remedy73 wrote:Yes! Naaste concurent Totema Baka thuis verslagen.
Sta nu weer op de 10e plek.
Morgen op verplaatsing naar Djerba. Ik maak me daar weinig illusies, want heb thuis ook al van hem verloren. Om mijn A-ploeg te sparen overweeg ik met mijn B-ploeg op te komen... Alhoewel, Djerba heeft wel een abonnement op het rode karton, dus ben je er als tegenstander nooit kansloos...
Neenee. Na vandaag is mijn abonnement afgelopen. Speel dus gerust met u B ploeg.
Podverdekke. Das raar. Blijkbaar is mijn abonnement stilzwijgend verlengt. Gelukkig heeft het mij niet de zege gekost.
Toch straf die rode kaarten. Ik heb deze week bobtju vervangen, en die heeft een gast in de reeks die zelfs bij 222, en 236 geen rood pakt. Dit zijn de enige 2 wedstrijden die ik van hem gezien heb, dus ik ga er vanuit dat die wel vaker met zo'n agressie speelt. Straf!
Grappig. Bonner heeft vandaag zijn A team gespaard. Die is dus duidelijk gemotiveerd om mij maandag te pakken. Al zal het er zeker ook mee te maken hebben dat hij zijn landgenoot aan de titel wilde helpen. Komt mij dus weer slecht uit. Met 3 moeilijke wedstrijden, en 6 punten voorsprong op Princke gaat het dus nog erg spannend worden. Een 0 op 9 zit er voor mij dik in. Dit weekend maar eens uitdokteren hoe we dat moeten voorkomen.
Bombay wrote:Podverdekke. Das raar. Blijkbaar is mijn abonnement stilzwijgend verlengt. Gelukkig heeft het mij niet de zege gekost.
Toch straf die rode kaarten. Ik heb deze week bobtju vervangen, en die heeft een gast in de reeks die zelfs bij 222, en 236 geen rood pakt. Dit zijn de enige 2 wedstrijden die ik van hem gezien heb, dus ik ga er vanuit dat die wel vaker met zo'n agressie speelt. Straf!
Bijna alles liep volgens scenario. Was met mijn beste team opgekomen, agressie in het rood, zelf geen rood pakken, de tegenstander wél. Alleen viel die rode kaart wat aan de late kant, waardoor het verschil in linies toch te groot was voor een gelijkspel...
Nu gezakt naar plek 12, maar met een relatief eenvoudige laatste week hoop ik 7/9 te scoren. Ik hoop dat dat genoeg is voor behoud...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Nu mogen enkele anderen in de verkoop, zodat ik weer op 33 spelers kom (nu 36), zodat er nog een CM aangekocht kan worden.
Amai. Mooie transfers. Daar ga je volgend seizoen hoog mee scoren. Moet je er nog zoeken. Na dit seizoen verkoop ik alles. Wel met pijn in het hart moet ik zeggen, maar ik hoop dat ze nu nog iets gaan opbrengen.
Bombay wrote:Amai. Mooie transfers. Daar ga je volgend seizoen hoog mee scoren. Moet je er nog zoeken. Na dit seizoen verkoop ik alles. Wel met pijn in het hart moet ik zeggen, maar ik hoop dat ze nu nog iets gaan opbrengen.
Hoe ? Ik dacht dat je nog 1 seizoen ging wachten !!
Je kan met die ploeg toch nog makkelijk top 5 halen...
Komaan he, doe er nog 1 jaartje bij !
Misschien wel, maar dan gaan ze niet zo veel meer opbrengen, en gaat het veel moeilijker worden om nog ooit een keer terug te keren. Er nog een jaar bijdoen, en er dan definitief de brui aan geven is natuurlijk ook een optie. Helemaal naar H zakken, en van daaruit mij terug naar boven knokken zie ik niet echt zitten. Heb mij al eens laten terugzakken tot E, en dat was al een lijdensweg.
Bombay wrote:Misschien wel, maar dan gaan ze niet zo veel meer opbrengen, en gaat het veel moeilijker worden om nog ooit een keer terug te keren. Er nog een jaar bijdoen, en er dan definitief de brui aan geven is natuurlijk ook een optie. Helemaal naar H zakken, en van daaruit mij terug naar boven knokken zie ik niet echt zitten. Heb mij al eens laten terugzakken tot E, en dat was al een lijdensweg.
