Op naar een succesvolle tweede helft!

Moderator: Moderator
gefeliciteerd!!!remedy73 wrote:Doordat Echipa maandag álles gegeven heeft in de uitwedstrijd tegen Kolikov, kwam Echipa vanochtend met een gehavend team aan de start. Allemaal fitheden van 94%. Ondanks een trainerswissel kon hij slechts 143 linies neerzetten.
Ik had daarentegen maandag een makkie en kon mijn hele A-team sparen. Met een trainerswissel kwam ik uit op 146 linies, dus een terechte overwinning.
Ik sta nu 7 punten voor op Echipa en 8 punten op Kandziai. Met nog 3 échte wedstrijden voor de boeg (laatste 2 ronden tegen een hervormer) kan ik eigenlijk informeel het kampioenschap gaan vieren. In alle 3 wedstrijden volsta ik met een gelijkspel en dan nog ben ik zeker van het kampioenschap. Eindelijk mijn felbegeerde B-bekertje in de prijzenkast!
Ik zie het. Op het eerste gezicht is Buhal in het voordeel met 3 thuiswedstrijd en 1 uitwedstrijd. Aan de andere kant moet jij nog tegen SPARTA, waar je je doelsaldo iets kan opvijzelen.N.V.C. wrote:Het blijft zoo spannend in B.1. We staan nog altijd op de derde plek maar met gelijk aantal punten met nr.2 en zo is er dus de kans dat doelsaldo gaat beslissen... De Vlammers lijkt nu wel op weg naar het kampioenschap met 5 punten voorsprong op nr.2.
Nog 4 wedstrijden en dat zijn geen gemakkelijke, we moeten onder andere nog uit tegen de Vlammers en er staan ook nog wedstrijden tegen de nr.5 en 6 te wachten dus geen gemakkelijke opdracht om nog te stijgen maar we gaan er natuurlijk alles aan doen