Men mag niemand onderschatten heremedy73 wrote:Vandaag een benauwde overwinning met slechts 1 linie meer. Sta nog steeds 1 doelpunt voor op Linx.
Morgen zak ik zeker naar de tweede plaats, omdat Linx met ruime cjfers gaat winnen van de Zoeloe's. Ik hoop dat ik mijn uitwedstrijd morgen kan winnen...
Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
-
Badbuffalo
- Member of the Soccer Project Association
Weer een puntje, maar met 2 zeges uit 16 ben ik vrij beschaamd... Het moesten er zeker al 4 geweest zijn trouwens, minstens. Maarja, morgen mission impossible.
Bonner laat morgen punten liggen bij mij, zeker wetenBombay wrote:De 4e in de stand (nu 5e) speelt met zijn B team tegen de 2e.Zou hij dat tegen mij ook doen? Ik denk het niet!
Team = AC ManU (B2)
Ik duim me!T-man wrote:Bonner laat morgen punten liggen bij mij, zeker wetenBombay wrote:De 4e in de stand (nu 5e) speelt met zijn B team tegen de 2e.Zou hij dat tegen mij ook doen? Ik denk het niet!
TEAM : Djerba
Toch niet gelukt: 1-2 verlorenBombay wrote:Ik duim me!T-man wrote:Bonner laat morgen punten liggen bij mij, zeker wetenBombay wrote:De 4e in de stand (nu 5e) speelt met zijn B team tegen de 2e.Zou hij dat tegen mij ook doen? Ik denk het niet!
Als ik er maar tegen Glenn geen laat liggen.
Team = AC ManU (B2)
Jammer. Het scheelde alvast niet veel. Als die ene niet geblesseerd uitvalt had het misschien een gelijkspel geweest.
Een mooie 1-13 overwinning 
Lord Random is mij aan het zoeken dank ik. In mijn wedstrijd van zonet zijn mijn 2 cf's in de 5e en in de 6e minuut geblesseerd uitgevallen. Dat gaat dus puzzelen worden donderdag, en dat was al een moeilijke verplaatsing. 
-
remedy73
Denk dat je 5-4-1 zal moeten spelen... Lijkt me geen probleem om te winnen. AL je spelers zijn 100/100Bombay wrote:Lord Random is mij aan het zoeken dank ik. In mijn wedstrijd van zonet zijn mijn 2 cf's in de 5e en in de 6e minuut geblesseerd uitgevallen. Dat gaat dus puzzelen worden donderdag, en dat was al een moeilijke verplaatsing.
Dat bedoelde ik met puzzelen.remedy73 wrote:Denk dat je 5-4-1 zal moeten spelen... Lijkt me geen probleem om te winnen. AL je spelers zijn 100/100Bombay wrote:Lord Random is mij aan het zoeken dank ik. In mijn wedstrijd van zonet zijn mijn 2 cf's in de 5e en in de 6e minuut geblesseerd uitgevallen. Dat gaat dus puzzelen worden donderdag, en dat was al een moeilijke verplaatsing.
1-2 gewonnen trouwens, en morgen tegen het computerploegske. Dat mag dus geen probleem vormen.
-
remedy73
Vandaag tegen de nr 3 gespeeld: 2-0 gewonnen!
Linieratings 148-143, kandziai miste in de 84' minuut een strafschop, vandaar.
148 is overigens voor mij een nieuw linieratingrecord (stiekem had ik vandaag op een 149 gehoopt)
Linieratings 148-143, kandziai miste in de 84' minuut een strafschop, vandaar.
148 is overigens voor mij een nieuw linieratingrecord (stiekem had ik vandaag op een 149 gehoopt)
Morgen en maandag worden spannende matchen, wie dan op kop staat wint volgens mij de competitie.
Thuis 2% beter en toch slechts 1-1
We zullen de boeken maar toe doen voor dit seizoen zekers
We zullen de boeken maar toe doen voor dit seizoen zekers
Team = AC ManU (B2)