Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!

Bespreek hier alles wat te maken heeft met SoccerProject

Moderator: Moderator

Daan.//
Member of the Soccer Project Association

Post by Daan.// »

silverblast wrote:
Daan.// wrote:een vraagje, zou ik deze speler nog kunne houden tot dinsdag? ik heb namelijk een topper

beschikbaar op 13 jun 2005 (22:00 CET)

dinsdag is 21 juni
Z'n moraal zal niet al te hoog zijn....
En het feit dat je hem nog wil gebruiken, bewijst dat je een niet al te goeie zet doet door die op de transferlijst te plaatsen :?
neenee, je begrijpt mij niet tegoei :) ik heb dinsdag een belangrijke match.. die speler is slecht :D
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

maxyboy wrote:best gwn uw vraagprijs vragen want als ze o euro bieden zijt ge wel 5% ts kwijt als gem ni verkoopt!
Nah ik doe al 100den aan transfers aan 1 euro en heb nog niet tegengekomen dat het bleef steken op 1 euro.

Als je vb 5 M wilt voor een speler zet hem op de lijst. Stel dat er 4 bieden dan kan je aan hun vragen om hoger te bieden tot wanneer je de prijs hebt die je in gedacht hebt.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
maxyboy

Post by maxyboy »

is er een limiet op zitjes, achterban,...?
Manager ofF.C. De Latinos
Daan.//

Post by Daan.// »

maxyboy wrote:is er een limiet op zitjes, achterban,...?
dat weet alleen sjarel en reesing natuurlijk, maar ik denk het niet
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
matt

Post by matt »

matt wrote: 17 mei 2005 Speler Paolo Sabato beëindigde zijn jeugdopleiding en kreeg een contract bij Pinguins Of Doom
Vandaag een jeugdspeler afgekeurd geweest.
17 mei -> 18 juni dus er zitten meer dan 30 dagen tussen.
Maar kdenk dat ik het al versta: zolang het centrum niet geüpdate wordt is het in periodes, dus 1 speler in 30 dagen, maar als het geüpdate wordt en die speler van vorige centruml is er, gaat meteen een nieuwe periode in.
Maw ik mag vanaf vandaag 20 dagen bij tellen en daarin moet ik er opnieuw ene hebben.
Daan.//

Post by Daan.// »

rpg_gamer wrote:
Daan.// wrote:een vraagje, zou ik deze speler nog kunne houden tot dinsdag? ik heb namelijk een topper

beschikbaar op 13 jun 2005 (22:00 CET)

dinsdag is 21 juni
Yep normaal wel maar ben niet 100 procent zeker. Misschien kan iemand anders ook ff zijn mening zeggen?

Ik dacht dat het 7 dagen was + 2 extra
vanmorgen kreeg ik een mail

Datum zaterdag 18 juni 2005 (04:21 CET)
Afzender De SocPro Bond
Boodschap Stefan Overmeire staat reeds 6 dagen op de transferlijst. Als hij niet verkocht wordt binnen de 2 dagen zal hij automatisch van de transferlijst gehaald worden.

Vriendelijke groeten,
De SoccerProject Football Association.
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
maximilaan
Team Manager

Post by maximilaan »

een vraagje 2 eiglijk), dit is namelijk het vraagjestopic :
- voor wat dient een assistent en een fysio (en hebben die wel degelijk effect)

-bij een gewone friendly match, kun je aan achterban winnen/verliezen?
silverblast

Post by silverblast »

maximilaan wrote:een vraagje 2 eiglijk), dit is namelijk het vraagjestopic :

Assistent zorgt ervoor dat je altijd een wedstrijd kan spelen, als je bv. een match niet hebt ingesteld, en op bepaalde plaatsen zijn A-spelers geblesseerd; zodat je opstelling enkele spelers mist, zal je assistent de beste spelers op die positie instellen, zodat je geen forfait (5-0 verlies) moet geven.

En een fysio zou moeten blessures beperken/voorkomen, maar ik heb dat nog niet ondervonden, want ik heb nog nooit een fysio langer dan twee weken gehad die géén 100% had, en toen had ik geen blessures.
The Arbiters - F.73

Previously: Olimpia Piraeus - H.171

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
Pol Debosduif

Post by Pol Debosduif »

Vraagje:

Hoe wordt er geloot in vriendschappelijke bekers?
Indien het met poules is, maakt het niet echt uit.
Maar bij rechtstreekse uitschakeling?
Weet iemand dit?

