Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

remedy73
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie B

Post by remedy73 »

Bombay wrote:De mannen van B3 zijn al een tijdje stil, hé. Die kunnen niet meer typen zeker omdat ze hun nagels zover hebben afgebeten van de spanning dat het te zeer doet. :mrgreen:
Yep, ik heb de laatste 10 dagen wat zonnestraaltjes gepikt op La Palma. Is goed bevallen, maar stelde mij niet in staat om hier wat te typen ;)
Meangreen heeft in de tussentijd op een geweldige manier de honeurs waargenomen, waarvoor dank.

Zoals Linx al zegt gaat het op de laatste speelronde aankomen. Ik zal mijn volledige A-team kunnen opstellen zonder geschorsten of geblesseerden, dus heb er wel vertrouwen in. Wellicht kan ik er in de slotronde (uitwedstrijd) nog een 146 of 147-er uitpersen...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Bombay

Post by Bombay »

Had ik dat geluk maar. Ik vrees vele geschorsten voor de laatste wedstrijd. :?
TEAM : Djerba
T-man

Post by T-man »

De voetbalgoden zijn ons dit seizoen niet gezind: 1-1 ondanks betere linies :(
Team = AC ManU (B2)
Bombay

Post by Bombay »

Pfffffffff! 1000 angsten heb ik de afgelopen weken doorstaan. Ik was telkens een kwartier voordat mijn wekker zou aflopen wakker. Zegt voldoende, hé. :lol:
Ik wil de manager van PLUM dan ook bedanken omdat hij er vandaag vol voor gegaan is. Anders had ik het misschien niet gered, want zoals ik vreesde zit ik voor morgen zonder cm. Het doelsaldo is dan wel ruim in mijn voordeel, maar als ze het morgen op een akkoordje zouden gegooid hebben....
Nu proberen om volgend jaar stand te houden in A, en hopen dat we terug wat beter slapen. :mrgreen:
Bombay

Post by Bombay »

T-man wrote:De voetbalgoden zijn ons dit seizoen niet gezind: 1-1 ondanks betere linies :(
Ik begrijp dat ze random in het spel steken, omdat in het echte voetbal ook niet altijd het sterkste team wint. Maar het is wel zeeeeeeeer frustrerend als je hem tegen hebt.
remedy73

Post by remedy73 »

remedy73 wrote:Wellicht kan ik er in de slotronde (uitwedstrijd) nog een 146 of 147-er uitpersen...
Bij een scheids van 93% moet ik deze voorspelling iets naar beneden bijstellen. Ik hou het nu op een 143-er :)

Vandaag overigens lekker aan mijn doelsaldo gewerkt. Doelslado zal dus na donderdag sowieso in mijn voordeel zijn. Laatste missie is dus de 3 punten tegen Kolikov pakken en het B-bekertje is een feit.
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Bombay wrote:Pfffffffff! 1000 angsten heb ik de afgelopen weken doorstaan. Ik was telkens een kwartier voordat mijn wekker zou aflopen wakker. Zegt voldoende, hé. :lol:
Ik wil de manager van PLUM dan ook bedanken omdat hij er vandaag vol voor gegaan is. Anders had ik het misschien niet gered, want zoals ik vreesde zit ik voor morgen zonder cm. Het doelsaldo is dan wel ruim in mijn voordeel, maar als ze het morgen op een akkoordje zouden gegooid hebben....
Nu proberen om volgend jaar stand te houden in A, en hopen dat we terug wat beter slapen. :mrgreen:
PLUM heeft een belgische manager hé. Die zal nog blij zijn met die CB die je van hem hebt gekocht voor 6.73M. :twisted: Hij kreeg zo 2.23M meer dan hij vroeg :D
Bombay

Post by Bombay »

Linx wrote:
Bombay wrote:Pfffffffff! 1000 angsten heb ik de afgelopen weken doorstaan. Ik was telkens een kwartier voordat mijn wekker zou aflopen wakker. Zegt voldoende, hé. :lol:
PLUM heeft een belgische manager hé. Die zal nog blij zijn met die CB die je van hem hebt gekocht voor 6.73M. :twisted: Hij kreeg zo 2.23M meer dan hij vroeg :D
Klopt. Die Cb is toen veel meer gegaan dan ik eigenlijk wilde geven. Ik had een akkoord voor 5M, maar daar is toen wat misgelopen. :(
Omdat ik al 5 seizoenen opzoek was naar een deftige cb heb ik er toch meer voor gegeven.
Als er trouwens iemand nog ene weet. Ik kan er nog ene gebruiken...
bats1903

Post by bats1903 »

Bombay wrote:
Linx wrote:
Klopt. Die Cb is toen veel meer gegaan dan ik eigenlijk wilde geven. Ik had een akkoord voor 5M, maar daar is toen wat misgelopen. :(
Omdat ik al 5 seizoenen opzoek was naar een deftige cb heb ik er toch meer voor gegeven.
Als er trouwens iemand nog ene weet. Ik kan er nog ene gebruiken...
Ik heb een leuk talent op de cb positie die eventueel weg mag bij een goed bod: http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
ImageImageImage
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Als er trouwens iemand nog ene weet. Ik kan er nog ene gebruiken...[/quote]

Ja en ik kreeg hem voor 4.5M :mrgreen: Net hetzelfde met die GK, ik krijg hem voor 4.8M maar hij is nu al 5.1M. Een CB vinden is inderdaad echt moeilijk, ik ben al heel lang aan het zoeken maar heb er toch 2 gevonden voor een redelijke prijs http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1 en http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Ja, en als je dan ook nog een CB wil hebben van minder dan 15% agressie en max. 26 jaar voor een redelijk bedrag kan je helemaal ophouden met zoeken :roll:
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Bombay

Post by Bombay »

bats1903 wrote:
Ik heb een leuk talent op de cb positie die eventueel weg mag bij een goed bod: http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Leuk talent, maar ik zoek er ene die ik dadelijk kan inzetten. Liefst met een agressie onder de 18%, en een BP van min 73.
Linx
Team Board Member

Post by Linx »

Bombay wrote:
bats1903 wrote:
Leuk talent, maar ik zoek er ene die ik dadelijk kan inzetten. Liefst met een agressie onder de 18%, en een BP van min 73.
Deze wou hij aan mij verkopen aan het eind van het seizoen voor 4.5M http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1 maar ik heb hem nu niet meer nodig.
Bombay

Post by Bombay »

Linx wrote:
Bombay wrote:
bats1903 wrote:
Deze wou hij aan mij verkopen aan het eind van het seizoen voor 4.5M http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1 maar ik heb hem nu niet meer nodig.
Mmm. Kan misschien wel interessant zijn.
T-man

Post by T-man »

3-2 verloren en uiteindelijk op de 12e plaats geëindigd.
Mijn 1e degradatie sinds m'n SP-bestaan :(
Ik ga nog 's goed nadenken wat er in de toekomst gaat gebeuren.
Team = AC ManU (B2)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”