Maja gij. Jij hebt toch ook een sterk team. En het is geen al te strenge scheids, dus kan jij ook hoog inzetten.Badbuffalo wrote:We are on fire! Eventjes tochMaandag nog een keer mission impossible.
Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
TEAM : Djerba
-
- Member of the Soccer Project Association
Op verplaatsing naar een team met hogere BP's dat met meer agressie kan spelen? Don't think so; je hoeft je écht niet elke keer in de underdogrol te plaatsen. Dinsdag maak ik meer kans op een overwinning.
Met de underdogrol wegkomen zal idd niet makkelijk meer zijn voor mij.
Maar ik vind wel dat ook jij een erg sterk team hebt. Alleen wat agressievere spelers, maar bij deze scheids ga je daar minder last van hebben. Voor mij had het er beter 1 van 75% ofzo geweest. En wie weet is de random deze keer wel in jouw voordeel. Vandaar dat ik altijd voorzichtig blijf in voorspellingen. Vorig seizoen maar liefst 5 keer ruim beter geweest, en toch gelijkgespeeld.

0-1 gew maar het is vechten tgn de bierkaai
Als ik het programma bekijk staat BB 't er beste voor

Als ik het programma bekijk staat BB 't er beste voor

Team = AC ManU (B2)
1-0 gewonnen, maar verdekke weer rechtstreeks rood. Heb dat telkens aan mijne rekker bij een scheids waar ik het niet verwacht. Ik zal dus een nieuw plan moeten verzinnen voor vrijdag, want ik moet hem 3 dagen missen. Maar gelukkig heeft Glen mij een mooi cadeau gedaan vandaag. Merci Glen!!!
Promotie naar A is ook officieel, want op de 3e sta ik 19 punten voor. 

-
Toch welBadbuffalo wrote:Op verplaatsing naar een team met hogere BP's dat met meer agressie kan spelen? Don't think so; je hoeft je écht niet elke keer in de underdogrol te plaatsen. Dinsdag maak ik meer kans op een overwinning.

Gerd(je), ge kunt de promotie niet meer ontlopen.
Ge kunt de eerste plaats NORMAAL ook niet meer ontlopen.
Ge weet da ge de beste ploeg van B2 hebt.
Ge weet da ge uw zaakskes goed voor mekaar hebt.
Stopt dan is mee u altijd als underdog voor te doen

Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Ik speel niet de underooooooooooooog! Ik ben gewoon voorzichtig in het maken van straffe voorspellingen.
-
Ik denk dat hij gewoon voorzichtig blijft omdat hij vorig seizoen nogal wat meegemaakt heeft in de C5
(ivm random dan).

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Zoals verwacht verloren, was ook het B-team dat opdraafde. Zag zonet dat m'n trainer nog maar 1 dag contract had staan, en er stonden twee trainers op van 100%. Keuze is dan snel gemaakt he 

Profi met de promo: ik betaal uw promotiefeestje als ik een puntje krijg morgenBombay wrote:1-0 gewonnen, maar verdekke weer rechtstreeks rood. Heb dat telkens aan mijne rekker bij een scheids waar ik het niet verwacht. Ik zal dus een nieuw plan moeten verzinnen voor vrijdag, want ik moet hem 3 dagen missen. Maar gelukkig heeft Glen mij een mooi cadeau gedaan vandaag. Merci Glen!!!Promotie naar A is ook officieel, want op de 3e sta ik 19 punten voor.

Team = AC ManU (B2)
-
WellesBombay wrote:Ik speel niet de underooooooooooooog! Ik ben gewoon voorzichtig in het maken van straffe voorspellingen.
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Vandaag een leuke uitoverwinning behaald (144-146) wat toch niet zo vanzelfsprekend was met zo'n slechte teamspirit.
Ik heb het meer voor Nys moet ik zeggen. Ik dacht dat gij dat wist!?apology240 wrote:WellesBombay wrote:Ik speel niet de underooooooooooooog! Ik ben gewoon voorzichtig in het maken van straffe voorspellingen.