De eerste ingeschreven ploeg vs. de derde?
2de vs. 4de?

of hoe?
Manager van Los Mariachis
maximilaan
Team Manager

Post by maximilaan »

silverblast wrote:
maximilaan wrote:een vraagje 2 eiglijk), dit is namelijk het vraagjestopic :

Assistent zorgt ervoor dat je altijd een wedstrijd kan spelen, als je bv. een match niet hebt ingesteld, en op bepaalde plaatsen zijn A-spelers geblesseerd; zodat je opstelling enkele spelers mist, zal je assistent de beste spelers op die positie instellen, zodat je geen forfait (5-0 verlies) moet geven.

En een fysio zou moeten blessures beperken/voorkomen, maar ik heb dat nog niet ondervonden, want ik heb nog nooit een fysio langer dan twee weken gehad die géén 100% had, en toen had ik geen blessures.
ik hgeb 'm dus niet nodig, (de assistent) want ik heb nog nooit forfait moeten geven, en ik denk niet dat dat zal gebeuren. terbij, zo'n forfait, krijg je als verliezende ploeg TS bij, en als winnende achterben bij?
silverblast

Post by silverblast »

maximilaan wrote: ik hgeb 'm dus niet nodig, (de assistent) want ik heb nog nooit forfait moeten geven, en ik denk niet dat dat zal gebeuren. terbij, zo'n forfait, krijg je als verliezende ploeg TS bij, en als winnende achterben bij?
het is slim als je een assistent hebt, want als je eens een tijdje niet kan inloggen, en een speler wordt geblesseerd in een match die tijdens jouw afwezigheid wordt gespeeld, en daarna heb je hem ingesteld voor de volgende match ook, dan moet je forfait geven omdat je op die positie geen speler hebt.
Ik zorg ervoor dat ik één heb, zoveel kost het nu ook weer niet.
En ik weet niet wat er allemaal gebeurt als je forfait moet geven, want ik heb het nog niet voorgehad, behalve één keer , maar toen heb ik er niet op gelet.
The Arbiters - F.73

A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
maximilaan
Team Manager

Post by maximilaan »

silverblast wrote:
maximilaan wrote: ik hgeb 'm dus niet nodig, (de assistent) want ik heb nog nooit forfait moeten geven, en ik denk niet dat dat zal gebeuren. terbij, zo'n forfait, krijg je als verliezende ploeg TS bij, en als winnende achterben bij?
het is slim als je een assistent hebt, want als je eens een tijdje niet kan inloggen, en een speler wordt geblesseerd in een match die tijdens jouw afwezigheid wordt gespeeld, en daarna heb je hem ingesteld voor de volgende match ook, dan moet je forfait geven omdat je op die positie geen speler hebt.
Ik zorg ervoor dat ik één heb, zoveel kost het nu ook weer niet.
En ik weet niet wat er allemaal gebeurt als je forfait moet geven, want ik heb het nog niet voorgehad, behalve één keer , maar toen heb ik er niet op gelet.
maakt het veel uit hoe goed hij is?
silverblast

Post by silverblast »

als hij 100% is, is hij zo slim om je beste speler op die positie in te zetten.
Verder weet ik het ook niet :)
The Arbiters - F.73

Robby Robson
Assistant Manager

Post by Robby Robson »

Ik ben van plan om van mijn traditionele 4-3-3 binnenkort over te schakelen naar een 3-4-3.
Moeten de spelers hier eerst gewend aan raken, of heeft een verandering van opstelling geen negatieve invloed op de individuele prestaties :?:
Ploeg: Kampfschweinen

Seizoen 1: /
Seizoen 2: /
Seizoen 3: /
Seizoen 4: 2 in F.220
Seizoen 5: 2 in E.74
Seizoen 6: 2 in D.25
Seizoen 7: 5 in C.9
Seizoen 8: 11 in C.9
Seizoen 9: 1 in D.27
anthony1989

Post by anthony1989 »

Robby Robson wrote:Ik ben van plan om van mijn traditionele 4-3-3 binnenkort over te schakelen naar een 3-4-3.
Moeten de spelers hier eerst gewend aan raken, of heeft een verandering van opstelling geen negatieve invloed op de individuele prestaties :?:
geen negatieve invloed!
Post Reply

Return to “Alles over SP / Vragen”