Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
We hadden deze discussie nooit moeten starten, er kon gewoon niets goeds uit komen...
Scheids van 51%, speler 10% agressie, directe rode kaart in de 3' minuut en 4 dagen geschorst... thank you!
Hierdoor maar een schamele 137 ratings tegenover Bonner met 149, resulterend in een 3-2 winst voor hem. Gezien mijn normale uitratings (148 à 149), zat een gelijkspel er zeker in vandaag!
Morgen uit tegen Linx, ik denk eerlijk gezegd niet dat er wat valt te halen voor me.
Scheids van 51%, speler 10% agressie, directe rode kaart in de 3' minuut en 4 dagen geschorst... thank you!
Hierdoor maar een schamele 137 ratings tegenover Bonner met 149, resulterend in een 3-2 winst voor hem. Gezien mijn normale uitratings (148 à 149), zat een gelijkspel er zeker in vandaag!
Morgen uit tegen Linx, ik denk eerlijk gezegd niet dat er wat valt te halen voor me.
Prince88, proud manager of Fresh
Net wel dan.
Ik 1-0 gewonnen (geen rood
), maar Bizone was verdorie veel sterker dan ik verwacht had. Hij haalde een mooie 149 uit. Gelukkig ik een 150, en was die voldoende om de 3 punten, en de 4e plaats te pakken.

Ik 1-0 gewonnen (geen rood

TEAM : Djerba
We hadden deze discussie nooit moeten starten, er kon gewoon niets goeds uit komen...
---
Misschien wel... een rode kaart?
---
Misschien wel... een rode kaart?
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
-
Daar is Widlaks!
-
Voor degenen die het nog niet wisten: U Utd gaat beginnen aan een hervorming! Een kern vol interessante spelers die bij elk team van A-D passen
Die gaat wat geld rapen 

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Ik heb er een bericht van gekregen. Net als alle anderen in A denk ik. En hij heeft er een persbericht over gemaakt. Ik denk dat die van hetzelfde gedacht is als ik. Nu zijn zijn spelers nog niet al te oud, en brengen ze nog iets op. Eens de 30 gepasseerd niet meer.B e n wrote:Voor degenen die het nog niet wisten: U Utd gaat beginnen aan een hervorming! Een kern vol interessante spelers die bij elk team van A-D passenDie gaat wat geld rapen
Vandaag overigens 1-2 gewonnen.
TEAM : Djerba
-
Ha! Dat is een bonuspunt! Een uitwedstrijd gelijk spelen met je B-ploeg 
Uit tegen Viastore een punt, terwijl de linies 146-138 waren. Viastore miste een penalty, waardoor het 1-1 bleef.
Het kan een belangrijk punt worden in de strijd om de 10e plaats. Linx en Bizone zitten in mijn nek te hijgen. Van de kanshebbers om de 10e plaats eb ik wellicht het makkelijkste programma, dus blijf hopen op het wondertje

Uit tegen Viastore een punt, terwijl de linies 146-138 waren. Viastore miste een penalty, waardoor het 1-1 bleef.
Het kan een belangrijk punt worden in de strijd om de 10e plaats. Linx en Bizone zitten in mijn nek te hijgen. Van de kanshebbers om de 10e plaats eb ik wellicht het makkelijkste programma, dus blijf hopen op het wondertje

Vandaag nog eens gewonnen tegen Fresh (147-144) al hebben we weer een rode kaart gepakt. De strijd om behoud wordt dus nog spannend, al hebben we nog moeilijke verplaatsingen voor de boeg.
-
Dinsdag werd hem inderdaad niet tegen Linx. Vandaag tegen Shucadlo was het beter, namelijk 3-1 winst.
Morgen naar Widlaks.
Morgen naar Widlaks.
-
Yes! Naaste concurent Totema Baka thuis verslagen.
Sta nu weer op de 10e plek.
Morgen op verplaatsing naar Djerba. Ik maak me daar weinig illusies, want heb thuis ook al van hem verloren. Om mijn A-ploeg te sparen overweeg ik met mijn B-ploeg op te komen... Alhoewel, Djerba heeft wel een abonnement op het rode karton, dus ben je er als tegenstander nooit kansloos...
Sta nu weer op de 10e plek.
Morgen op verplaatsing naar Djerba. Ik maak me daar weinig illusies, want heb thuis ook al van hem verloren. Om mijn A-ploeg te sparen overweeg ik met mijn B-ploeg op te komen... Alhoewel, Djerba heeft wel een abonnement op het rode karton, dus ben je er als tegenstander nooit kansloos...

-
hopelijk kun je hem nog eens pakken, want ik zou niet graag dat 4e bekertje in zijn kast willen zien staanPrince88 wrote:Dinsdag werd hem inderdaad niet tegen Linx. Vandaag tegen Shucadlo was het beter, namelijk 3-1 winst.
Morgen naar Widlaks.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Dat gaat hem niet worden morgen. Zijn team staat echt scherp voor morgen, dus er valt echt niks te halen. Dus ben ik vandaag maar alle sims aan het spelen om mijn Ts weer zo snel mogelijk omhoog te krijgenel stino wrote:hopelijk kun je hem nog eens pakken, want ik zou niet graag dat 4e bekertje in zijn kast willen zien staanPrince88 wrote:Dinsdag werd hem inderdaad niet tegen Linx. Vandaag tegen Shucadlo was het beter, namelijk 3-1 winst.
Morgen naar Widlaks.

Als ik thuis had gespeeld, dan wel, maar nu wordt het toch erg lastig

-
stijl op 0%, middenveld allemaal op offensief en een schietgebedje doen voor Mr RandomPrince88 wrote:Dat gaat hem niet worden morgen. Zijn team staat echt scherp voor morgen, dus er valt echt niks te halen. Dus ben ik vandaag maar alle sims aan het spelen om mijn Ts weer zo snel mogelijk omhoog te krijgenel stino wrote:hopelijk kun je hem nog eens pakken, want ik zou niet graag dat 4e bekertje in zijn kast willen zien staanPrince88 wrote:Dinsdag werd hem inderdaad niet tegen Linx. Vandaag tegen Shucadlo was het beter, namelijk 3-1 winst.
Morgen naar Widlaks.![]()
Als ik thuis had gespeeld, dan wel, maar nu wordt het toch erg lastig

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Vaandaag zoals verwacht verloren, met een rode kaart maar dat was ook te verwachten. Wat me meer stoort is dat ik gisteren eruit ben gegaan in de beker, met bij de tegenstander de agressie allemaal boven de 200 en geen enkele rode kaart gekregen. Hierdoor is ons bekeravontuur zinloos gebleken en hadden we misschien veel minder problemen gehad in de competitie