Ik ga het in ieder geval wel proberen Eerst wou ik rustig in C of B verblijven om later heel misschien naar A te gaan (als dat zou lukken tenminste). Ik zie nu toch wel de mogelijkheden met deze kern dus ik kan deze dan toch beter grijpen lijkt mij, anders zal ik er misschien nooit meer geraken. Ik zal in A zeker nooit voor de top 5 moeten gaan maar een keertje strijden voor die 10e plaats zie ik toch wel zitten.
B e n wrote:Ik ga het in ieder geval wel proberen Eerst wou ik rustig in C of B verblijven om later heel misschien naar A te gaan (als dat zou lukken tenminste). Ik zie nu toch wel de mogelijkheden met deze kern dus ik kan deze dan toch beter grijpen lijkt mij, anders zal ik er misschien nooit meer geraken. Ik zal in A zeker nooit voor de top 5 moeten gaan maar een keertje strijden voor die 10e plaats zie ik toch wel zitten.
Met jouw ploeg moet je zeker de A kunnen behalen. Nog een klein beetje ervaring opdoen en je haalt de 150. Sterker nog: Volgens battle-strategy heb je nu al een betere ploeg dan de mijne
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
B e n wrote:Ik ga het in ieder geval wel proberen Eerst wou ik rustig in C of B verblijven om later heel misschien naar A te gaan (als dat zou lukken tenminste). Ik zie nu toch wel de mogelijkheden met deze kern dus ik kan deze dan toch beter grijpen lijkt mij, anders zal ik er misschien nooit meer geraken. Ik zal in A zeker nooit voor de top 5 moeten gaan maar een keertje strijden voor die 10e plaats zie ik toch wel zitten.
Met jouw ploeg moet je zeker de A kunnen behalen. Nog een klein beetje ervaring opdoen en je haalt de 150. Sterker nog: Volgens battle-strategy heb je nu al een betere ploeg dan de mijne
Qua BP's dan misschien... maar qua leeftijden zeker niet
Eigenaardig dat er toch een aantal managers je als potentiele A-reeksganger ziet (en dan binnen zeer korte termijn), terwijl jij daar nog altijd niet echt lijkt van overtuigd te zijn... of schijn bedriegt?
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Eigenaardig dat er toch een aantal managers je als potentiele A-reeksganger ziet (en dan binnen zeer korte termijn), terwijl jij daar nog altijd niet echt lijkt van overtuigd te zijn... of schijn bedriegt?
Ik zal nog minstens 2 moeilijke seizoenen hebben om daar te raken (als ik niet blijf plakken in B uiteraard). Ik zal me eerst wel concentreren op seizoen 35 en dan zie ik wel weer
Ik zal nog minstens 2 moeilijke seizoenen hebben om daar te raken (als ik niet blijf plakken in B uiteraard). Ik zal me eerst wel concentreren op seizoen 35 en dan zie ik wel weer
Nog zo één die goe bezig is.
Wel geluk (?) gehad nu om te promoveren, maar toch! chapeau!
In mijn reeks komt er ook zo'n ploeg bij : SP Club Inter 15.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Ik zie hem zeker in de top3 eindigen, maar eigenlijk is em favoriet voor de titel.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Daar krijg ik nu het schijt van, hé. Zo van die managers die zichzelf onderschatten.
Bombay wrote:Voor mij werd het tijd dat het seizoen gedaan was. deze ochtend mijn opstellingen vergeten te zette. Met als resultaat dat mijn A's vandaag alles al gespeeld hebben.
Voor mij niet, op het einde van het seizoen nog een mooi 151 uit gespeeld en vandaag (spelers opgeteld) 821, als ik zie dat u utd met 813 een 153 prestatie neerzette, bied dat mogelijkheden om toch nog een hele goed prestatie neer te zetten.
apology240 wrote:Jawadde... Er zakken 2 Tsjechen naar B en er stijgen... 6 Tsjechen naar A !
OMG
En dan nog even een analyse van de 4 overige ploeg:
u utd: is al aan het hervormen
Djerba: gaat hervormen
Fresh: overweegt zich af te laten zakken naar de B
Widlaks: Waarschijnlijk het laatste jaar dat hij kampioen kan worden. Wat gaat ie doen? Wellicht gaat ie hervormen.
Het ziet ernaar uit dat Widlaks het toch nog een jaartje gaat proberen. Hij heeft alleen 2 bijna 32-jarigen op de TL gezet...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Bombay wrote:Voor mij werd het tijd dat het seizoen gedaan was. deze ochtend mijn opstellingen vergeten te zette. Met als resultaat dat mijn A's vandaag alles al gespeeld hebben.
Voor mij niet, op het einde van het seizoen nog een mooi 151 uit gespeeld en vandaag (spelers opgeteld) 821, als ik zie dat u utd met 813 een 153 prestatie neerzette, bied dat mogelijkheden om toch nog een hele goed prestatie neer te zetten.
Vandaag nog eentje beter (822) en geen een speler onder de 74 , alleen was de agressie van de scheids te hoog voor een topprestatie.