Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

krcgenk
Member of the Soccer Project Association

Post by krcgenk »

krcgenk wrote:Ik laat nog wel iets weten. :wink:
Dit krijg ik dus als ik bereken wanneer ik een jeugdspeler krijg:
28 juni: upgraden naar eenvoudig jeugdcentrum.
18 juli eenvoudig jeugdcentrum afgewerkt.
26 juli uitbreiden naar professioneel.
Einde periode (eenvoudig) 16 september
24 september professioneel afgewerkt.
24 september upgraden naar ultramodern
1ste jeugdspeler: 27-09: Jeffrey Mpenza (CB)
2de jeugdspeler: 28-10-04: Ivica Origi (RM)

Einde periode (eenvoudig) 15 november
Of met andere woorden: 2 jeugdspelers binnen dezelfde periode van 60 dagen, als het klopt wat daanvhw zegt en bigbos over de duur van de uitbreidingen.

Als het is zoals ik zeg, dan zou ik mijn eerste jeugdspeler binnen de 30 dagen gekregen hebben nadat mijn professioneel af was. En de tweede heb ik dan gekregen in de tweede periode van 30 dagen.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
grote euro
Assistant Manager

Post by grote euro »

k heb een vraag, bijv. 1 speler is op alles maxed, ma naar 1 dag, is ie niet op alles maxed, is hij slechter geworden, of is zijn max opgeschoven omhoog?
Pol Debosduif

Post by Pol Debosduif »

Zijn maximum kan niet meer verhogen.
Hij kan wel in alle skills terug dalen.
Je moet dit dan weer bijtrainen tot hij aan zijn maximum zit.
Manager van Los Mariachis
DeathGrip
Team Manager

Post by DeathGrip »

Ik was daarjuist naar resultaten van een tegenstander van mij aan het kijken, wat zijn taktiek is enz. ...
En ik kom op een wedstrijd (5-0) en ik wil gewoon kijken welke taktiek ie daar had gebruikt en ineens komt dit:

'In deze wedstrijd gebeurde niets'

:?
Dit is de 1e keer dat ik zoiets zie, maar wat betekend dit?
Team: Deggan
Season 11: /
Season 12: 6e in G.298
Season 13: 1e in G.298
Season 14: 3e in F.100
daanvhw
Team President

Post by daanvhw »

DeathGrip wrote:Ik was daarjuist naar resultaten van een tegenstander van mij aan het kijken, wat zijn taktiek is enz. ...
En ik kom op een wedstrijd (5-0) en ik wil gewoon kijken welke taktiek ie daar had gebruikt en ineens komt dit:

'In deze wedstrijd gebeurde niets'

:?
Dit is de 1e keer dat ik zoiets zie, maar wat betekend dit?
dan is het een forfait-match.
dat kan bv omdat hij tegen een (fc) team moest dat niet genoeg spelers had, of omdat het veld niet bespeelbaar was.
Kenneke
Team Board Member

Post by Kenneke »

Het komt geregeld voor dat een speler 100% heeft op een skill of moraal, maar dat het balkje blauw blijft. Train je hem dan nog 1 maal op deze skill, dan wordt het wel rood.
Zo is het soms ook met skills die ik aan het trainen ben: 92% en blauw en de volgende training is het 92% en rood.
Weet hier iemand de reden voor?
OscarCookie

Post by OscarCookie »

Kenneke wrote:Het komt geregeld voor dat een speler 100% heeft op een skill of moraal, maar dat het balkje blauw blijft. Train je hem dan nog 1 maal op deze skill, dan wordt het wel rood.
Zo is het soms ook met skills die ik aan het trainen ben: 92% en blauw en de volgende training is het 92% en rood.
Weet hier iemand de reden voor?
Afrondingen.
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
Jongbloed
Team Board Member

Post by Jongbloed »

Ik ben op zoek naar een handige link om iemand te overbieden op een bepaalde speler die ik op het oog heb, via mijn inbox. Nu moet ik eerst naar de transferlist gaan, de speler opzoeken en dan alsnog te gaan bieden.

Is die link er überhaupt?
Jongbloed
Team Board Member

Post by Jongbloed »

Laat maar,

Ik heb hem al gevonden. Volgende keer kijk ik verder dan de neus van pinokkio lang is.
matt

Post by matt »

krcgenk wrote:

Of met andere woorden: 2 jeugdspelers binnen dezelfde periode van 60 dagen, als het klopt wat daanvhw zegt en bigbos over de duur van de uitbreidingen.

