Ik denk dat je de termijn van een grasmat een beetje onderschat, zeker als je de duurste neemt. Dan kun je zeker een paar seizoenen voort, ook als je altijd thuis speelt.royve wrote:Okee, omdat ik zoveel thuiswedstrijden speel moet ik dus mijn grasmat over een paar weken vervangen denk ik, en dan zit er toch nog 10 dagen tussen waar het grasveld niet teveel kapot mag gaan, speel 4 VR's thuis per dag!
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
S.60/63/66 in A
Ik vraag het omdat mijn grasmat momenteel 91% is, en ik speel vandaag nog 4 vr's thuis, dus dan gaat er weer 10% af. En ik speel het spel nog geen maand en zie dat mijn veld gewoon achteruit gaat, maar ik ga hem denk ik pas vervangen op 30 a 40%.The Amazing Spicy wrote:Ik denk dat je de termijn van een grasmat een beetje onderschat, zeker als je de duurste neemt. Dan kun je zeker een paar seizoenen voort, ook als je altijd thuis speelt.royve wrote:Okee, omdat ik zoveel thuiswedstrijden speel moet ik dus mijn grasmat over een paar weken vervangen denk ik, en dan zit er toch nog 10 dagen tussen waar het grasveld niet teveel kapot mag gaan, speel 4 VR's thuis per dag!
-
Als je al je matchen thuis speelt en je speelt op elk mogelijk moment een match en je grasmat gaat alleen achteruit zou ik aanraden om af en toe wat rustpauzes voor je ploeg in te lassen. Het aantal matchen zal ook nefast zijn voor de fitheid van je ploeg en de momenten dat je ploeg niet speelt zal de grasmat zichzelf herstellen waardoor je ze niet moet vervangen. Vanaf 60% verlies je trouwens teamspirit.royve wrote:Ik vraag het omdat mijn grasmat momenteel 91% is, en ik speel vandaag nog 4 vr's thuis, dus dan gaat er weer 10% af. En ik speel het spel nog geen maand en zie dat mijn veld gewoon achteruit gaat, maar ik ga hem denk ik pas vervangen op 30 a 40%.The Amazing Spicy wrote:Ik denk dat je de termijn van een grasmat een beetje onderschat, zeker als je de duurste neemt. Dan kun je zeker een paar seizoenen voort, ook als je altijd thuis speelt.royve wrote:Okee, omdat ik zoveel thuiswedstrijden speel moet ik dus mijn grasmat over een paar weken vervangen denk ik, en dan zit er toch nog 10 dagen tussen waar het grasveld niet teveel kapot mag gaan, speel 4 VR's thuis per dag!
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
S.60/63/66 in A
Oke. Duidelijk. Die fitheid van mijn ploeg maakt me niks uit, want wil toch nog niet promoveren uit H. Het probleem is alleen dat ik tot eind augustus telkens thuiswedstrijden speel, dus ik kan bijna geen rust voor mijn grasmat inplannen.The Amazing Spicy wrote: Als je al je matchen thuis speelt en je speelt op elk mogelijk moment een match en je grasmat gaat alleen achteruit zou ik aanraden om af en toe wat rustpauzes voor je ploeg in te lassen. Het aantal matchen zal ook nefast zijn voor de fitheid van je ploeg en de momenten dat je ploeg niet speelt zal de grasmat zichzelf herstellen waardoor je ze niet moet vervangen. Vanaf 60% verlies je trouwens teamspirit.
-
Kijk gewoon wat de effecten zijn en op hoeveel % je grasmat dan staat. Dan weet je ineens hoe ver je kan gaan. Volgens mij moet dat wel lukken tot eind augustus.royve wrote:Oke. Duidelijk. Die fitheid van mijn ploeg maakt me niks uit, want wil toch nog niet promoveren uit H. Het probleem is alleen dat ik tot eind augustus telkens thuiswedstrijden speel, dus ik kan bijna geen rust voor mijn grasmat inplannen.The Amazing Spicy wrote: Als je al je matchen thuis speelt en je speelt op elk mogelijk moment een match en je grasmat gaat alleen achteruit zou ik aanraden om af en toe wat rustpauzes voor je ploeg in te lassen. Het aantal matchen zal ook nefast zijn voor de fitheid van je ploeg en de momenten dat je ploeg niet speelt zal de grasmat zichzelf herstellen waardoor je ze niet moet vervangen. Vanaf 60% verlies je trouwens teamspirit.
Spicy's all-star
S.60/63/66 in A
S.60/63/66 in A
Vanochtend ging er 1 % af, nu 0, dus zit denk ik wel goed!The Amazing Spicy wrote: Kijk gewoon wat de effecten zijn en op hoeveel % je grasmat dan staat. Dan weet je ineens hoe ver je kan gaan. Volgens mij moet dat wel lukken tot eind augustus.
wat betekent als je op de startpagina van sp komt,staat er rechtsboven bij online managers
seizoen 36(21-63)?
Wat betekent die 21-63?
seizoen 36(21-63)?
Wat betekent die 21-63?
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
-
- Team President
Ik heb nogmaals 2 vragen
:
- Wat is de ideale verhouding bij het verdelen van de tickets?
- Waarom zie ik bij de betere teams in de formatie vaak 1, 2 of 3 middenvelders 'aanvallend' ingesteld. Hierdoor wordt de aanvalsrating toch alleen beter, maar gaat dit weer ten kosten van de middenveldrating. Dan is het dus toch weer om het even? En als nadeel zie ik dan dat je geen IO voor de desbetreffende speler meer kunt instellen zoals passen.

