In de beker gaat het beter dan in de competitie.
Vandaag met penalties gewonnen.
Tot heden :
match 1 gewonnen UIT tegen F-er
match 2 gewonnen THUIS tegen E-er (ploeg zonder manager)
match 3 gewonnen THUIS tegen F-er
match 4 gewonnen UIT tegen F-er
match 5 gewonnen UIT tegen G-er
match 6 gewonnen UIT tegen D-er
match 7 gewonnen UIT tegen D-er
Volgende match UIT tegen een C-er.
Wanneer speel ik nog eens thuis?
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
hier liggen we er ook uit met de penalties tegen een C-er bij hem thuis.
had graag de laatste week gespeeld.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
Van FcDenHaag werd met 3-4 gewonnen, ratings waren 139 om 145. Op naar de kwartfinale tegen Remedy. Ik moet zeggen dat ik het niet heel erg vind dat ik ditmaal thuis mag spelen...
Voor het eerst in de halve finale
Wordt m'n naam sowieso vereeuwigd
Vandaag een goede wedstrijd afgewerkt die met 1-0 gewonnen werd van Remedy. Ratings waren 150 om 142, dus ik was wel tevreden. Morgen de wedstrijd die, gezien de overgebleven teams, eigenlijk de finale had moeten worden; tegen Jeremy. Gelukkig speel ik thuis. Ik heb echter wel mijn A-team vandaag ingezet tegen Remedy en Jeremy heeft zijn B-team laten spelen. Als hij dus een trainerswissel doet (die hij ongetwijfeld gaat doen, gezien zijn A-team 90% moraal heeft), zal hij dus zeer sterk voor de dag komen morgen. Makkelijk gaat het niet worden, maar ik hoop de finale te halen!!
Prince88 wrote:Voor het eerst in de halve finale
Wordt m'n naam sowieso vereeuwigd
Vandaag een goede wedstrijd afgewerkt die met 1-0 gewonnen werd van Remedy. Ratings waren 150 om 142, dus ik was wel tevreden. Morgen de wedstrijd die, gezien de overgebleven teams, eigenlijk de finale had moeten worden; tegen Jeremy. Gelukkig speel ik thuis. Ik heb echter wel mijn A-team vandaag ingezet tegen Remedy en Jeremy heeft zijn B-team laten spelen. Als hij dus een trainerswissel doet (die hij ongetwijfeld gaat doen, gezien zijn A-team 90% moraal heeft), zal hij dus zeer sterk voor de dag komen morgen. Makkelijk gaat het niet worden, maar ik hoop de finale te halen!!