Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Deze week alsnog 3/12 behaald. De 3 punten wederom uit een wedstrijd gehaald tegen een non-tegenstander (Bizone laat al zijn uitwedstrijden lopen). Positief randje van vanochtend: 148 linie's op de vrijdag. Dat is hoopvol voor de komende wedstrijden. TS staat eindelijk op 100%
-
Widlacks beetje pech met de random
doen jullie er maar alles aan om hem tegen te houden voor zijn 4e opeenvolgende titel. zou jammer zijn moest dat record van S.A.T, FrrFrr en die andere Israeliër (Maccbi?) verbroken worden

doen jullie er maar alles aan om hem tegen te houden voor zijn 4e opeenvolgende titel. zou jammer zijn moest dat record van S.A.T, FrrFrr en die andere Israeliër (Maccbi?) verbroken worden
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Het valt me op dat bijna alle ploegen die uit speelde beter waren. Toch zijn ze niet gewonnen, wat ook hier het geval was met beschamende (136-137) maar dat komt omdat we allebei met veel agressie speelden (192-195) Samengeteld heb ik 3 minuten langer tegen 1 man minder gespeeld met een beetje meer agressie, dus kan ik het toch onverwachte gelijkspel wel begrijpen
Maandag moet er normaal gewonnen worden.

Maandag moet er normaal gewonnen worden.
Pfffffffff, in mijn wedstrijden van vandaag zijn er weer 2 uitgevallen zie ik. Wel allebei maar voor 2 dagen, maar toch. Begint me serieus de keel uit te hangen.
TEAM : Djerba
Achja. Er kan gerust nog 1tje bij....Bombay wrote:Pfffffffff, in mijn wedstrijden van vandaag zijn er weer 2 uitgevallen zie ik. Wel allebei maar voor 2 dagen, maar toch. Begint me serieus de keel uit te hangen.

Dit is dus echt om ziek van te worden, hé. Weer een geblesseerde.Bombay wrote:Achja. Er kan gerust nog 1tje bij....Bombay wrote:Pfffffffff, in mijn wedstrijden van vandaag zijn er weer 2 uitgevallen zie ik. Wel allebei maar voor 2 dagen, maar toch. Begint me serieus de keel uit te hangen.![]()
![]()
![]()
![]()

-
Volgens mij zit de wet van Murphy in de programmaregels van de random verwerkt. Geblesseerden zijn opvallend vaak op dezelfde positie 
edit: Momenteel 2 LM's geblesseerd

Last edited by remedy73 on Sat Mar 27, 2010 9:25 pm, edited 1 time in total.
-
I know this feeling. Afgelopen week ben ik zo maar eventjes in 3 opeenvolgende simulaties 3 CM's kwijtgespeeld aan blessures (+ RF). Niet normaal.
De geblesseerden zijn aan het terugkeren. Ze missen nog wel wat fitheid, maar naar het 2e deel van de week toe hoop ik ze zeker terug te kunnen inzetten. De Ts zal tegen dinsdag ook terug 100% zijn. Hopelijk kunnen we dus vanaf nu echt aan de competitie beginnen. 

-
Merk het ook hier. Gisteren op 1 simulatie 2 CB's eruit, eentje door training en eentje van het veld gestampt door AgentOrangeremedy73 wrote:Volgens mij zit de wet van Murphy in de programmaregels van de random verwerkt. Geblesseerden zijn opvallend vaak op dezelfde positie

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Zeer pijnlijke nederlaag. Gelijk in linieraitings, maar door een gemiste strafschop lopen we een punt mis. Het erge eraan is, is dat niet de hoogst geplaatste hem genomen heeft, maar de op 1 na hoogste. Het kan best dat die hoogst geplaatste hem ook zou gemist hebben, maar het is frustrerend. Waarom moeten we een volgorde opgeven als het toch (bijna) nooit werkt?
Bovendien natuurlijk ook weer ene geblesseerd uitgevallen. Ik krijg hier dus echt het .... van.
Bovendien natuurlijk ook weer ene geblesseerd uitgevallen. Ik krijg hier dus echt het .... van.

-
Een 3-2 overwinning op Bonner
Morgen spelen we weer thuis, ditmaal tegen Linx. Hij heeft zijn A-team gespaard (wat geen gelukkige uitkomst voor hem had vandaag), dus zijn team is redelijk op orde voor morgen. Ik heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in.

Morgen spelen we weer thuis, ditmaal tegen Linx. Hij heeft zijn A-team gespaard (wat geen gelukkige uitkomst voor hem had vandaag), dus zijn team is redelijk op orde voor morgen. Ik heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel vertrouwen in.
Prince88, proud manager of Fresh
Dat had ik dus beter niet gedaanPrince88 wrote:Een 3-2 overwinning op Bonner![]()

Wat dus een goede week moest worden, zal een zeer slechte worden want morgen moeten we dus uit bij Fresh.
-
Vanochtend weer geen spannende wedstrijd gehad. Nu kansloos verloren van Mikef 1-0 (148-143).
Morgen wellicht de eerste echte wedstrijd van het seizoen, als Viastore er tenminste aan mee wil werken. In prognose (battle-strategy) ga ik thuis 3 linies meer behalen dan Viastore. Heb geen blessures of geschorsten in mijn A-team. Zal dit dan mijn eerste reguliere winst worden?!?
Morgen wellicht de eerste echte wedstrijd van het seizoen, als Viastore er tenminste aan mee wil werken. In prognose (battle-strategy) ga ik thuis 3 linies meer behalen dan Viastore. Heb geen blessures of geschorsten in mijn A-team. Zal dit dan mijn eerste reguliere winst worden?!?