- Wat is de ideale verhouding bij het verdelen van de tickets?
- Waarom zie ik bij de betere teams in de formatie vaak 1, 2 of 3 middenvelders 'aanvallend' ingesteld. Hierdoor wordt de aanvalsrating toch alleen beter, maar gaat dit weer ten kosten van de middenveldrating. Dan is het dus toch weer om het even? En als nadeel zie ik dan dat je geen IO voor de desbetreffende speler meer kunt instellen zoals passen.
Trotse manager van FC Steenkist
21-63 staat voor speeldagen. 1 seizoen = 63 dagen.brever wrote:wat betekent als je op de startpagina van sp komt,staat er rechtsboven bij online managers
seizoen 36(21-63)?
Wat betekent die 21-63?
We zitten nu op speldag 21 van Seizoen 36.
-
boysteenkist wrote:- Wat is de ideale verhouding bij het verdelen van de tickets?
Dat hangt van je tegenstander af. Heb je een stuk grotere achterban en hoge fantevredenheid, dan kun je best 95-5 gebruiken. Is het ongeveer gelijk dan 90-10, heb je een kleinere achterban en/of een lage fantevredenheid dan 85-5. Het kan uiteraard ook iets tussenin zijn.
Indien je met een aanvallende formatie en tactiek speelt, is het voordelig om middenvelders zonder IO op offensief te zetten (3-4-3 Kick and rush). Ook wanneer de middenvelder een lage IO heeft, kan het beter zijn om offensief te gebruiken. Bijvoorbeeld een 5-3-2 en verdedigende muur kun je best middenvelders zonder IO op defensief zetten. Door de tactiek zal de ene linie iets meer stijgen dan de andere daalt.
-
- Team President
Vragen hebben hier misschien al gestaan, maar ik had geen goesting om het op te zoeken
1) Wat is het maximaal aantal vriendschappelijke wedstrijden die men tegen 1 en dezelfde tegenstander kan spelen tijdens 1 seizoen? Zowel thuis als uit.
2) Als je het maximaal bereikt hebt, kan je dan nog in een vriendschappelijke bekerwedstrijd tegen elkaar spelen?

1) Wat is het maximaal aantal vriendschappelijke wedstrijden die men tegen 1 en dezelfde tegenstander kan spelen tijdens 1 seizoen? Zowel thuis als uit.
2) Als je het maximaal bereikt hebt, kan je dan nog in een vriendschappelijke bekerwedstrijd tegen elkaar spelen?
Palmares (22x kampioen)
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
- 1 x H (seizoen 16)
- 8 x G (s 18, 20, 24, 29, 33, 37, 46 en 48)
- 7 x F (s 21, 26, 30, 34, 38, 49 en 69)
- 3 x E (s 39, 50 en 70)
- 1 x D (s 52)
- 1 x C (s 55)
- 1 x B (s 58)
=> nu in C
KFC Heist wrote:Vragen hebben hier misschien al gestaan, maar ik had geen goesting om het op te zoeken![]()
1) Wat is het maximaal aantal vriendschappelijke wedstrijden die men tegen 1 en dezelfde tegenstander kan spelen tijdens 1 seizoen? Zowel thuis als uit. 20 in totaal
2) Als je het maximaal bereikt hebt, kan je dan nog in een vriendschappelijke bekerwedstrijd tegen elkaar spelen? Ja
-
Ik heb gezocht in de faq maar vond het niet. Ofwel heb ik mis gekeken
Welke skills zijn belangrijk voor penalties nemen

rpg_gamer F.223 (hervorming)
-
Schieten en krachtrpg_gamer wrote:Ik heb gezocht in de faq maar vond het niet. Ofwel heb ik mis gekeken![]()

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
Toch enkel schieten (en uittrappen voor de keepers).B e n wrote:Schieten en krachtrpg_gamer wrote:Ik heb gezocht in de faq maar vond het niet. Ofwel heb ik mis gekeken![]()
Welke skills zijn belangrijk voor penalties nemenIk heb mijn penalty's gewoon niet ingesteld, try to beat that