Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

meangreen
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by meangreen »

Linx wrote:Vandaag een leuke uitoverwinning behaald (144-146) wat toch niet zo vanzelfsprekend was met zo'n slechte teamspirit.
Ik beheer momenteel het account van FC Remedy (ivm vakantie)

Morgen een belangrijke uitwedstrijd bij Janosici voor de boeg.
2 geblesseerden en 2 geschorsten.

Als ik punten voor mijn broer laat liggen is dat de definitieve beslissing is B3 :wink:
Hopelijk houden we het nog even spannend :mrgreen:

Komende donderdag, vrijdag en volgende week maandag kun je aan je doelsaldo werken :wink:
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
T-man

Post by T-man »

Thuis 0-0 tgn de toekomstige kampioen (linies: 138-144)
Normaal zou ik beschaamd zijn en mij 100 keer excuseren als ik zo punten win maar ik heb ze zo nodig dat ik mij maar 1x ga excuseren :oops:
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

T-man wrote:Thuis 0-0 tgn de toekomstige kampioen (linies: 138-144)
Normaal zou ik beschaamd zijn en mij 100 keer excuseren als ik zo punten win maar ik heb ze zo nodig dat ik mij maar 1x ga excuseren :oops:
Dat gaat u alvast een aardig centje kosten. :x Voor mijn feestje ga ik dus niet op 1 cent kijken! :wink:
Maarja. Het kan natuurlijk dat door dit puntenverlies er helemaal geen feestje komt....
Het is net door zo'n dingen dat ik altijd heel voorzichtig ben. Er kan nog veel gebeuren. Als ik vrijdag verlies, dan is het verschil nog maar 3 punten. Dan volgt nog een spannende en moeilijke laatste week.
TEAM : Djerba
apology240

Post by apology240 »

Bombay wrote:
Dat gaat u alvast een aardig centje kosten. :x Voor mijn feestje ga ik dus niet op 1 cent kijken! :wink:
Maarja. Het kan natuurlijk dat door dit puntenverlies er helemaal geen feestje komt....
Het is net door zo'n dingen dat ik altijd heel voorzichtig ben. Er kan nog veel gebeuren. Als ik vrijdag verlies, dan is het verschil nog maar 3 punten. Dan volgt nog een spannende en moeilijke laatste week.
En als ge vrijdag wint is het verschil 9 punten.
En als ge vrijdag gelijk speelt is het verschil 6 punten. :mrgreen:
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
T-man

Post by T-man »

Bombay wrote:
1p is voldoende vrijdag :wink:
Tgn Noumici en Gargzdas is de scheids in uw voordeel dus dat zou geen probleem mogen zijn en de laatste wedstrijd is een formaliteit dan :D
Team = AC ManU (B2)
Krikkers

Post by Krikkers »

Onverwachte zege tegen de 2e in de stand.
Daarmee komen we op 6 punten van plaats 10.
Het wordt zeer moeilijk, maar het is nog haalbaar!
Image
Bombay

Post by Bombay »

Jaja. Gelle hebt makkelijk spreken. Bonner moet in de match voor mij tegen het computerploegske, en heeft het thuisvoordeel. Die gaat dus wel 1 van de trucjes toepassen om zijn mannen aan 100/100 te helpen. Ik was dat ook van plan, maar ik weet niet of ik met mijn B team donderdag kan winnen. Daar heb ik morgen een beter zicht op. Ik ga alvast wel 1 spits donderdag en vrijdag moeten laten spelen door schorsing van 1 van de 3.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vannacht een knappe overwinning in de brand gesleept, 144 linieratings bij 75% agressie. Ik sta nu gedeeld 10e, maar een plaatske boven de streep behalen is me nog niet gelukt. Het worden spannende speeldagen, hopelijk heb ik ook eens hetzelfde geluk als Thierry :D Jammer dat de nummer 9 gaan vliegen is, het wordt echt wel een broedermoord tussen de NL-taligen...
Bombay

Post by Bombay »

Ploeg voor morgen staat. Het zal mijn B ploeg zijn met mijn A doelman. Mijn B doelman is nl geschorst voor morgen. Die zal het dus moeten waarmaken in de topper vrijdag. Ook zal Balleri (cf) zowel morgen als vrijdag moeten aantreden. Indien een 5-4-1 mij beter uitkomt zal het Kortland (cm) zijn die ze beiden moet spelen. In 100% ideale omstandigheden zal ik de topper vrijdag dus niet kunnen spelen. Maar hopelijk blijft het hierbij. Dan maken we misschien toch wel kans op een gelijkspel. Maar eerst maar eens proberen om morgen met mijn B jongens de 3 punten thuis te houden. :|
T-man

Post by T-man »

1-2 gew, de hoop op redding blijft alhoewel er enkele rare uitslagen waren vandaag :?
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

Makkelijke 2-0 (147-124) overwinning met B ploeg. Nu mag het niet meer fout lopen. Bonner heeft ook gewonnen tegen het computerploegje wat normaal is, maar belangrijk is dat het verschil in doelsaldo 10 doelpunten in mijn voordeel is. Die kloof zie ik hem niet meer overbruggen. Ik mag dus nog 2 keer verliezen.
Voor morgen zijn er (voorlopig) geen blessures bijgekomen. Het is zelfs zo dat mijn A doelman geen fitheid heeft verloren. Die kan dus morgens spelen met 100/100. :D
Bombay

Post by Bombay »

Toch 1 nadeel voor morgen. Naast het feit dat ik niet thuis speel natuurlijk. De agressie van de scheids. Jawel, voor de 1ste keer sinds heel erg lang is die in mijn nadeel. :(
apology240

Post by apology240 »

Bombay wrote:Voor morgen zijn er (voorlopig) geen blessures bijgekomen. Het is zelfs zo dat mijn A doelman geen fitheid heeft verloren. Die kan dus morgens spelen met 100/100. :D
Kampioenensjans ?
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Een 1-9 overwinning behaald. We hadden op iets meer gehoopt want we staan nog altijd 2 doelpunten achter.
meangreen

Post by meangreen »

Linx wrote:Een 1-9 overwinning behaald. We hadden op iets meer gehoopt want we staan nog altijd 2 doelpunten achter.
die haal je met gemak morgen en maandag in!!
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”