Gelijk gespeeld bij linie's 137-131, lekker Ik had express mijn teamagressie 10% lager gezet om geen rood te krijgen (was toch geen al te moeilijke tegenstander) en toch pak ik rood... In de 45e minuut ook nog een blessure en de invaller was zoals verwacht een jeugdspeler. Uiteindelijk dus nog 6 lr's meer maar nog geen winst pffff, leuk begin van de week....
EDIT: Mijn tegenstander speelde zelfs tot 208 totale agressie, ikzelf hield het bij een 'veilige' 165...
Puerto Del Salas wrote:2-1 (135-134) winst. Dat ook nog met een rode kaart voor mij in de 78' minuut. Deze was niet terecht, want totale agressie was 169..
Morgen tegen de no. 2 ; Ben .. We hopen op een gelijkspelletje .
Puerto Del Salas wrote:2-1 (135-134) winst. Dat ook nog met een rode kaart voor mij in de 78' minuut. Deze was niet terecht, want totale agressie was 169..
Nee, jongeman!!!
Haha, hopen / dromen mag altijd ..
Misschien komt mister random nog een keertje langs
Voorlopig hier ook 15 op 15. Thuis gewonnen tegen de 3de in de stand.
Morgen verwacht ik nog een moeilijke uitmatch.
Donderdag tegen een ploeg die een handeltje in spelers houdt (verkopen en kopen) of is het hervormen?
Vrijdag nog een uitmatch die haalbaar moet zijn.
Volgende week is er dan de absolute topper tegen Noxa Praha. Hij speelt thuis en moet maandag spelen tegen een managerloos team. Hij is dus serieus in het voordeel.
Vandaag haalde ik als eerste speler deze competitie meer dan 140 linierating, namelijk 142 (evenaring van record vorig seizoen). Nu wel thuismatch maar met 90% teamspirit.
Naast mezelf waren er nu wel 5 ploegen met meer dan 130 linierating.
Er begint eindelijk beweging te komen!
Vanaf volgende week begin ik aan mijn eerste verkoop van een 30jarige speler. De week nadien volgt een volgende.
rogiboys 37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
rohalt wrote:Voorlopig hier ook 15 op 15. Thuis gewonnen tegen de 3de in de stand.
Morgen verwacht ik nog een moeilijke uitmatch.
Donderdag tegen een ploeg die een handeltje in spelers houdt (verkopen en kopen) of is het hervormen?
Vrijdag nog een uitmatch die haalbaar moet zijn.
Volgende week is er dan de absolute topper tegen Noxa Praha. Hij speelt thuis en moet maandag spelen tegen een managerloos team. Hij is dus serieus in het voordeel.
Vandaag haalde ik als eerste speler deze competitie meer dan 140 linierating, namelijk 142 (evenaring van record vorig seizoen). Nu wel thuismatch maar met 90% teamspirit.
Naast mezelf waren er nu wel 5 ploegen met meer dan 130 linierating.
Er begint eindelijk beweging te komen!
Vanaf volgende week begin ik aan mijn eerste verkoop van een 30jarige speler. De week nadien volgt een volgende.
ik zou die verkopen pas doen na de topper van volgende week
@Meangreen : ben ik ook van plan om verkoop te starten na de topper dinsdag.
@Ron Jeremy : Fantastische start in de C-reeks. Volhouden!
@Ben : wanneer volgt er nog eens een koerswijziging?
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
De laatste seizoenen verander je toch regelmatig van taktiek (gaan voor promotie, dan hervorming, ...).
Leuk om je te volgen.
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner