seizoen. Heb vandaag nog wat goede aankopen kunnen doen waarvan er 2 onmiddellijk in de basiself terecht komen.
Nog 1 seizoen vollenbak knallen, dan alles verkopen en opnieuw starten... 't zal mee veel tegenzin zijn.
Enigste nadeel is dat m'n TS nu nog maar 85% is... Morgen 77%...
Nog 1 seizoen vollenbak knallen, dan alles verkopen en opnieuw starten... 't zal mee veel tegenzin zijn.
Enigste nadeel is dat m'n TS nu nog maar 85% is... Morgen 77%...
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Maandag uit verloren tegen U Utd met 1-0 (147-146).
Wetende dat mijn TS 77% was ben ik al bij al blij met de behaalde linierating. Een gelijkspel was zelfs mogelijk geweest...
Vandaag vlotjes gewonnen van mijn Belgische kompaan die gans z'n ploeg van de hand heeft gedaan...
Donderdag moeten we uit tegen Bizone die vandaag de wedstrijd heeft laten schieten om z'n spelers te laten rusten...
Zal dus zeer moeilijk worden om daar punten te gaan rapen.
Vrijdag tegen Cartus zal makkie zijn, heeft ook gans z'n ploeg van de hand gedaan. Snap die eigenlijk niet, is al de 3e keer dat die naar A promoveert en direct terug expres degradeert... Hij zal het voor het promotiegeld doen zeker ?
Wetende dat mijn TS 77% was ben ik al bij al blij met de behaalde linierating. Een gelijkspel was zelfs mogelijk geweest...
Vandaag vlotjes gewonnen van mijn Belgische kompaan die gans z'n ploeg van de hand heeft gedaan...
Donderdag moeten we uit tegen Bizone die vandaag de wedstrijd heeft laten schieten om z'n spelers te laten rusten...

Vrijdag tegen Cartus zal makkie zijn, heeft ook gans z'n ploeg van de hand gedaan. Snap die eigenlijk niet, is al de 3e keer dat die naar A promoveert en direct terug expres degradeert... Hij zal het voor het promotiegeld doen zeker ?
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Tijd om nog eens een stand van zaken te geven over de stand in A want dat was al geleden van speeldag 1...
Tot nu toe 6 keer gewonnen, 4 keer verloren en 1 keer gelijk gespeeld
Maar tot nu toe nog geen geluk gehad :
-Twee keer 1 linierating punt minder gepresteerd dan de tegenstander en verloren
-Twee keer 2 linierating punten minder gepresteerd dan de tegenstander en verloren
-Een keer 2 punten BETER gepresteerd en toch maar gelijk ??
Deze week lijkt het beter te gaan : na vlotte overwinningen tegen Letenska Slechta en Blsany (mijn zwart beest) heb ik vandaag de kroon op het werk gezet door Viastore te kloppen met een linierating van 151 tegenover 146 !
Wetende dat Viastore er wel voor ging (heeft z'n trainer gisterenavond vervangen) en dat ik enkele domme foutjes gemaakt heb waardoor m'n team niet optimaal aan de match kon beginnen ben ik zeer blij met deze linierating tegen het toch wel huidige 2e beste team van SP.
Morgen gaan we naar de 3e in de stand (Totemo Baka), zal een zeer zware opdracht worden maar ga er toch alles aan doen om de 3 punten mee naar huis te nemen.
En verder...
-Widlaks heeft nu al 8 punten voorsprong op Viastore, wie gaat die gast nog van de titel houden ?
-Het toch wel superspannend in A is voor de ereplaatsen : Maandag bedroeg het verschil tussen de nummers 3 en 11 slechts 3 punten ! Ondertussen is dit tussen de nummers 3 en 10 4 punten wat ook nog niet veel is. Wil toch maar zeggen dat het allemaal dicht bij elkaar ligt. Viastore ligt nu 3 punten voor op de 3e, dus die komt dankzij zijn verlies van vandaag ook terug in het vizier.
Tot nu toe 6 keer gewonnen, 4 keer verloren en 1 keer gelijk gespeeld
Maar tot nu toe nog geen geluk gehad :
-Twee keer 1 linierating punt minder gepresteerd dan de tegenstander en verloren
-Twee keer 2 linierating punten minder gepresteerd dan de tegenstander en verloren
-Een keer 2 punten BETER gepresteerd en toch maar gelijk ??
Deze week lijkt het beter te gaan : na vlotte overwinningen tegen Letenska Slechta en Blsany (mijn zwart beest) heb ik vandaag de kroon op het werk gezet door Viastore te kloppen met een linierating van 151 tegenover 146 !
Wetende dat Viastore er wel voor ging (heeft z'n trainer gisterenavond vervangen) en dat ik enkele domme foutjes gemaakt heb waardoor m'n team niet optimaal aan de match kon beginnen ben ik zeer blij met deze linierating tegen het toch wel huidige 2e beste team van SP.
Morgen gaan we naar de 3e in de stand (Totemo Baka), zal een zeer zware opdracht worden maar ga er toch alles aan doen om de 3 punten mee naar huis te nemen.
En verder...
-Widlaks heeft nu al 8 punten voorsprong op Viastore, wie gaat die gast nog van de titel houden ?
-Het toch wel superspannend in A is voor de ereplaatsen : Maandag bedroeg het verschil tussen de nummers 3 en 11 slechts 3 punten ! Ondertussen is dit tussen de nummers 3 en 10 4 punten wat ook nog niet veel is. Wil toch maar zeggen dat het allemaal dicht bij elkaar ligt. Viastore ligt nu 3 punten voor op de 3e, dus die komt dankzij zijn verlies van vandaag ook terug in het vizier.
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Ik zou er niet van verschieten moest Widlaks binnenkort alles op de TL zet. Hij wint praktisch alle wedstrijden, ook niet meer leuk na een tijdje...
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Waarom zou hij zijn team verkopen nu hij het beste team van SP heeft, dan zou hij het spel al beu moeten zijn. Als hij er toch zo bovenuit steekt en wat meer spanning zou willen, moest hij maar voor de dubbel gaan...
-
In alles de beste zijn bij een spel lijkt me ook niet leuk hoor, de kans dat hij een competitiewedstrijd/bekerwedstrijd wint is 90%...yockr wrote:Waarom zou hij zijn team verkopen nu hij het beste team van SP heeft, dan zou hij het spel al beu moeten zijn. Als hij er toch zo bovenuit steekt en wat meer spanning zou willen, moest hij maar voor de dubbel gaan...
-
hmm Ben wat een vreemde conclusie
Hij heeft het kapitaal en het potentieel om dit nog meerdere seizoenen te doen!
-
2 seizoenen geleden won ik ook alles (was wel in F maar komRaffin wrote:hmm Ben wat een vreemde conclusie

