Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Eenvoudige 9-2 overwinning op NIFC. Donderdag uit tegen Viastore waar de scheids 100% zal zijn. Altijd leuk...
Prince88, proud manager of Fresh
Vandaag weer veloren tegen Widlaks. We kregen weer een rode kaart en kwamen zo met 10 man pas in de 90' een goal tegen. Nu staan we toch al op 5 punten van een goed plaats
.

-
Oew Widlaks verliest van Strakapud, de kloof is nu toch wel al 6 punten.
@ Bombay : Nr5 in A. Schitterend!
-
We mochten op bezoek bij Viastore en daar werd er met 0-1 gewonnen. Mijn minst agressieve team opgesteld om bij een scheids van 100% lekker agressief te spelen, heeft goed uitgepakt. Nu mogen we morgen thuis aantreden tegen Strakapud die, op de CF-positie na, een sterk team heeft klaar staan voor morgen. Zelf mis ik enkele belangrijke pionnen morgen die amper fitheid hadden verloren in de wedstrijd, dus dat is wel jammer.
Wat had je gedacht, vandaag weer verloren
. Ik haalde een mooie 148 uit, hij haalde ook 148 maar toch wist hij te winnen. Nu hopen dat we morgen toch punten kunnen pakken.

-
Vandaag een mooie overwinning geboekt op Shucadlo: 3-2 (144-143)
En jawel: gestegen naar plaats 9!
Wellicht toch behoud in A???
-
Zou mooi zijn!!remedy73 wrote:Vandaag een mooie overwinning geboekt op Shucadlo: 3-2 (144-143)

Yesyesyes. We zijn dan ook meer dan tevreden.bobtju wrote:Oew Widlaks verliest van Strakapud, de kloof is nu toch wel al 6 punten.

TEAM : Djerba
1-2 winst, en zo een mooie 10 op 12 deze week. Al moeten we natuurlijk wel realistisch blijven, want het was niet de aller moeilijkste week. Maar toch leuk. 

Nog eens gewonnen
tegen NIFC. Maar natuurlijk weer met een rode kaart
, we kregen zelfs eerder een rode kaart terwijl onze totaalagressie maar liefst 62 minder was.

-
Kijk eens aan: Ongeslagen de week door! 8/12 gescoord.
Vandaag in de uitwedstrijd tegen PC Bonner had ik uitgerekend ca. 4-5 linies minder te halen, maar wat blijkt, we halen allebei 142, dus 0-0 gelijk. Ik denk dat Bonner niet zijn beste team heeft opgesteld...
Volgende week ben ik minder positief over de punten. Ik krijg o.a. Widlaks thuis en Strakapud uit...
Vandaag in de uitwedstrijd tegen PC Bonner had ik uitgerekend ca. 4-5 linies minder te halen, maar wat blijkt, we halen allebei 142, dus 0-0 gelijk. Ik denk dat Bonner niet zijn beste team heeft opgesteld...
Volgende week ben ik minder positief over de punten. Ik krijg o.a. Widlaks thuis en Strakapud uit...
-
Jammer. Strakapud heeft gisteravond op het nippertje nog een CF gekocht die 71 presteerde. Hierdoor kon hij toch een fatsoenlijk team opstellen en haalde daardoor evenveel ratings (146 om 146) en dus een terechte 0-0. Deze week hierdoor een 8/12 gehaald en we sluiten hem af waar we begonnen, op de 4e plaats.
Maandag uit bij nummer 3, u utd.
Maandag uit bij nummer 3, u utd.
-
Hoeveel tekenpremie heb je wel niet voor die CM moeten geven Bombay? Ik wou hem ook maar vond het totaalplaatje (transfersom + tekenpremie) toch net te duur 

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Wat zijn we nieuwsgierig seg!B e n wrote:Hoeveel tekenpremie heb je wel niet voor die CM moeten geven Bombay? Ik wou hem ook maar vond het totaalplaatje (transfersom + tekenpremie) toch net te duur