Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

B e n
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie C

Post by B e n »

The Amazing Spicy wrote:Vandaag een gelijkspel. Als we morgen de overwinning binnenhalen kunnen we ons al beginnen opmaken voor een seizoen in de middenmoot. Zo hopen we elk seizoen een beetje op te schuiven in de C-divisie en uiteindelijk de stap voorwaarts te zetten.
Je zou toch wel eens een nieuwe RM moeten kopen hoor ;)
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
rohalt

Post by rohalt »

Vanmorgen stond de clash tussen mijn team en het team van Ron Jeremy geprogrammeerd.
Na een fantastische wedstrijd en een 1-0 in de slotminuten sluit ik deze week af met een 12/12. Deze week werden nochtans een aantal transfers gedaan, maar dat had blijkbaar qua punten geen impact.
Zo komen we met 30 punten alleen op de eerste plaats.
De nummers 2 en 3 halen 27 punten.

Volgende week wordt het andere koek : uit tegen de nummer 5 (25 punten), thuis tegen nummer 8 (19 punten en donderdag uit tegen nummer 3 (27 punten).
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
B e n

Post by B e n »

Gewonnen met 1-0, lr's 141-135, bij FC Wittevrouwen en zo spring ik over hem naar de 4e plaats :) M'n stadion zat volledig vol en dat zorgde ook voor een hele mooie winst van 431 000 euro :)

FC Inter Milano is nog steeds ongeslagen, tweede staat Kick and Rush met 29 punten, derde Landstormers met 28 punten en vierde sta ik met 27 punten :D We hebben nu 2 weken achter elkaar het maximum van de punten gehaald :D

Maandag tegen een hervormer, dinsdag tegen de nummer 9 en donderdag tegen (de onverslaanbare) FC Inter Milano ;)
The Amazing Spicy

Post by The Amazing Spicy »

B e n wrote:
The Amazing Spicy wrote:Vandaag een gelijkspel. Als we morgen de overwinning binnenhalen kunnen we ons al beginnen opmaken voor een seizoen in de middenmoot. Zo hopen we elk seizoen een beetje op te schuiven in de C-divisie en uiteindelijk de stap voorwaarts te zetten.
Je zou toch wel eens een nieuwe RM moeten kopen hoor ;)
Daar heb je idd gelijk in. Ik ben rustig aan het uitkijken :)
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Hmm een onverwachte nederlaag. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik zou kunnen winnen, maar ik was zelfs 6% minder :shock:
Ik kan mij alleen maar voorstellen dat het 4-4-2 passen niet helemaal een lekker systeem was, want mijn team stond allemaal boven de 98% zowel met moraal als fitheid (iit rohalt zijn team). Ook was mijnts eindelijk boven de 85%. Ik haalde deze ratings al met 60% ts :shock: :shock:
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

BE en NL staan in C.4 allen mooi op een rijtje.
bats1903

Post by bats1903 »

Badbuffalo wrote:BE en NL staan in C.4 allen mooi op een rijtje.
Op één na..... :cry:
ImageImageImage
meangreen

Post by meangreen »

hier vanmorgen een uiterst belangrijke 1-2 overwinning!

mede dankzij een trainerswissel hadden we 1 linie meer (140-141) en dat was genoeg voor de volle winst.

We blijven bovenaan staan met 32 punten

maandag moet normaal gesproken geen probleem zijn en dan mag ik dinsdag op bezoek bij de 2e
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30

Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102

Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
B e n

Post by B e n »

Ron Jeremy wrote:Hmm een onverwachte nederlaag. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik zou kunnen winnen, maar ik was zelfs 6% minder :shock:
Ik kan mij alleen maar voorstellen dat het 4-4-2 passen niet helemaal een lekker systeem was, want mijn team stond allemaal boven de 98% zowel met moraal als fitheid (iit rohalt zijn team). Ook was mijnts eindelijk boven de 85%. Ik haalde deze ratings al met 60% ts :shock: :shock:
Ligt inderdaad aan de 4-4-2, eigenlijk de opstelling waar je best van afblijft ;)
rohalt

Post by rohalt »

@Ron Jeremy : Ik had eigenlijk verwacht dat je 5-3-2 zou spelen.
Ik had zelf de donderdag vergeten een ploegopstelling te maken en het systeem had een aantal A-spelers opgesteld waardoor fitheid en conditie van de meeste A-spelers net boven de 90% uitkwamen.
Samen met een TS van 90% had ik er vannacht (toen ik mijn opstelling en ook de jouwe probeerde te voorspellen) niet echt een goed oog in.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Mijn selectie is vrij krap en een sw had zich weer eens verstapt voor 8 dagen tijdens een training. Mijn A-sw had een lage fitheid en mijn (goede!) c-sw was ook door zijn fitheid heen. Ik had een cm over dus ik gokte op 4-4-2, maar dat kost schijnbaar veel lr's.... 133 is vrij beschamend als alles redelijk staat.

Maar met een beetje geluk sta je volgende week nog vaster aan kop als ik Logoj een keekie geef :mrgreen: :mrgreen:
rohalt

Post by rohalt »

Daar reken ik inderdaad op. Maar ik moet ook uit tegen Silver Eagles en The Last Mohycan en winnen zal moeilijk zijn vrees ik.
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Je krijgt ze nu uit, dus in de terugronde thuis zou 6 punten zijn. Als je aan het eind van de week nog bovenaan staat, maak je een goede kans op het kampioenschap (en ze krijgen mijn team dan nog op volle 100% tegen :twisted: :twisted: :twisted: ). Ik heb niet naar de scheidsen gekeken, want je team is wel agressiever, maar bij the last M lopen wel wat oude vandagen rond. Met een beetje geluk krijgt hij ze niet fit als hij ze op maandag en dinsdag laat ballen.... Succes deze week :wink:
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

bats1903 wrote:
Badbuffalo wrote:BE en NL staan in C.4 allen mooi op een rijtje.
Op één na..... :cry:
Ai, foutje, had je niet zien staan :oops: Je raakt er toch wel uit!
B e n

Post by B e n »

B e n wrote:Gewonnen met 1-0, lr's 141-135, bij FC Wittevrouwen en zo spring ik over hem naar de 4e plaats :) M'n stadion zat volledig vol en dat zorgde ook voor een hele mooie winst van 431 000 euro :)

FC Inter Milano is nog steeds ongeslagen, tweede staat Kick and Rush met 29 punten, derde Landstormers met 28 punten en vierde sta ik met 27 punten :D We hebben nu 2 weken achter elkaar het maximum van de punten gehaald :D

Maandag tegen een hervormer, dinsdag tegen de nummer 9 en donderdag tegen (de onverslaanbare) FC Inter Milano ;)
FC Inter Milano heeft woensdag een bekermatch, 2 vrb's en 2 fr's dus ik hoop hem pijn te kunnen doen :D Ik eet 'm op :mrgreen: :mrgreen:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”