Ja als je dat vergelijkt met C.2: 8 nederlandstaligen en maar 1 tsjech!roelie3417 wrote:11 stuks! en wij als enige nederlandstaligeN.V.C. wrote:Ik kom je volgend seizoen wel steunen in B.1(hoop ik) Wel veel tsjechen zeg...
Divisie B
Moderator: Moderator
Re: Divisie B
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Manager: Job
Divisie: B.1
Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
-
roelie3417
- Team President
3-1 gewonnen,tegenstander speelde (totaal onverwacht) met 0 agr
Ik denk dat hij zich vergist heeft en stijl op 0 had moeten staan
Ik denk dat hij zich vergist heeft en stijl op 0 had moeten staan
-
roelie3417
- Team President
0-1 gewonnen
We sluiten de eerste week af op een 4e plaats.
-
roelie3417
- Team President
2-1 gewonnen.Toch weeral een rode kaart aangesmeerd in de 88',gelukkig kwam die geen roet in het eten strooien en waren we nog steeds de betere(143-140)
Morgen uit tegen The Three Lions,met 4 geschorsten en nog steeds 2 gebleseerd zal het moeilijk worden om met punten terug huiswaarts te keren.
Morgen uit tegen The Three Lions,met 4 geschorsten en nog steeds 2 gebleseerd zal het moeilijk worden om met punten terug huiswaarts te keren.
-
roelie3417
- Team President
1-2 gewonnen
Hij speelde een beetje op 'safe' en wij gingen er voluit voor en dat levert ons 3 (onverwachte) punten op!Morgen een easy H-ploegje in de beker en donderdag tegen de rode lantaarn,lang geleden dat we nog eens in een winning mood zaten
Hij speelde een beetje op 'safe' en wij gingen er voluit voor en dat levert ons 3 (onverwachte) punten op!Morgen een easy H-ploegje in de beker en donderdag tegen de rode lantaarn,lang geleden dat we nog eens in een winning mood zaten
-
bobtju
- Member of the Soccer Project Association
richting A ?roelie3417 wrote:1-2 gewonnen![]()
-
roelie3417
- Team President
Dat is nooit de bedoeling geweest met deze kern,maar mocht de kans zich voordoen gaan we die zeker niet laten schietenbobtju wrote:richting A ?roelie3417 wrote:1-2 gewonnen![]()
-
bobtju
15/18 is alvast een sterk resultaat, nu maar hopen dat je zo blijft presteren!roelie3417 wrote:Dat is nooit de bedoeling geweest met deze kern,maar mocht de kans zich voordoen gaan we die zeker niet laten schietenbobtju wrote:richting A ?roelie3417 wrote:1-2 gewonnen![]()
Hij speelde een beetje op 'safe' en wij gingen er voluit voor en dat levert ons 3 (onverwachte) punten op!Morgen een easy H-ploegje in de beker en donderdag tegen de rode lantaarn,lang geleden dat we nog eens in een winning mood zaten...maar het seizoen is nog héél lang en we zitten in een toch wel sterke reeks waar veel ploegen aan elkaar gewaagd zijn,we zien wel binnen een paar weken hoever we dan staan...
-
roelie3417
- Team President
8-2 gewonnen tegen de laatste,er mochten nog een paar doelpuntjes meer gevallen zijn van mij(142-73)
Morgen uit naar de nr5 FC panters.
Morgen uit naar de nr5 FC panters.
-
roelie3417
- Team President
1-2 gewonnen en daarmee komen we op een gedeelde eerste plaats
Maandag thuis tegen de nr10 FC Kotrlík.
Maandag thuis tegen de nr10 FC Kotrlík.
-
roelie3417
- Team President
3-1 gewonnen
,morgen terug thuis tegen Dinozavyr.
De top 7 wonnen allemaal hun wedstrijd,lekker spannend blijft het zo.
De top 7 wonnen allemaal hun wedstrijd,lekker spannend blijft het zo.
-
roelie3417
- Team President
5-1 gewonnen
Donderdag uit naar Bohemians Jenikov met de scheids iets in ons nadeel,afwachten hoe we uit de bekerwedstrijd komen morgen waar alles mag maar niets moet
Donderdag uit naar Bohemians Jenikov met de scheids iets in ons nadeel,afwachten hoe we uit de bekerwedstrijd komen morgen waar alles mag maar niets moet
-
Badbuffalo
Bennek eens 18% beter, win ik met amper 1 doelpunt verschil. Ach ja, ach.
Daarvoor heb ik u niet in B gelaten ehBadbuffalo wrote:Bennek eens 18% beter, win ik met amper 1 doelpunt verschil. Ach ja, ach.
Herpak u maar dringend
Team = AC ManU (B2)
-
Badbuffalo
Ik heb nog geen enkele match maten varen zenne. Lagere TS, en mindere kern (en weinig geschikte scheidsen).