Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie B
Nog eens gewonnen tegen de laatste: 1-4.
Ik sta op 5 punten van de 10e plaats, en ik moet nog tegen 4 spelers uit de degradatiezone spelen. Het kan dus misschien nog!
Ik sta op 5 punten van de 10e plaats, en ik moet nog tegen 4 spelers uit de degradatiezone spelen. Het kan dus misschien nog!
Ge kunt zelfs kiezen: Stella of Jupilerbats1903 wrote:Staat het bier koud?T-man wrote:2-1 verloren bij BB, donderdag thuis tgn Bats

Team = AC ManU (B2)
-
Doe mij maar de drie punten, daar ben ik blijer mee.T-man wrote:Ge kunt zelfs kiezen: Stella of Jupilerbats1903 wrote:Staat het bier koud?T-man wrote:2-1 verloren bij BB, donderdag thuis tgn Bats

Bij verlies stort ik mij in de drank want het zou dan de 1e keer zijn dat ik degradeerbats1903 wrote:Doe mij maar de drie punten, daar ben ik blijer mee.T-man wrote:Ge kunt zelfs kiezen: Stella of Jupilerbats1903 wrote:Staat het bier koud?

Team = AC ManU (B2)
-
Dan wordt he tinderdaad wel lastig, want het gat met de nummer 10 is dan 6 punten.T-man wrote:
Bij verlies stort ik mij in de drank want het zou dan de 1e keer zijn dat ik degradeer

Ook ik heb een goede zaak gedaan vandaag. Zelf met 2-0 gewonnen, en Bonner heeft verloren. 

TEAM : Djerba
-
10e plaats plots maar 2 puntjes verwijderd 

-
GVD!
Waarom zit bij belangrijke wedstrijden de random CONSTANT tegen!!!???
3 linieratings minder, door een rode kaart in minuut 47!!!, bij een totale agressie van 182, m'n tegenstander totale agressie van 187, GEEN rode kaart, en wat is de uitslag?
VERLIES met 2-3!!!
Dit is echt niet leuk meer. Heel het seizoen al pech. Pfff
Waarom zit bij belangrijke wedstrijden de random CONSTANT tegen!!!???

3 linieratings minder, door een rode kaart in minuut 47!!!, bij een totale agressie van 182, m'n tegenstander totale agressie van 187, GEEN rode kaart, en wat is de uitslag?
VERLIES met 2-3!!!

-
Ik het volgende topic suggereer ik al dat de agressie van de tegenstander invloed heeft op het aantal (en de kleur) van de kaarten: http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 8&start=24Krikkers wrote:GVD!
Waarom zit bij belangrijke wedstrijden de random CONSTANT tegen!!!???![]()
VERLIES met 2-3!!!![]()
Ik denk dat dit er weer een goed voorbeeld van is...
Zelf heb ik vandaag goede zaken gedaan: Gewonnen met 148-144 (thuis), terwijl Linx heeft verloren met 145-144 (uit). We staan nu in punten weer gelijk, maar het doelsaldo is in het voordeel van Linx. Bovendien heeft Linx een makkelijker programma.
-
Heel apart als je naar de prestaties van de spelers kijkt. Ik had op elke positie een speler die beter presteert. Toch verlies ik, heel apart.T-man wrote:Het laatste sprankeltje hoop gepakt tgn Bats: 1-0 gew

Sportief had ik nooit kunnen winnen maar de scheids had nog een nieuwe veranda nodig en ik moest ergens naartoe met mijn zwart geldbats1903 wrote:Heel apart als je naar de prestaties van de spelers kijkt. Ik had op elke positie een speler die beter presteert. Toch verlies ik, heel apart.T-man wrote:Het laatste sprankeltje hoop gepakt tgn Bats: 1-0 gew

Team = AC ManU (B2)
3-2 verloren
Ipv 8/12 werd het 4/12 en 't ziet naar uit dat Bats en BB onderling gaan uitmaken wie in B2 blijft

Ipv 8/12 werd het 4/12 en 't ziet naar uit dat Bats en BB onderling gaan uitmaken wie in B2 blijft

Team = AC ManU (B2)
-
We are on fire! Eventjes toch
Maandag nog een keer mission impossible.