Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie D

Post by Ron Jeremy »

20/24 door wederom een onterecht gelijkspel tegen de waarschijnlijk toekomstig kampioen (3% beter). Ik blijf aan kop, maar deze week nemen weer twee oudjes afscheid.... De tegenstand blijft ondertussen belabberd :?
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Schijnbaar ben ik zo'n beetje de enige forummer in D, dus ik zal meteen dit topic maar even vol spammen :mrgreen:

Maandag gelijk (uiteraard weer beter).
Dinsdag een overwinning.

Binnenkort begint dan echt de nederlagenserie, omdat er wat verandert moet worden. Het begint echter wel lachwekkend te worden dat ik aan kop sta. Vandaag wederom met twee jeugdspelers gespeeld, weinig fitheid, veel B-spelers en nog gewonnen. Degraderen zal dus wel niet lukken :lol:
B e n

Post by B e n »

Ron Jeremy wrote:Schijnbaar ben ik zo'n beetje de enige forummer in D, dus ik zal meteen dit topic maar even vol spammen :mrgreen:

Maandag gelijk (uiteraard weer beter).
Dinsdag een overwinning.

Binnenkort begint dan echt de nederlagenserie, omdat er wat verandert moet worden. Het begint echter wel lachwekkend te worden dat ik aan kop sta. Vandaag wederom met twee jeugdspelers gespeeld, weinig fitheid, veel B-spelers en nog gewonnen. Degraderen zal dus wel niet lukken :lol:
Degraderen in D is dus al een kunst tegenwoordig?? :mrgreen: :mrgreen:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

B e n wrote: Degraderen in D is dus al een kunst tegenwoordig?? :mrgreen: :mrgreen:
Yep :lol:
30/36 btw en uiteraard aan kop. De komende 10 dagen verdwijnen mijn laatste twee basisspelers toen ik nog in A speelde. De jeugd heeft de toekomst :wink:
rohalt

Post by rohalt »

Na een goeie start in de D-reeks sta ik momenteel in de middenmoot met 16 punten.
Ik had toch al op een punt of 20 gerekend.
Vandaag verloren tegen Lessius, die op de 14de plaats staat.
Plaats 7 tot en met 14 scheelt 3 punten. Winnen of verliezen heeft in onze reeks een serieuse impact.

Reactie op vorige schrijver : Ik begrijp voor een ploeg die uit de A-reeks komt, dat de D-reeks niets inhoudt. Daarentegen voor een ploeg die op een dik jaar spelen in de D terecht komt, is dit niet zo evident. We blijven ons best doen. Hopelijk voor jouw ploeg is het volgende seizoen ietwat meer spannend in de C-reeks.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik geloof wel dat het moeilijk is om in D te komen Rohalt, maar een aantal seizoenen geleden speelden in D toch wel tegenstanders van formaat of in ieder geval met een brede selectie. Ik had toen echt een A en B-team nodig om mij daar een beetje staande te houden en dan wel met spelers die allemaal minimaal 66 haalden en met weinig agressie. Zodra je C-spelers inzette kostte dat zeker punten tegen veel tegenstanders. Ik zie nu ploegen met een aardig A-team, maar helemaal niets erachter (in mijn reeks!). Als ik VrB's speel tegen E of F-ers moet ik vaak meer aan de bak...

Btw: ik ga niet naar C, want mijn team zit in een fikse reorganisatie :wink:
rohalt

Post by rohalt »

Je kan dus kiezen tegen wie je punten zal laten liggen.
Voorlopig sta je nog met 4 close. Binnen een aantal matchen sta je misschien afgezonderd met de 2de in de rangschikking.
Uw ploeg bevat inderdaad serieuze spelers en ik moet je gelijk geven met de kwaliteit van de ploegen in de hogere reeksen. Toen ik begon met het spelletje, had ik eigenlijk niet gedacht om zo snel naar de D-reeks door te stijgen.
Hopelijk blijf ik in de D-reeks om volgend jaar beter te presteren.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
lessius

Post by lessius »

rohalt wrote: Vandaag verloren tegen Lessius, die op de 14de plaats staat.
Plaats 7 tot en met 14 scheelt 3 punten. Winnen of verliezen heeft in onze reeks een serieuse impact.
Ik wist niet eens dat het tegen jou was :P
Onderaan is het inderdaad heel spannend bij ons.
kvk dries

Post by kvk dries »

op weg naar een gemakkelijk kampioenschap ,
deze keer proberen geen steken te laten vallen in de beker
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Twee flinke steken laten vallen deze week en een normale overwinning. De terugronde wordt er rustig afgezakt, ook omdat lord random dat heeft opgedragen door mij op meer dan 10 blessures te trakteren de afgelopen week. Maandag een niet voltrainde keeper op de goal en nog drie jonkies in het veld. Een nederlaag is onafwendbaar :x
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Toch nog een 7/12-je gescoord. Tsja misschien toch een top5 spelen dit seizoen. Wel weer een onterecht gelijkspelletje binnengetikt; de vierde inmiddels :?
rohalt

Post by rohalt »

deze week ook een 7 op 12.
't begon nochtans met een draw (had een winst verwacht).
dinsdag een verliesmatch (had toch een draw verwacht).
woensdag : bekermatch (had een draw verwacht en meestal verlies ik dan met de penalties, maar nee, match gewonnen). Ploeg was toen een hoger geplaatste reeksgenoot. Volgende ronde tegen een F-er.
donderdag : winst tegen de derde in de stand (toen) (had verlies verwacht, gehoopt op een draw, gezien thuismatch)
vrijdag : tegen computerteam winst verwacht maar geen 0-11 (doelpunten kunnen nog beslissend zijn!)

Hiermee komen we op een 8ste plaats.
Volgende week is een heel belangrijke, gezien alle tegenstanders elkaar waard zijn. In slechtste geval 0 punten, maar hoop toch opnieuw op 7 punten en wie weet misschien wel 9 punten. In dit geval heeft de ploeg een belangrijke stap gezet naar behoud.
Haal ik 5 of minder punten, dan zal het scharrelen worden om het behoud te verzekeren.

Mijn prestatie's hangen ook in grote mate af van de uitslagen van mijn rechtstreekse concurrenten : met 9 ploegen op 8 punten verschil!!!
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Een simpele overwinning tegen nr16 en uiteraard het vijfde onterechte gelijkspel (scheelt weer een hoop centjes :mrgreen: ).
Donderdag de nummer 2, die wel een bekerpot in de benen heeft en vrijdag de nummer 3. Zelf op plek 4 dus de nummer 1 kan gniffelend achterover leunen....
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Nummer 2 verslagen en tegen de nummer 3 verloren door een blessure.... :|
rohalt

Post by rohalt »

Deze week maar 5 punten gehaald en kom ik op de 10de plaats.
Een overwinning tegen een ploeg uit de top5 wel te verstaan.
Voor de rest 2 draws, waarbij ik toch 1 mocht gewonnen hebben.
Veel rode kaarten deze week en de blessuregolf is stilaan gaan liggen.
Volgende week kunnen we wellicht nog eens met onze basis A-ploeg spelen.
We hopen op minstens 6 punten voor de komende week.

In de beker blijven we meedraaien. Indien we woensdag winnen, halen we een nieuw club-bekerrecord.
Een spits haalt zelfs de top 50 qua doelpunten.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”