Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
2-0 gewonnen, en ondertussen 5 punten voorsprong op de 3e. Het gaat dus de goede kant op. 

TEAM : Djerba
-
- Member of the Soccer Project Association
6 linies meer, en nog gelijk... Het zit me in het begin van het seizoen echt niet mee...
-
3 B divisies en 3 Belgen op KOP !! OLE !!
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Dat is pech hebben, ik was gisteren ook 13 linies beter en toch gelijk. Vandaag dan maar 15 linies beterKrikkers wrote:6 linies meer, en nog gelijk... Het zit me in het begin van het seizoen echt niet mee...

Maar né: de fitheden van zijn A's zijn onder de 90% en de moralen van zijn B's ookBombay wrote:1-2 gewonnen. Morgen verwacht ik een moeilijke wedstrijd.

Team = AC ManU (B2)
-
Gelijkspel, en zo blijf ik onderaan bengelen.
Dit belooft een moeilijk seizoen te worden...
-
- Team President
Vandaag opnieuw 3% beter en ook hier weeral een gelijkspel,op deze manier kom je niet vooruit!!!Krikkers wrote:Gelijkspel, en zo blijf ik onderaan bengelen.

Dit is 5 keer op 7 wedstrijden dat de random tegenzit!!!
Hoe komt het nu weeral dat er zoveel managers afhaken.....!!!!
-
Na een eerste week een 12/12, deze week een 8/12 (morgen winst-garantie)
Met een 20/24 lig ik in ieder geval op promotiekoers. Maar dat grote B-bekertje wil ik toch ook wel erg graag in mijn prijzenkast hebben, dus Linx, gaan we nog een stapje opzij?
Met een 20/24 lig ik in ieder geval op promotiekoers. Maar dat grote B-bekertje wil ik toch ook wel erg graag in mijn prijzenkast hebben, dus Linx, gaan we nog een stapje opzij?

Ik denk het nietremedy73 wrote:Na een eerste week een 12/12, deze week een 8/12 (morgen winst-garantie)

Als alles blijft zoals het nu is zou het idd geen probleem mogen opleveren. En als Lord Random niet tegenzit.T-man wrote:Maar né: de fitheden van zijn A's zijn onder de 90% en de moralen van zijn B's ookBombay wrote:1-2 gewonnen. Morgen verwacht ik een moeilijke wedstrijd.
Reeds het 4e gelijkspel (1-1) dit seizoen, gaan we de toer van vorig seizoen op ?
Deze week niet verloren maar toch slechts 6/12
Deze week niet verloren maar toch slechts 6/12

Team = AC ManU (B2)
2-1 gewonnen, en we sluiten de 2e week af met nog steeds het maximum van de punten. Week 3 gaat wel ongetwijfeld het 1ste puntenverlies met zich meebrengen denk ik. Ik hoop dat er dat niet meteen te veel zullen zijn.
-
Kent ge hem nu nog nie ? Dieje zegt ALTIJD dattem gaat verliezen en dat het moeilijk wordt en elke keer speelt em los kampioen.T-man wrote:Maar né: de fitheden van zijn A's zijn onder de 90% en de moralen van zijn B's ookBombay wrote:1-2 gewonnen. Morgen verwacht ik een moeilijke wedstrijd.
Vandaag heeft hij WEER gewonnen en wa zegt em dan ? Dattem volgende week zeker punten gaat verliezen... BWAHAHAAHHAHAHAAA !
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A