Nee, enkel als er nog niet geboden is, kun je een speler van de transferlijst halen. Een wat realistischere koop-meteen-prijs had wel kunnen helpen.ukume wrote:je hebt een speler te koop staan. Het startbod is 5000euro. Na 5 dagen is dat nog steeds 5000euro. Je gaat zo die goeie speler (klasse 80%) zeer goedkoop kwijt geraken.
kan je dit nog tegenhouden?
Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hier!
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Het Vraagjestopic - Heb je een vraag/vragen?! Stel ze hi
-
- Fan
Ik heb een speler die nog een contract voor 1 dag heeft, en ook op de transferlijst staat. Nu vraag ik me af wanneer de speler mijn club verlaat. Kan ik nog tot morgen wachten in de hoop dat ik nog een hoger bod krijg, of is de speler morgen al weg?
-
Bod vanavond nog accepteren of je krijgt niets voor de speler!damarkus87 wrote:Ik heb een speler die nog een contract voor 1 dag heeft, en ook op de transferlijst staat. Nu vraag ik me af wanneer de speler mijn club verlaat. Kan ik nog tot morgen wachten in de hoop dat ik nog een hoger bod krijg, of is de speler morgen al weg?
Is al een hele tijd zo. Wel jammer want vroeger kon je hier leuk geld pakken (ik kan er bijv 23 plaatsen).Ron Jeremy wrote:zielvlieg wrote:Ik heb nu al een tijdje (meer dan een jaar) plaats voor 16 advertentieborden, maar voorlopig kan ik er steeds maar 8 invullen.
Is er een oplossing hiervoor, want vind het wel vervelend...
Is er hier dan helemaal geen oplossing voor?? Vroeger kon je hier inderdaad mooi geld mee verdienen, nu kan ik de helft van m'n borden niet invullen...
-
Tuurlijk is er hier wel een oplossing voor...zielvlieg wrote:Is al een hele tijd zo. Wel jammer want vroeger kon je hier leuk geld pakken (ik kan er bijv 23 plaatsen).Ron Jeremy wrote:zielvlieg wrote:Ik heb nu al een tijdje (meer dan een jaar) plaats voor 16 advertentieborden, maar voorlopig kan ik er steeds maar 8 invullen.
Is er een oplossing hiervoor, want vind het wel vervelend...
Is er hier dan helemaal geen oplossing voor?? Vroeger kon je hier inderdaad mooi geld mee verdienen, nu kan ik de helft van m'n borden niet invullen...
Alleen als er met die borden veel geld binnen word gehaald, zal de waarde van het geld minder worden, waardoor de transferprijzen e.d. weer duurder worden. Dit noemt men inflatie. Het beleid van SP is om inflatie tegen te gaan, ofwel de hoeveelheid geld in het spel moet gelijk blijven! Als je dus méér inkomsten haalt uit je reklameborden, zullen elders in het spel de inkomsten moeten verminderen. Bijvoorbeeld: Minder toeschouwers bij de wedstrijd, of een hogere belasting op transfers...
Het zal linksom óf rechtsom zijn, maar rijker zal je er niet door worden...
Kan iemand mij helpen? Ik wil SPMT gebruiken en heb het gedownload maar kan er niet inloggen! Is er iemand hier die dat ook heeft gehad? 

Ik heb dit probleem ook wel is gehad. Meestal is de oorzaak dat je niet kan inloggen omdat de server waar SPMT op draait even niet meer bereikbaar is. Heb je het al opnieuw geprobeerd?billyjoel wrote:Kan iemand mij helpen? Ik wil SPMT gebruiken en heb het gedownload maar kan er niet inloggen! Is er iemand hier die dat ook heeft gehad?
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F
Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
-
Raak niet binnen
En net nu tegen Inter Milano toch niet 

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Rond hoelaat zouden we kunnen binnengeraken??
-
Over een paar uur gok ikpeeweejrr wrote:Rond hoelaat zouden we kunnen binnengeraken??

FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
-
De simulatie van 4u lijkt opnieuw te zijn begonnen.
Temporarily not accessible [Estimated time left : 1:22:33]
Edit: werkt al weer
Temporarily not accessible [Estimated time left : 1:22:33]
Edit: werkt al weer

goedenavond, volgens mij is dit al eens eerder gevraagd maar kon het niet vinden
als ik naar opstelling ga in spmt staat er bij alle 5 verdedigers individuele order normaal, als ik nu deffensief of offensief instel verlies ik dan rating, blijft het gelijk of heeft het geen invloed?
alvast bedankt

als ik naar opstelling ga in spmt staat er bij alle 5 verdedigers individuele order normaal, als ik nu deffensief of offensief instel verlies ik dan rating, blijft het gelijk of heeft het geen invloed?
alvast bedankt
Manager: Snerff
Team: Snerf_United
Seizoen 38: kampioen in H. 1400
Seizoen 39: kampioen in G. 467
Seizoen 40: Spelend in F.156
-
In de verdediging kun je alleen de LB en RB op offensief zetten. Dat zal je enkel een betere rating opleveren wanneer je passing als tactiek hebt (met 5 middenvelders om optimaal te zijn). Aangezien je met 5 verdedigers speelt, is het dus niet aan te raden.Snerff wrote:goedenavond, volgens mij is dit al eens eerder gevraagd maar kon het niet vinden![]()
alvast bedankt
oke bedankt voor de snelle reactie 

Manager: Snerff
Kan iemand mij vertellen hoe belangrijk de agressie van spelers is als je in de onderste regionen (H, G, F) speelt?
S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G