Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

T-man
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by T-man »

Promo is definitief weg: thuis 0-0 (weeral) tgn Malinwa terwijl we toch wel 3% beter waren.
Ik had graag morgen, tgn nr 2, uitgevochten wie de 2e plaats ging nemen, jammer :(
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

2-1 overwinning vanochtend. Jammer van de blessure van m'n Lf, ik ga hem missen voor het bekerduel woensdag en eventueel zaterdag als ik doorga.

Aangezien ik toch al zeker ben, ga ik nu zo alles plannen dat ik woensdag het beste team heb staan in de beker. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik morgen zomaar weggeef. Eens kijken wat het B-team kan uitrichten :)
Prince88, proud manager of Fresh
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Een 7-1 overwinning (149-77) want de tegenstander speelde onverwacht met zijn c-team. Vorige week een 9 op 12 behaald, alleen verloren tegen Westel (147-141) dat is het teamrecord van Westel en zonder rode kaart had er een gelijkspel in gezeten. Want alle spelers opgeteld haalde ik daar zelfs een betere prestatie dan mijn 149 vandaag. Zo komen we in de terugronde op een 34/39 en een voorlopige 5de plaats. (heenronde 12/45 en 14de plaats)
T-man

Post by T-man »

Onze 4e nederlaag is een feit: 1-0 :(
Hierdoor zakken we naar plaats 5, nr 4 is nog het hoogst haalbare.
Team = AC ManU (B2)
Prince88

Post by Prince88 »

Hier is de vijfde nederlaag een feit. Wel stom eigenlijk; ik sta 1e en jij 5e en ik heb meer nederlagen :P

Een combinatie van een lagere teamspirit van 89%, B-team, geen LM en LF beschikbaar. Geen ramp en half verwacht, maar ik had wel graag gewonnen natuurlijk :P

Nu straks om 14u een finale 32-mans cup met 200k inschrijvingsgeld, altijd lucratief! Wel tegen FCB Shucadlo, dus makkelijk wordt het allesinds niet :)
Bombay

Post by Bombay »

Vanaf volgend seizoen mag ik dus terug hier komen posten. :D
Na exact 1 jaar ben ik terug in B2. Heb daar al 1 seizoen vertoefd, maar toen ben ik mijn uitverkoop gestart, en heb ik mij laten terugzakken tot E. Van daaruit ben ik nu dus rechtstreeks terug in B. B2 telt volgend seizoen dus 3 kakkers! :lol:
TEAM : Djerba
T-man

Post by T-man »

2-1 gew en een mooie 4e plaats :D
Team = AC ManU (B2)
el stino

Post by el stino »

T-man wrote:2-1 gew en een mooie 4e plaats :D
congratz :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Prince88

Post by Prince88 »

Een laatste 7-1 overwinning op het FC-team in de reeks.
Was een leuk seizoen hier in de B.2 :)
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Ondanks ik niet met de beste ploeg speelde, haalden we toch nog mooie ratings (147-142) en dus een logische overwinning. Zo eindigen we na een zeer slechte heenronde toch nog op een 5de plaats. Volgend seizoen zal ongeveer hetzelfde verlopen als dit seizoen omdat we toch nog een aantal transfers moeten doen. Al hopen we natuurlijk beter te doen dan dit seizoen.
roelie3417
Team President

Post by roelie3417 »

We sluiten ons eerste seizoen in B af op een 6e plaats en zijn daar zéér tevreden mee :D
Bij de topschutters was het afwachten tot de laatste speeldag,maar uiteindelijk trokken we toch aan het langste eind na een spannende strijd(gans het seizoen) tegen de spitsen van Krikkers :D
Proficiat aan onze 24 jarige LF Cees Slot die er 39 tegen de netten knalde dit seizoen :D
Team: FC Kiekeboe
Name: M@rcel
Beste prestatie: 4e in A (Seizoen 38-Oud team:De Vlammers)
Bombay

Post by Bombay »

De 1ste 2 wedstrijden meteen al tegen 2 landgenoten. Eerst thuis tegen de stegenezen, en dan een moeilijke verplaatsing naar het Malinwa United van Glen Dv.
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

We hopen dit seizoen mee te spelen voor promotie. B3 is wel redelijk verzwakt tegenover vorig seizoen. 3-4 dalers waren beter dan de stijgers of de dalers van A, mits een goede loting.
Want ofwel zijn ze allemaal redelijk oud, ofwel hebben ze nog een progressiemarge. Succes aan iedereen!
T-man

Post by T-man »

Gestart in mineur: 2-3 nederlaag :(
Een spijtige rode kaart kost me een punt :?
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

Ik heb mijn 1ste met 3-1 gewonnen. :D
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”