OscarCookie wrote:Volgens mij bekijken jullie het verkeerd... Een periode stopt enkel met lopen als er een nieuwe jeugdspeler afgeleverd wordt... Dan wordt er een nieuwe periode opgestart afhankelijk van het jeugdcentrum dat je op dat moment hebt.
Zo simpel is het volgens mij
Beter had ik het niet kunnen verwoorden.
Sorry, dat ik dit terug ophaal.
Maar als ik het goed begrijp, kan je op die manier dus eigenlijk gewoon elke dag een jeugdspeler krijgen?
Ik krijg er vandaag 1 en morgen begint dus de volgende periode te lopen. Dan krijg ik er overmorgen bv. opnieuw 1, enz.
Of staat er toch een minimum op voordat je een jeugdspeler krijgt?
Ik heb me net hetzelfde afgevraagd
Maar toen had ik geen tijd om te vragen..
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
OscarCookie wrote:Volgens mij bekijken jullie het verkeerd... Een periode stopt enkel met lopen als er een nieuwe jeugdspeler afgeleverd wordt... Dan wordt er een nieuwe periode opgestart afhankelijk van het jeugdcentrum dat je op dat moment hebt.
Zo simpel is het volgens mij
Beter had ik het niet kunnen verwoorden.
Sorry, dat ik dit terug ophaal.
Maar als ik het goed begrijp, kan je op die manier dus eigenlijk gewoon elke dag een jeugdspeler krijgen?
Ik krijg er vandaag 1 en morgen begint dus de volgende periode te lopen. Dan krijg ik er overmorgen bv. opnieuw 1, enz.
Of staat er toch een minimum op voordat je een jeugdspeler krijgt?
Ik dacht dat er in dit geval bijna geen willekeurigheid meer zit in het tijdstip van ontvangen van een jeugdspeler, maar dat hij telkens bv bij een professioneel centrum hij na 20 tot 40 dagen kan komen (losse gok als voorbeeld )
DeathGrip wrote:Ik weet dat hier al HEEL veel over gevraagd is, en ik heb het ook al heel veel gezien, maar ik wil het toch zeker weten:
Als je een speler op de TL zet, dan duurt het 2 dagen voor bij beschikbaar is, right? En na die 2 dagen MAG hij nog 6 dagen erop staan voordat hij er afgehaald wordt als je geen bod hebt geaccepteerd, right?
Krijg je zo 1 of 2 dagen op voorhand e bericht dat hij er binnen 1 of 2 dagen af gehaald wordt?
???
Team: Deggan
Season 11: /
Season 12: 6e in G.298
Season 13: 1e in G.298 Season 14: 3e in F.100
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools - D. Adams, 2009.
DeathGrip wrote:Als je een speler op de TL zet, dan duurt het 2 dagen voor bij beschikbaar is, right? En na die 2 dagen MAG hij nog 6 dagen erop staan voordat hij er afgehaald wordt als je geen bod hebt geaccepteerd, right?
Krijg je zo 1 of 2 dagen op voorhand e bericht dat hij er binnen 1 of 2 dagen af gehaald wordt?
Je krijgt een bericht, wanneer precies weet ik niet, maar het is inderdaad 1 of 2 dagen op voorhand.
Jongbloed wrote:Als je een speler op conditie traint, betekent dat dat hij sneller fit wordt of juist minder snel "niet" fit wordt?
Hij zal minder fitheid verliezen per match, en dus langer fit blijven.
Ik denk dat iedere dag bij de ochtendsimulatie elke speler +/-10% fitheid erbij krijgt, tenzij ze op hetzelfde moment een match spelen.
Wat er dan gebeurt, daar heb ik nog niet op gelet.
jep, ik zou hem zeker 6-7 dagen laten rusten voor je hem weer inzet.
Ik zet nooit spelers in met een fitheid onder de 90%, want anders heb je teveel kans op blessures...
silverblast wrote:Hij zal minder fitheid verliezen per match, en dus langer fit blijven.
Ik denk dat iedere dag bij de ochtendsimulatie elke speler +/-10% fitheid erbij krijgt, tenzij ze op hetzelfde moment een match spelen.
Je kan het op 2 manieren bekijken:
Om 4h00 krijgen alle spelers ongeveer 10% fitheid bij. Een competitiewedstrijd vergt tussen de 10 en 20% fitheid, dus de fitheid van de spelers die competie speelden, daalt tussen de 0 en 10%.
Of:
De spelers die competitie spelen, krijgen geen fitheid bij. Een competitiewedstrijd vergt 0 tot 10% fitheid, dus dat is hetgeen de spelers die competitie speelden, dalen.
Als een speler op de bank zit en hij speelt niet? Gaat er dan wat af van zijn fitheid of niet? Ik stel nu nl. mijn reserveteam op, maar uit noodzaak moet ik een paar spelers uit het basiselftal op de bank zetten. Deze zijn niet geheel fit.
Als een speler op de bank zit en hij speelt niet? Gaat er dan wat af van zijn fitheid of niet? Ik stel nu nl. mijn reserveteam op, maar uit noodzaak moet ik een paar spelers uit het basiselftal op de bank zetten. Deze zijn niet geheel fit.
Wat kan ik het beste doen>?
Wanneer ze niet invallen, verliezen ze geen fitheid, maar je kan dus nooit zeker zijn dat ze niet moeten invallen.
Gooi die sweepers op de bank, dan heb je vervangers (misschien niet de juiste, maar je moet kiezen hé) waarbij het niet zo erg is wanneer ze spelen.
Jongbloed wrote:Als je een speler op conditie traint, betekent dat dat hij sneller fit wordt of juist minder snel "niet" fit wordt?
Hij zal minder fitheid verliezen per match, en dus langer fit blijven.
Ze krijgen zelfs 15% bij, vroeger was het idd 10%.
Ik denk dat er ook een verschil zit tussen de spelers van 20-30j en de jongere en de oudere. De spelers -20 en +30 zullen maar iets van een 10% bijkrijgen en de andere 15%.
Maar wat die SW's betreft, die heb ik dus uit bittere noodzaak moeten opstellen.
Ik heb geloof ik een totaal van 25 spelers, waarvan 12 uit de roulatie zijn (dus schorsing (3), blessure (3) en niet fit (6), vier ervan zitten onder 40% fitheid (!).
Vandaar dat ik mijn SW's ook heb moeten opstellen. Ik denk dat het een pijnlijke pot gaat worden tegen de nr. 1.
Maar wat die SW's betreft, die heb ik dus uit bittere noodzaak moeten opstellen.
Ik heb geloof ik een totaal van 25 spelers, waarvan 12 uit de roulatie zijn (dus schorsing (3), blessure (3) en niet fit (6), vier ervan zitten onder 40% fitheid (!).
Vandaar dat ik mijn SW's ook heb moeten opstellen. Ik denk dat het een pijnlijke pot gaat worden tegen de nr. 1.