Als je nog seizoen speelt , heb je 5 seizoenen om te handelen en te degraderen en kom je met goeie ploeg in de F en kan je weer bouwen. Als je snel handelt kan je zelfs in E misschien handhaven...
Bombay wrote:Grappig. Bonner heeft vandaag zijn A team gespaard. Die is dus duidelijk gemotiveerd om mij maandag te pakken. Al zal het er zeker ook mee te maken hebben dat hij zijn landgenoot aan de titel wilde helpen. Komt mij dus weer slecht uit. Met 3 moeilijke wedstrijden, en 6 punten voorsprong op Princke gaat het dus nog erg spannend worden. Een 0 op 9 zit er voor mij dik in. Dit weekend maar eens uitdokteren hoe we dat moeten voorkomen.
Ik zal mijn hersenen extra moeten pijnigen, want mij A keeper is net uitgevallen.
Bombay wrote:Grappig. Bonner heeft vandaag zijn A team gespaard. Die is dus duidelijk gemotiveerd om mij maandag te pakken. Al zal het er zeker ook mee te maken hebben dat hij zijn landgenoot aan de titel wilde helpen. Komt mij dus weer slecht uit. Met 3 moeilijke wedstrijden, en 6 punten voorsprong op Princke gaat het dus nog erg spannend worden. Een 0 op 9 zit er voor mij dik in. Dit weekend maar eens uitdokteren hoe we dat moeten voorkomen.
Ik zal mijn hersenen extra moeten pijnigen, want mij A keeper is net uitgevallen.
Misschien is de hoge agressie van je keeper wel de reden waarom je zoveel rood pakt. Zijn agressie is 82%, maar pakt telkens zelf geen rood... Speel de rest van het seizoen eens met Kalitka op doel. Eens kijken of je de laatste 3 wedstrijden zonder rood kan blijven. Die 2 ratingpunten minder kost je slechts 0,3 linierating, dus zo'n ramp is het nu ook weer niet...
Over mijn eigen team: Morgenochtend uit tegen Nike Itegem. Gezien de laatste weken zou dat geen probleem moeten zijn, want de laatste weken laat hij alle wedstrijden lopen en haalt ca. 97-105 linieratings. Afgelopen vrijdag was daar echter een uitzondering op: In een uitwedstrijd tegen Bizone haalde hij plots 137 met een rode kaart in de 71' minuut. Als je dit even terugrekent dan had hij zonder het rood op 143 ratingpunten uitgekomen Als je zijn ploeg nu door battle-strategy heen gooit, dan mag ik morgen een 148-er verwachten... Als hij dus met een 100% ploeg op komt zetten word ik dus flink benadeeld t.o.v. mijn concurenten die allemaal een makkie tegen hem hadden
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Misschien is de hoge agressie van je keeper wel de reden waarom je zoveel rood pakt. Zijn agressie is 82%, maar pakt telkens zelf geen rood... Speel de rest van het seizoen eens met Kalitka op doel. Eens kijken of je de laatste 3 wedstrijden zonder rood kan blijven. Die 2 ratingpunten minder kost je slechts 0,3 linierating, dus zo'n ramp is het nu ook weer niet...
Over mijn eigen team: Morgenochtend uit tegen Nike Itegem. Gezien de laatste weken zou dat geen probleem moeten zijn, want de laatste weken laat hij alle wedstrijden lopen en haalt ca. 97-105 linieratings. Afgelopen vrijdag was daar echter een uitzondering op: In een uitwedstrijd tegen Bizone haalde hij plots 137 met een rode kaart in de 71' minuut. Als je dit even terugrekent dan had hij zonder het rood op 143 ratingpunten uitgekomen Als je zijn ploeg nu door battle-strategy heen gooit, dan mag ik morgen een 148-er verwachten... Als hij dus met een 100% ploeg op komt zetten word ik dus flink benadeeld t.o.v. mijn concurenten die allemaal een makkie tegen hem hadden
Zou er idd misschien wel mee te maken kunnen hebben. Vorig seizoen had ik hem nog niet.