Als het is zoals ik zeg, dan zou ik mijn eerste jeugdspeler binnen de 30 dagen gekregen hebben nadat mijn professioneel af was. En de tweede heb ik dan gekregen in de tweede periode van 30 dagen.
Vreemd, dus mss een bug?
Fiametta
Team Board Member

Post by Fiametta »

iemand een idee hoeveel moraal een speler bij krijgt per (vriendschappelijke) wedstrijd?

k zit namelijk met een dilemma: k heb een paar goede spelers in mijn B-ploeg met lage moraal, maar als ze 100% moraal zouden hebben zijn ze qua globale klasse beter dan hun tegenhangers in mijn A-ploeg.

als ik die B spelers meteen met mijn A laat meedoen zal hun moraal waarschijnlijk sneller stijgen dan wanneer ik hen gewoon vriendschappelijke wedstrijden laat spelen, maar dan loop ik het risico dat ik wedstrijden verlies en dat kan ik me eigenlijk niet permitteren.

vandaar mijn vraag...
sorry als ze al eerder gesteld is, maar ik vond het niet meteen terug. en ik heb braafjes de FAQ nagekeken :wink:
"Wickedness is a myth invented by good people to account for the curious attraction of others." (Oscar Wilde)
OscarCookie

Post by OscarCookie »

matt wrote:
krcgenk wrote:

Vreemd, dus mss een bug?

Ik weet niet, maar volgens mij klopt dit exact...

Je eenvoudig jeugdcentrum is af, dan begint er een periode van +- 60 dagen te lopen... Die eindigt 17/9, terwijl je 27/9 je eerste jeugdspeler krijgt... Dat lijkt me normaal.
Dan begint een nieuwe periode te lopen, je hebt dan echter al een professioneel jeugdcentrum, dus duurt die periode 30 dagen. 27/9 + 30 dagen = 27/10. 28/10 krijg je je 2de jeugdspeler, klopt dus volgens mij perfect...
S1:- S2:3/E34 S3:1/E34 S4:2/D12 S5:2/C4 S6:3/B2 S7:6/B2 S8:2/B2 S9:7/A S10:9/A S11: 9/A S12:12/A S13: 12/B2 S14:1/C5 S15:6/B2 S16:2/B2 S17:7/A S18:16/A
S36: ?/H38
krcgenk

Post by krcgenk »

OscarCookie wrote:

Je eenvoudig jeugdcentrum is af, dan begint er een periode van +- 60 dagen te lopen... Die eindigt 17/9, terwijl je 27/9 je eerste jeugdspeler krijgt... Dat lijkt me normaal.
Dan begint een nieuwe periode te lopen, je hebt dan echter al een professioneel jeugdcentrum, dus duurt die periode 30 dagen. 27/9 + 30 dagen = 27/10. 28/10 krijg je je 2de jeugdspeler, klopt dus volgens mij perfect...
Zo dacht ik dus ook dat het ging. Maar ik heb het aan Sjarel gevraagd en die zei ook dat de periode van 60 dagen gewoon verder blijft lopen als die al begonnen is. Dus heb ik eigenlijk 2 jeugdspelers gekregen in de tweede periode. Ofwel snap ik het niet helemaal.

Dat zou eigenlijk wel erg zijn, na 1 jaar. :D
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Sjarel

Post by Sjarel »

krcgenk wrote:
OscarCookie wrote:

Zo dacht ik dus ook dat het ging. Maar ik heb het aan Sjarel gevraagd en die zei ook dat de periode van 60 dagen gewoon verder blijft lopen als die al begonnen is. Dus heb ik eigenlijk 2 jeugdspelers gekregen in de tweede periode. Ofwel snap ik het niet helemaal.

Dat zou eigenlijk wel erg zijn, na 1 jaar. :D
Je hebt me blijkbaar verkeerd begrepen. Zoals Oscar het uitlegt, klopt het.
SoccerProject: Can you manage it ?
krcgenk

Post by krcgenk »

Sjarel wrote: Je hebt me blijkbaar verkeerd begrepen. Zoals Oscar het uitlegt, klopt het.
Ok, sorry dan.

Dan had ik het dus toch juist. Een periode stopt dus gewoon met lopen op het moment dat een nieuw jeugdcentrum afgewerkt is?
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”