raoulio wrote:Onverwacht gewonnen vandaag uit bij FC. Wittevrouwen. Komende wedstrijd wel zonder mijn 2 CB's.
Oei dan heeft hij zich mss gespaard voor de vriendschappelijke bekerwedstrijd om 14:00 tegen mij.
Het ziet er weer slecht uit voor mij, 4 punten uit 6 wedstrijden is niet goed. Maar de vorige seizoenen sloeg de motor ook pas aan na een paar weken dus ik geef het nog niet op.
Spicy's all-star
Winner of BeNe Liga IV and SPCL season 4
S.60/63/66 in A
S.65: 1. in B.1
S.62: 1. in B.2
S.59: 1. in B.1
S.53: 1. in C.1
S.34: 1. in E.21
S.32: 1. in E.21
S.21: 1. in G171
S.20: 1. in H513
mooie winst thuis tegen forza... maakt die eerste week weer een beetje goed...
heb momenteel een dun bezaaid spellersgroepje tot mijn beschikking.... na alle verkopen is de selectie tot 31 geslonken... en 7 daarvan hebben zoiets van auw, ik heb een gebroken iets ofzo...
morgen uit tegen wittewijven... altijd lastig... verwacht er niet teveel van.... scheids is er wel eentje van het rooie... dus... we zien wel hoe het balleke rolt.
Tot nog toe ben ik de koning van de onbesliste wedstrijden haha. Vandaag alweer 3e gelijke spel van deze week.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
deze week wederom 10/12 en gestegen naar de 2e plaats.
achterstand op de koploper is 2 punten nu.....
momenteel keert lord random zich tegen mij!
4 langdurige blessures en schorsingen gaan tegen me werken. Gelukkig heb ik niet de moeilijkste week voor me!