Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
Maandag zal ik weer 5-4-1 moeten spelen. Mijn 3e spits ligt er ook uit voor 5 dagen. 1 heb ik terug, maar de andere heeft nog maar 55% fitheid. Die is maandag dus nog niet inzetbaar. Hopen dat mijn ene spits het weekend heelhuids doorkomt. 

TEAM : Djerba
En dat er geen cm uitvalt!Bombay wrote:Maandag zal ik weer 5-4-1 moeten spelen. Mijn 3e spits ligt er ook uit voor 5 dagen. 1 heb ik terug, maar de andere heeft nog maar 55% fitheid. Die is maandag dus nog niet inzetbaar. Hopen dat mijn ene spits het weekend heelhuids doorkomt.

En mijn concurrent heeft verdorie alle geluk van de wereld gehad. 0-1 gewonnen terwijl de linieraitings 143-141 waren. Bovendien heeft zijn tegenstander rechtstreeks rood gepakt bij een scheids waar dat normaal niet kon gezien zijn agressie. En hij heeft een speler geblesseerd zien uitvallen. Godmiljaar! Ik haat Lord Random! 

-
- Member of the Soccer Project Association
Tjah... Ik heb trouwens weeral gewonnen
3e keer nog maar.

Verschrikkelijk belangrijke week voor onze club: met 8/12 houden we de hoop levendig voor een verlengd verblijf in B maw d'r mag niet verloren worden!
Team = AC ManU (B2)
-
3x winnen en 1x verliezen = 9/12T-man wrote:Verschrikkelijk belangrijke week voor onze club: met 8/12 houden we de hoop levendig voor een verlengd verblijf in B maw d'r mag niet verloren worden!

Ben vandaag ook nog eens gewonnen. Mocht tijd worden.
-
Ik had al een heel slecht gevoel bij de uitwedstrijd tegen Red Devils, en jawel, het eerste verlies dit seizoen
2 rode kaarten met als gevolg 8 linies minder...
Linx heeft wel weer gewonnen en staat nu dus 3 punten los.
Maandag de belangrijke wedstrijd FC Remedy - s.k. de twee linkervoeten. Bij winst komen we weer op gelijke hoogte

Linx heeft wel weer gewonnen en staat nu dus 3 punten los.
Maandag de belangrijke wedstrijd FC Remedy - s.k. de twee linkervoeten. Bij winst komen we weer op gelijke hoogte

Makkelijke overwinning, maar ik had graag 151 gescoord. Door een rechtstreekse rode kaart bij een scheids van 21% ben ik nu blijven steken op 149. Spijtig, en gevaarlijk voor de komende 3 dagen. Ik moet hem nl 3 dagen missen door schorsing, en ik heb maar 2 Rm's.
-
Ai, ai, ai, vandaag werd de B.3 beslist door Lord random 
FC Remedy - s.k. de twee linkervoeten 144-139 -> 2-2
Met een thuiswinst was ik op gelijke hoogte gekomen met Linx en had ik een iets makkelijker programma voor de boeg.
Linx zal hooguit nog één keer gelijk spelen, dus Linx, gefeliciteerd met het kampioenschap!

FC Remedy - s.k. de twee linkervoeten 144-139 -> 2-2

Met een thuiswinst was ik op gelijke hoogte gekomen met Linx en had ik een iets makkelijker programma voor de boeg.
Linx zal hooguit nog één keer gelijk spelen, dus Linx, gefeliciteerd met het kampioenschap!
Daar gaat mijn beoogde 8/12: 0-0 thuis ondanks 140-133 in ons voordeel
Morgen naar good old BB met een paar schorsingen en blessures maw geen puntenwinst

Morgen naar good old BB met een paar schorsingen en blessures maw geen puntenwinst

Team = AC ManU (B2)
Het kampioenschap is zeker nog niet binnen hoor. Jij hebt juist een zeer zware week gehad, en die tegenstanders moet ik nog allemaal krijgen. Maar vandaag heb ik inderdaad wat geluk gehad. Ik kan alleen maar vaststellen dat bij onze toppers nooit de uitslag klopteremedy73 wrote:Ai, ai, ai, vandaag werd de B.3 beslist door Lord random
FC Remedy - s.k. de twee linkervoeten 144-139 -> 2-2![]()

-
Dat was ik inderdaad nog niet vergetenLinx wrote:Ik kan alleen maar vaststellen dat bij onze toppers nooit de uitslag klopte.

0-1 gewonnen, maar mijn concurrent ook. Hij wel weer maar met 1 linieraiting puntje verschil. Het beloofd dus nog lang spannend te blijven.