Maar wie ben ik? Jullie denken nu wrs een domme F-er

-
Ik denk da ge wel mensenkennis hebt.B e n wrote:2 seizoenen geleden won ik ook alles (was wel in F maar kom) en geloof me, dan is er echt niets meer aan het spel
. Het lijkt me stukken leuker om te spelen zoals bvb Apology. Hij speelt top in A en is toch niet dé beste
. Al heeft hij wel een superclub natuurlijk!
Maar wie ben ik? Jullie denken nu wrs een domme F-er![]()

Nee serieus, tis leuk om in A kunnen mee te draaien, maar ge zijt zo beperkt in uw doen en laten... Is nu 3e seizoen in A en ge kunt zo weinig transfers doen want winst en verlies hangen vaak van kleine details af. Als ge in D, E enzo speelt, dan kunde tenminste nog wa aan- en verkopen en geld verdienen. Op dat vlak is A alles behalve winstgevend.
Daarmee, dees jaar nog alles geven en dan zal het volgend jaar voor mij niks meer zijn, het begin van een donkere periode waar heel mijn team van 0 opnieuw opgebouwd zal moeten worden. Ik denk dat dat pas een zware periode wordt waar ge vaak de goesting zult hebben om er mee op te houden.
Widlaks van zijn kant heeft lang gewacht met z'n opmars naar A, heeft er veel tijd ingestoken en geduldig gewacht en is nu aan het oogsten. Ik denk niet dat die er snel de brui aan zal geven... nu profiteren van het succes en dan proberen de beste ooit te worden... Denk dat hij de Beker heeft laten schieten omdat het vorig jaar toch niet zo vlot verliep als hij gedacht had. Ik heb toen zelfs nog 11 speeldagen op kop gestaan ! Dees seizoen is er niks tegen te beginnen en had hij zeker en vast ook voor succes in de beker kunnen gaan.
Viastore, die 2e staat, zat nog wel in de cup, heeft er afgelopen woensdag alles aan gedaan om eruit te geraken, maar tis nie gelukt

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
Ik denk dat het nogal zal meevallen omdat jij dan al op het hoogste niveau hebt gespeeldapology240 wrote:Ik denk da ge wel mensenkennis hebt.B e n wrote:2 seizoenen geleden won ik ook alles (was wel in F maar kom) en geloof me, dan is er echt niets meer aan het spel
. Het lijkt me stukken leuker om te spelen zoals bvb Apology. Hij speelt top in A en is toch niet dé beste
. Al heeft hij wel een superclub natuurlijk!
Maar wie ben ik? Jullie denken nu wrs een domme F-er![]()
![]()
Nee serieus, tis leuk om in A kunnen mee te draaien, maar ge zijt zo beperkt in uw doen en laten... Is nu 3e seizoen in A en ge kunt zo weinig transfers doen want winst en verlies hangen vaak van kleine details af. Als ge in D, E enzo speelt, dan kunde tenminste nog wa aan- en verkopen en geld verdienen. Op dat vlak is A alles behalve winstgevend.
Daarmee, dees jaar nog alles geven en dan zal het volgend jaar voor mij niks meer zijn, het begin van een donkere periode waar heel mijn team van 0 opnieuw opgebouwd zal moeten worden. Ik denk dat dat pas een zware periode wordt waar ge vaak de goesting zult hebben om er mee op te houden.
Widlaks van zijn kant heeft lang gewacht met z'n opmars naar A, heeft er veel tijd ingestoken en geduldig gewacht en is nu aan het oogsten. Ik denk niet dat die er snel de brui aan zal geven... nu profiteren van het succes en dan proberen de beste ooit te worden... Denk dat hij de Beker heeft laten schieten omdat het vorig jaar toch niet zo vlot verliep als hij gedacht had. Ik heb toen zelfs nog 11 speeldagen op kop gestaan ! Dees seizoen is er niks tegen te beginnen en had hij zeker en vast ook voor succes in de beker kunnen gaan.
Viastore, die 2e staat, zat nog wel in de cup, heeft er afgelopen woensdag alles aan gedaan om eruit te geraken, maar tis nie gelukt