HahaBombay wrote:Wat zijn we nieuwsgierig seg!B e n wrote:Hoeveel tekenpremie heb je wel niet voor die CM moeten geven Bombay? Ik wou hem ook maar vond het totaalplaatje (transfersom + tekenpremie) toch net te duur

Moderator: Moderator
HahaBombay wrote:Wat zijn we nieuwsgierig seg!B e n wrote:Hoeveel tekenpremie heb je wel niet voor die CM moeten geven Bombay? Ik wou hem ook maar vond het totaalplaatje (transfersom + tekenpremie) toch net te duur
een 150+ is dus mogelijk als je eens top speelt thuisPrince88 wrote:Het was nipt vanochtend. Ook hier kwam er een 150-149 uit en dit in het voordeel van u utd. Hij hield de punten dan ook thuis door met 2-1 te winnen. Geen schande, maar ik was dichtbij, aangezien hij met een Cf op de Lf-positie moest spelen.
Morgen tegen SKS Litomerice. Dat zijn weer drie punten.
Ik denk dat hij dat al wel eens gehaald heeft. Niet dan?el stino wrote:een 150+ is dus mogelijk als je eens top speelt thuisPrince88 wrote:Het was nipt vanochtend. Ook hier kwam er een 150-149 uit en dit in het voordeel van u utd. Hij hield de punten dan ook thuis door met 2-1 te winnen. Geen schande, maar ik was dichtbij, aangezien hij met een Cf op de Lf-positie moest spelen.
Morgen tegen SKS Litomerice. Dat zijn weer drie punten.
Je staat wel nog steeds op een mooie vijfde plaatsBombay wrote:0-1 verloren van de leider. Spijtig, want ik had wel is willen stunten. Verdorie wel weer rood bij een scheids met een belachelijk lage agressie.
Dan ga ik toch dringend jeugdspelers moeten aanschaffenBombay wrote:En waarom heeft Linx altijd zo veel pech? Wel ik heb heel lang geleden eens gelezen dat het sterkste team van de reeks altijd meer last heeft van de random dan de rest. En aangezien Linx aan de start van de competitie helemaal onderaan stond, en dus qua algemene klasse het sterkste team had, begin ik dat toch meer en meer te geloven.