helaas tegen de 3e verloren.meangreen wrote:hier weer winst!
de 2e speelt gelijk![]()
sta nu 9 punten los; morgen uit tegen de 3e; maandag uit tegen de 2e
gelukkig verloor de 2e ook waardoor ik dus nog altijd 9 punten voor sta!
Moderator: Moderator
helaas tegen de 3e verloren.meangreen wrote:hier weer winst!
de 2e speelt gelijk![]()
sta nu 9 punten los; morgen uit tegen de 3e; maandag uit tegen de 2e
YES!!! 0-1 gewonnen!!!meangreen wrote:het zal mij benieuwen wat het morgen wordt....
uit bij de 2e plaats met een teamspirit van slechts 78%
gelukkig is de marge ruim
Ik denk dat iedereen in je reeks ofwel 1e ofwel 3e wil worden maar geen 2e.visje69 wrote:Pffff ik begrijp het niet meer. M'n tegenstanders liepen tot 5 punten uit voor me (1 tot 3) en nu op drie speeldagen sta ik weer 1ste zonder tegen een rechtstreekse concurrent te spelen. PFFFFFFF!!
Ik wil 3de worden! Hoe is da toch mogelijk xD
nuja als ik kampioen kan worden is het weer een andere zaak, maar dat valt te bekijken
De nummer 1 van gisteren verloor tegen het nummer 8 en de nummer 2 van gisteren verloor tegen het nummer 13!!
Man dutsen! pfff
Morgen speel ik uit op de nummer 3. Ik zal met m'n A-team spelen, maar hopelijk spelen we gelijk.
Veel spannender kan bijna niet. Ik verloor deze nacht waardoor ik terug op 2 kom. De eerste heeft 48 punten, maar ik, de nummer 3 EN de nummer 4 alledrie 46 punten...KFC Heist wrote:Ik denk dat iedereen in je reeks ofwel 1e ofwel 3e wil worden maar geen 2e.visje69 wrote:Pffff ik begrijp het niet meer. M'n tegenstanders liepen tot 5 punten uit voor me (1 tot 3) en nu op drie speeldagen sta ik weer 1ste zonder tegen een rechtstreekse concurrent te spelen. PFFFFFFF!!
Ik wil 3de worden! Hoe is da toch mogelijk xD
nuja als ik kampioen kan worden is het weer een andere zaak, maar dat valt te bekijken
De nummer 1 van gisteren verloor tegen het nummer 8 en de nummer 2 van gisteren verloor tegen het nummer 13!!
Man dutsen! pfff
Morgen speel ik uit op de nummer 3. Ik zal met m'n A-team spelen, maar hopelijk spelen we gelijk.