Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

B e n
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by B e n »

Een wonder is geschied, een wonder is geschied, Widlaks heeft verloren en dat zint hem waarschijnlijk niet! :mrgreen: :mrgreen:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
apology240

Post by apology240 »

B e n wrote:
apology240 wrote:
B e n wrote:2 seizoenen geleden won ik ook alles (was wel in F maar kom :mrgreen:) en geloof me, dan is er echt niets meer aan het spel ;). Het lijkt me stukken leuker om te spelen zoals bvb Apology. Hij speelt top in A en is toch niet dé beste :). Al heeft hij wel een superclub natuurlijk! ;)

Maar wie ben ik? Jullie denken nu wrs een domme F-er :mrgreen: :mrgreen:
Ik denk da ge wel mensenkennis hebt. :D

Nee serieus, tis leuk om in A kunnen mee te draaien, maar ge zijt zo beperkt in uw doen en laten... Is nu 3e seizoen in A en ge kunt zo weinig transfers doen want winst en verlies hangen vaak van kleine details af. Als ge in D, E enzo speelt, dan kunde tenminste nog wa aan- en verkopen en geld verdienen. Op dat vlak is A alles behalve winstgevend.

Daarmee, dees jaar nog alles geven en dan zal het volgend jaar voor mij niks meer zijn, het begin van een donkere periode waar heel mijn team van 0 opnieuw opgebouwd zal moeten worden. Ik denk dat dat pas een zware periode wordt waar ge vaak de goesting zult hebben om er mee op te houden.

Widlaks van zijn kant heeft lang gewacht met z'n opmars naar A, heeft er veel tijd ingestoken en geduldig gewacht en is nu aan het oogsten. Ik denk niet dat die er snel de brui aan zal geven... nu profiteren van het succes en dan proberen de beste ooit te worden... Denk dat hij de Beker heeft laten schieten omdat het vorig jaar toch niet zo vlot verliep als hij gedacht had. Ik heb toen zelfs nog 11 speeldagen op kop gestaan ! Dees seizoen is er niks tegen te beginnen en had hij zeker en vast ook voor succes in de beker kunnen gaan.
Viastore, die 2e staat, zat nog wel in de cup, heeft er afgelopen woensdag alles aan gedaan om eruit te geraken, maar tis nie gelukt :D
Ik denk dat het nogal zal meevallen omdat jij dan al op het hoogste niveau hebt gespeeld ;). Je weet hoe leuk het is en je weet ook dat na die 'donkere periode' de kans groot is dat je dat plezier weer mag beleven.
Ja, je weet dan hoe leuk het is om bovenaan mee te strijden en om hoge linieratings te halen. als je dan met een ploeg zit die elke wedstrijd op rij verliest omdat je de ploeg aan het herbouwen bent, en neem het van mij aan, dat gaat zeer lang duren bij mij omdat ik geen geld heb en m'n stadion serieus moet uitbreiden, dan denk ik dat dat ferm gaat tegenvallen... Eens wanneer ge genoeg geld hebt en ge aan een ploeg begint te bouwen met spelers die ge wilt houden, dan wordt het terug leuk. :P
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240

Post by apology240 »

B e n wrote:Een wonder is geschied, een wonder is geschied, Widlaks heeft verloren en dat zint hem waarschijnlijk niet! :mrgreen: :mrgreen:
Misschien krijgen de spelers allemaal een mentale tik nu, negatieve spiraal waar ze niet meer uitgeraken ???

Ah nee, tis maar een computerspel, tellen emoties niet mee... Damn...

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
B e n

Post by B e n »

Al de zoveelste die niet voluit gaat tegen Widlaks (wel begrijpbaar :P). Mooie overwinning tegen Bunicii Apology!
B e n

Post by B e n »

FC Shucadlo gaat ervoor ivm transfers :P. Stevige klant die het goed kan doen in A!

EDIT: Zijn A-team is bekeken:

GK 74
LB 75
CB 75
RB 76
LM 77
CM 75
CM 74
RM 74
LF 74
CF 75
RF 73

Niet slecht :lol:
apology240

Post by apology240 »

Als de situatie in A en B divisies blijft zoals nu dat verdwijnen er 2 Tsjechische ploegen, 3 Roemeense en 1 Belgische uit A en komen er, hou u vast, 5 Tsjechische in de plaats en een Hollander.

