B e n wrote:0-1 winst bij de nummer 8 of 9 deze morgen. FC Mac speelde voor de 2e keer onverdiend gelijk en volgt nu op 4 punten. Morgen de clash tegen hem! Mijn team staat er niet zo goed voor omdat ik het moet doen zonder LM en mijn oudjes hebben allemaal 96 moraal en 96-97 fitheid door de bekermatch van woensdag en omdat ze gisteren niet gespeeld hebben om hen te sparen voor morgen. Mijn doel is een gelijkspel halen omdat dat volgens mij het hoogst haalbare is en dan blijft ook het gat even groot, winst zou natuurlijk nog beter zijn . Bij verlies zijn er nog geen potten gebroken
B e n wrote:0-1 winst bij de nummer 8 of 9 deze morgen. FC Mac speelde voor de 2e keer onverdiend gelijk en volgt nu op 4 punten. Morgen de clash tegen hem! Mijn team staat er niet zo goed voor omdat ik het moet doen zonder LM en mijn oudjes hebben allemaal 96 moraal en 96-97 fitheid door de bekermatch van woensdag en omdat ze gisteren niet gespeeld hebben om hen te sparen voor morgen. Mijn doel is een gelijkspel halen omdat dat volgens mij het hoogst haalbare is en dan blijft ook het gat even groot, winst zou natuurlijk nog beter zijn . Bij verlies zijn er nog geen potten gebroken
je gaat dus winnen
Heb er niet veel vertrouwen in maar ik ga mijn best doen
je gaat dus winnen
Heb er niet veel vertrouwen in maar ik ga mijn best doen
meangreen wrote:
laten lopen dan maar?
Zo'n goedkoop mogelijk team neerzetten.....
Tsja ik speel tegen een team dat niet echt serieus te nemen is. Hij mist nog meer en zijn moralen en fitheden houden ook niet over. Met een beetje gepuzzel een 5-3-2 tje met een RM op CM en SW op CB. Bijna de hele bups is qua fitheid niet top, maar wie weet wordt het nog wat.
Gisteren nog enkele spelers een nieuw contract gegeven om hun moraal omhoog te brengen en dat heeft dus blijkbaar geholpen . Linieratings waren 138-137 . Mijn team was eigenlijk te gehavend om een topper deftig te kunnen afwerken maar het is toch gelukt
Gisteren nog enkele spelers een nieuw contract gegeven om hun moraal omhoog te brengen en dat heeft dus blijkbaar geholpen . Linieratings waren 138-137 . Mijn team was eigenlijk te gehavend om een topper deftig te kunnen afwerken maar het is toch gelukt
super gedaan!!
zelf vanmorgen met 0-6 gewonnen van een toekomstig SP team.....
Stabiel op de 3e plaats. De afgelopen week 10/12 gehaald en daarme dik tevreden...
super gedaan!!
zelf vanmorgen met 0-6 gewonnen van een toekomstig SP team.....
Stabiel op de 3e plaats. De afgelopen week 10/12 gehaald en daarme dik tevreden...
Thanks. Ik haalde 12/12 deze week en sta nu eerste met 24/24. ValenciaCF volgt op 4 punten en FC Mac op 7
Morgen kleine poging om mijn lr-record te verbreken. Bij scheids van 75 is de kans vrij groot dat ik rood pak bij 100 agr, de spelers staan ook op 99 moraal. Ben eens benieuwd, 143 is het voorlopige record wat normaal gezien snel verbroken zal worden