Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Bombay
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by Bombay »

Prince88 wrote:In dat geval mogen al mijn spelers hun registers volledig open trekken: vol met twee gestrekte benen elk duel in gaan! Kaarten gaan toch niet mee naar volgend seizoen 8)
Zo'n beetje zoals in die vriendschappelijke wedstrijd die we voor het seizoen tegen elkaar gespeeld hebben dus? :lol:
Maar je doet maar hoor. Ze gaan toch op de lijst. Dus als ze dan nog maar met stukken aan elkaar hangen is het toch mijn probleem niet meer. :mrgreen:
TEAM : Djerba
remedy73

Post by remedy73 »

Ik zal slechts 2 linieratings beter zijn tegen City Wizards, bij een scheids van 96%. Als de Wizards gek gaan doen met de agressie kunnen er nog hele gekke dingen gaan gebeuren, want die Tjechen zorgen er onderling heus wel voor dat zij winnen... Duim voor me dat ik ook win! :D
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
B e n

Post by B e n »

remedy73 wrote:Ik zal slechts 2 linieratings beter zijn tegen City Wizards, bij een scheids van 96%. Als de Wizards gek gaan doen met de agressie kunnen er nog hele gekke dingen gaan gebeuren, want die Tjechen zorgen er onderling heus wel voor dat zij winnen... Duim voor me dat ik ook win! :D
Ik duim!! :D :D
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Bombay

Post by Bombay »

Tis toch een saai einde seizoens matchke geworden, met 0-0 als resultaat. Nu gaan we dus alles verkopen. :cry:
Bombay

Post by Bombay »

remedy73 wrote:Ik zal slechts 2 linieratings beter zijn tegen City Wizards, bij een scheids van 96%. Als de Wizards gek gaan doen met de agressie kunnen er nog hele gekke dingen gaan gebeuren, want die Tjechen zorgen er onderling heus wel voor dat zij winnen... Duim voor me dat ik ook win! :D
Spijtig dat je het niet gered hebt.
B e n

Post by B e n »

Bombay wrote:
Spijtig dat je het niet gered hebt.
Wrs gewoon omwille van dit :x : http://www.soccerproject.com/spnewl_lig ... &selday=30
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Bombay

Post by Bombay »

Inderdaad. Maar dat is waarschijnlijk een antwoord op dit :wink: : http://www.soccerproject.com/spnewl_lig ... &selday=29
remedy73

Post by remedy73 »

Ik had allang ingecalculeerd dat die Tjechen elkaar zouden gaan helpen. Ik ken ze. Ze zijn niet te vertrouwen.
Morgen moet ik voor de beker uit naar Shucadlo. Ik hoop dat hij door bovengenoemde actie de random tegen zal hebben. Anders ga ik dubbel zo hard huilen! :cry:

Voor wat betreft de Liga zie ik ook wel weer kansen: Linx heeft me vorig seizoen dat grote B-bekertje door mijn neus geboord (neem ik je niet kwalijk hoor ;) ) dus heb nu een hernieuwde kans op een groot bekertje. Volgend seizoen is het laatste seizoen dat ik met deze ploeg top kan draaien. Daarna zijn de scherpe kantjes er wat vanaf en zal ik genoegen moeten nemen met een plaats in de middenmoot van de B. Voor alle duidelijkheid: Ik zal niet compleet gaan hervormen (daar ben ik namelijk écht tegen) maar wel mijn B- en C-ploeg flink laten verversen...

Volgend seizoen zal ik je mijn posts in het B-forum moeten zoeken :P
En Fresh, bedankt voor je assistentie. Veel succes volgend seizoen met al die Tjechen. Het zal er niet leuker op worden voor je...
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Prince88

Post by Prince88 »

Zeker een saaie 0-0 op het einde. Ratings vielen we me nog me met een TS van 82%.

Jammer dat je op het nippertje nog degradeert Remedy! Er zijn gewoon teveel Tsjechen om daar als twee Nederlanders tegenop te boksen :P

Ik ben zelf wel tevreden met mijn mooie 5e plaats. Voor volgend seizoen gaan we weer op bekeravontuur. Ik weet nog niet wat ik ga doen in de competitie. Of dat we voor een 11e of 12e plaats gaan om zo te degraderen of dat we gewoon gaan strijden voor een mooie positie. Daar moet ik nog even over nadenken...
Prince88, proud manager of Fresh
apology240

Post by apology240 »

Jawadde... Er zakken 2 Tsjechen naar B en er stijgen... 6 :!: Tsjechen naar A !

OMG
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
remedy73

Post by remedy73 »

apology240 wrote:Jawadde... Er zakken 2 Tsjechen naar B en er stijgen... 6 :!: Tsjechen naar A !

OMG
En dan nog even een analyse van de 4 overige ploeg:
u utd: is al aan het hervormen
Djerba: gaat hervormen
Fresh: overweegt zich af te laten zakken naar de B
Widlaks: Waarschijnlijk het laatste jaar dat hij kampioen kan worden. Wat gaat ie doen? Wellicht gaat ie hervormen.

Ik denk dat het jaar erna 16 Tsjechen in de A spelen...
Raffin

Post by Raffin »

apology240 wrote:Jawadde... Er zakken 2 Tsjechen naar B en er stijgen... 6 :!: Tsjechen naar A !

OMG
had het al eerder aangehaald

Tsjechische overmacht.. Nu gaan ze zelfs elkaar beginnen kloten :P

Kliekskesvorming :mrgreen:
Kowalskii
Team President

Post by Kowalskii »

gohja we zouden beter allemaal samen naar seizoen 40 pieken ofzo :lol:
om te zorgen dat we dan met zoveel mogelijk in de A zitten
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
Bombay

Post by Bombay »

Voor mij werd het tijd dat het seizoen gedaan was. deze ochtend mijn opstellingen vergeten te zette. Met als resultaat dat mijn A's vandaag alles al gespeeld hebben. :)
Bombay

Post by Bombay »

Voor hen die interesse moesten hebben. De uitverkoop is gestart. :wink:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”