Donderdag thuis tegen nummer 2, Viastore.
Divisie A
Moderator: Moderator
- 
				Prince88
 - Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A
Hier een gelukje aan mijn kant; 142 om 142, maar toch een 0-1 uitoverwinning op NIFC. Hierdoor blijven we eerste staan. Wel een vervelende blessure van 9 dagen voor mijn LF en zo goed is mijn vervanger nu ook weer niet en heb er ook maar één op die positie... 

Prince88, proud manager of Fresh
Weet je hoe ze dat noemen? Kampioenen geluk.Prince88 wrote:Hier een gelukje aan mijn kant; 142 om 142, maar toch een 0-1 uitoverwinning op NIFC. Hierdoor blijven we eerste staan.
TEAM : Djerba
						- 
				apology240

???? En gisteren zei je nog :Bombay wrote:Eerste punt is binnen. Nu moet onze TS zo snel mogelijk omhoog, want die is nu nog altijd maar 90%.
Bespaar ons aub nog een seizoen waarbij ge altijd zegt da ge gaat verliezen en dan toch met punten naar huis keert...Bombay wrote:In de match van vandaag en in die van morgen bijvoorbeeld had ik met een agressieve scheids kans gemaakt om gelijk te spelen of zelfs te winnen, en nu zelfs nog niet om gelijk te spelen.
Doe dan liever zoals ik deed : Voor de match niks zeggen en na de match komen kozen hoeveel onrecht ze je hebben aangedaan
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
						2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
- 
				jona

Is al de derde keer dat ik dit van u moet lezen. Laat hem nou maar dit spel beleven zoals hij dat beleefd. En ja positieve insteek wordt vaak meer gewaardeerd dan een negatieve, maar ik zou toch graag hebben dat je er niet weer over begint :papology240 wrote:???? En gisteren zei je nog :Bombay wrote:Eerste punt is binnen. Nu moet onze TS zo snel mogelijk omhoog, want die is nu nog altijd maar 90%.Bombay wrote:In de match van vandaag en in die van morgen bijvoorbeeld had ik met een agressieve scheids kans gemaakt om gelijk te spelen of zelfs te winnen, en nu zelfs nog niet om gelijk te spelen.
Bespaar ons aub nog een seizoen waarbij ge altijd zegt da ge gaat verliezen en dan toch met punten naar huis keert...
Doe dan liever zoals ik deed : Voor de match niks zeggen en na de match komen kozen hoeveel onrecht ze je hebben aangedaan
EDIT: en een klaagverhaal weet ik meer te waarderen dan een vlak wedstrijdverslag
Teamnaam   :Heracles 
Laatste winnaar Forum-cup
						Laatste winnaar Forum-cup
Tja! Volgens Battle ging hij 147 presteren. Vandaar ook mijn 0% stijl, hé.apology240 wrote:???? En gisteren zei je nog :Bombay wrote:Eerste punt is binnen. Nu moet onze TS zo snel mogelijk omhoog, want die is nu nog altijd maar 90%.Bespaar ons aub nog een seizoen waarbij ge altijd zegt da ge gaat verliezen en dan toch met punten naar huis keert...Bombay wrote:In de match van vandaag en in die van morgen bijvoorbeeld had ik met een agressieve scheids kans gemaakt om gelijk te spelen of zelfs te winnen, en nu zelfs nog niet om gelijk te spelen.
						- 
				bobtju

Inderdaad Bombay zegt dat , maar op 1 of andere manier siert hem dat wel , maar vraagt niet waardoorapology240 wrote:???? En gisteren zei je nog :Bombay wrote:Eerste punt is binnen. Nu moet onze TS zo snel mogelijk omhoog, want die is nu nog altijd maar 90%.Bespaar ons aub nog een seizoen waarbij ge altijd zegt da ge gaat verliezen en dan toch met punten naar huis keert...Bombay wrote:In de match van vandaag en in die van morgen bijvoorbeeld had ik met een agressieve scheids kans gemaakt om gelijk te spelen of zelfs te winnen, en nu zelfs nog niet om gelijk te spelen.
Trouwens Bombay donderdag wss 4/9 , en thuis tegen Nike Itegem Football Club heb je niets te verliezen.
7/12 zou wel mooi zijn
Toch nog effe voor alle duidelijkheid, hé. Ik heb vorig seizoen nooit gezegd dat ik ging verliezen, hé. Iedereen ging er vanuit dat ik alles makkelijk ging winnen, en dat ze tegen mij kansloos waren. Ik was daar nooit zo zeker van. Wel dat ik niet zou verliezen, maar met een gelijkspel hield ik toch altijd rekening. Lord Random speelt nl ook soms wel eens mee. De wedstrijd tegen T-Man was er het beste voorbeeld van.
Ik hoop deze week idd op 7/12.

Tegen Nike Itegem moet ik dinsdag pas.bobtju wrote: tegen Nike Itegem Football Club heb je niets te verliezen.
7/12 zou wel mooi zijn
						- 
				bobtju

woops verkeerd gezien dan. Maar mijn conclusie blijft wel hetzelfde.Bombay wrote:Tegen Nike Itegem moet ik dinsdag pas.bobtju wrote: tegen Nike Itegem Football Club heb je niets te verliezen.
7/12 zou wel mooi zijnVrijdag is het tegen Wizards.
Zou ik blij mee zijnBombay wrote:Eerste punt is binnen. Nu moet onze TS zo snel mogelijk omhoog, want die is nu nog altijd maar 90%.
Met de Ts bedoel je? Nog zo laag dan? Hoe het maar voor je. Misschien lezen de Tsjechen wel mee.Linx wrote:Zou ik blij mee zijnBombay wrote:Eerste punt is binnen. Nu moet onze TS zo snel mogelijk omhoog, want die is nu nog altijd maar 90%.. Vandaag zoals verwacht verloren bij Widlaks.
Idd, had je mij toen laten winnen dan speelde ik nog in BBombay wrote:Toch nog effe voor alle duidelijkheid, hé. Ik heb vorig seizoen nooit gezegd dat ik ging verliezen, hé. Iedereen ging er vanuit dat ik alles makkelijk ging winnen, en dat ze tegen mij kansloos waren. Ik was daar nooit zo zeker van. Wel dat ik niet zou verliezen, maar met een gelijkspel hield ik toch altijd rekening. Lord Random speelt nl ook soms wel eens mee. De wedstrijd tegen T-Man was er het beste voorbeeld van.
Team = AC ManU (B2)
Dat doet er mij aan denken. Had ik geen feestje op jouw kosten meer te goed? 

15 mei op de HeizelBombay wrote:Dat doet er mij aan denken. Had ik geen feestje op jouw kosten meer te goed?
Team = AC ManU (B2)
Afgesproken!T-man wrote:15 mei op de HeizelBombay wrote:Dat doet er mij aan denken. Had ik geen feestje op jouw kosten meer te goed?