Waar gaan we naartoe...

Ik neem aan dat Bunicii zich nog wel zal kunnen redden dit seizoen, maar hij gaat zich zeker het jaar erop laten afzakken, net als ik.
Wat blijft er dan nog over ? 9 Tsjechen en een Slovaak. Die Slovaak die zal er nog wel een tijdje vertoeven...

Nu, over 2 seizoenen speelt er minstens één Belg in A, daar ben ik 100% zeker van. Hij zit nu nog in C en is bezig om in 1 ruk van E naar A te gaan. Let maar op.
't Gaat over een manager die opgeleid geweest is via WSBYMP (the Williams Soccer Boys Youngster Manager Program) :mrgreen: :mrgreen:

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Smiley

Post by Smiley »

apology240 wrote:Als de situatie in A en B divisies blijft zoals nu dat verdwijnen er 2 Tsjechische ploegen, 3 Roemeense en 1 Belgische uit A en komen er, hou u vast, 5 Tsjechische in de plaats en een Hollander.

Waar gaan we naartoe...

Ik neem aan dat Bunicii zich nog wel zal kunnen redden dit seizoen, maar hij gaat zich zeker het jaar erop laten afzakken, net als ik.
Wat blijft er dan nog over ? 9 Tsjechen en een Slovaak. Die Slovaak die zal er nog wel een tijdje vertoeven...

Nu, over 2 seizoenen speelt er minstens één Belg in A, daar ben ik 100% zeker van. Hij zit nu nog in C en is bezig om in 1 ruk van E naar A te gaan. Let maar op.
't Gaat over een manager die opgeleid geweest is via WSBYMP (the Williams Soccer Boys Youngster Manager Program) :mrgreen: :mrgreen:
Bunne?
Image
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

ik ben gelukkig een nederlander :P. en de kans dat ik ga promoveren dit seizoen neemt met de dag af.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
apology240

Post by apology240 »

Smiley wrote:Bunne?
Neen, niet Bunne... Al sta ik er wel versteld van hoe je met zo'n goeie ploeg 'slechts' 4e in C5 kunt zijn...
Daar moet jij toch los 2e kunnen spelen...
2e, want mijn WSBYMP man wordt daar 1ste ;-)

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
B e n

Post by B e n »

Het is Bombay! :mrgreen:
B e n

Post by B e n »

Kzie net dat manager Niccoss van team Cartus het spel opgegeven heeft, zonde :(
apology240

Post by apology240 »

Serieus gezjost vandaag...
Gisteren SP Cup match gespeeld, vandaag tegen de Nr 9 uit de competitie.
Heel het plannetje klopte ondanks m'n blessures. Ik zou 3-4 punten beter presteren en dus de logische overwinning mee naar huis nemen om zo naar een gedeelde 4e plek op te klimmen.
Straks zou ik dan tegen de andere 4e in mijn stadion spelen om uit te maken wie 4 en wie 5 is.

Maar het lot besliste anders. Niet alleen m'n beste CB out en m'n beste LB geschorst, ook nog eens onterecht gelijk gespeeld en daardoor nog steeds alleen 5e...

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Widlaks presteert het om geen enkele speler onder BP 75 opgesteld te krijgen, ferm!
apology240

Post by apology240 »

apology240 wrote:Serieus gezjost vandaag...
Gisteren SP Cup match gespeeld, vandaag tegen de Nr 9 uit de competitie.
Heel het plannetje klopte ondanks m'n blessures. Ik zou 3-4 punten beter presteren en dus de logische overwinning mee naar huis nemen om zo naar een gedeelde 4e plek op te klimmen.
Straks zou ik dan tegen de andere 4e in mijn stadion spelen om uit te maken wie 4 en wie 5 is.

Maar het lot besliste anders. Niet alleen m'n beste CB out en m'n beste LB geschorst, ook nog eens onterecht gelijk gespeeld en daardoor nog steeds alleen 5e...
Godmiljaar... Gisteren 3 punten beter en gelijk, vandaag 1 punt slechter en verloren... Bye bye 4e plek.

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Raffin